A/S8 bongattu tänään puol viisi parkissa hirvaskankaan abc:llä. Clubi tarra näytti ainakin olevan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
TMK-83
Minähän siellä olin. Piti käydä katsomassa erästä autoa kun velimies pyysi. Taisi olla sun auto siinä vieressä? On kyllä tosi tyylikäs tuo black edition. Omasta kulkineesta piti teipata listat mustiksi ku oli ne hienot kromilistat.
Ei tuo munkaan auto alkuperäinen black edition ole,maski vaihdettu ja listat teipattu..
Comment
-
Joo viereen autoni ajoin,oli määräaikaishuollossa pörhöllä..
Ei tuo munkaan auto alkuperäinen black edition ole,maski vaihdettu ja listat teipattu..
Itelläki oottaa vielä asennusta musta RS4 maski, mutten oo vielä innostunu irrotteleen puskuria.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiOlikohan jupe allroadilla liikenteessä eilen Teollisuuskadulla, menossa Itäväylälle päin siinä viiden hujakoilla? Siirtokilvissä oli.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jafe Näytä viesti[LEFT]any1, pyyhkäsit "heittämällä" ohi aamulla jäälin kohilla.... Olin kylläkin Fergulla liikenteessä ;)
[/LEFT]
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Wilperi Näytä viestiKääntyko PistoEe tänään klo. 17.30 Itäväylältä Vuosaaren suuntaan? Itse oottelin valoissa vuoroa Itäväylällä pohjoseen päin menossa.
Comment
-
quattro20v, jaa teiän takia tuossa on saanu kökkiä millon missäki kohtaa, prkl ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ekitys Näytä viestiTais olla Calle tuossa Hallituskadulla hyppäämässä kotteroon n.5 korvilla, tuli siinä morjesteltua ohi mennen.
Samasella kadulla neljältä ohi pyrähti musta B6 farkku sline mustilla vantuleilla joissa punaset teippaukset. löytyykö omistaja täältä??
Comment
Comment