Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Saalasti bongattu Jno-Imatra välillä joskus 11:45 tienoilla.

    Comment


      Olikohan jupe allroadilla liikenteessä eilen Teollisuuskadulla, menossa Itäväylälle päin siinä viiden hujakoilla? Siirtokilvissä oli.

      Comment


      • Tänään n. klo 14:45. Sininen, mielestäni kilvenalusella varustettu C6 A6 sedan, Astrum Renkaan nosturilla. Taidettiin pälyillä toisiamme, kummankaan morjestamatta, kun kävin hakemassa autoni siitä pihalta.. :)

        Comment


        • Tänä aamuna Tuomiokirkonkadun vinoparkissa uudehko S8, rekisterikilvellä EKO-10

          Comment


          • Eilen musta A5(?) sportback kilvenalusen kera sipoossa nesteen parkissa.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja LongJohn Näytä viesti
              Kelläs on P-Savossa vihreä S2 sedan? Ajelin perässä Toivalasta Vuorelaan tuossa klo 15 tienoilla tänään. Rouheat vanteetkin alla.
              Ite spottasin tämän n. kuukausi takaperin Mikkelin ja Juvan välillä. Kuka tunnustaa??

              Comment


                Mä tiedän mutta en kerro :)

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
                  Tänään n. klo 14:45. Sininen, mielestäni kilvenalusella varustettu C6 A6 sedan, Astrum Renkaan nosturilla. Taidettiin pälyillä toisiamme, kummankaan morjestamatta, kun kävin hakemassa autoni siitä pihalta.. :)
                  Kyllä vaan. Vihdoin sai kesikset alle. Kattelinkin että täältä tuttu auto seisoi pihalla. Komialta näytti. Morjens vaan näin jälkikäteen.

                  Comment


                    Hämeentiellä tänään sininen B7 S4, klubinkilvenalusilla.

                    Comment


                    • Kyllä vaan. Vihdoin sai kesikset alle. Kattelinkin että täältä tuttu auto seisoi pihalla. Komialta näytti. Morjens vaan näin jälkikäteen.
                      Morjesta vaan! :) Joo sama homma mulla renkaiden suhteen. Nyt huutaa meikäläisen auto kyllä alustaa aika lujaa..

                      Comment


                      • Tänään vähän vaille 11 Viitasaaren pohjoispuolella tuli vastaan klubin kilvenalunen, jonka perään oli ruuvattu musta ja matala A4 B7 Avant - suuntana oli pohjoinen.

                        Itse olin tulossa kahvitteluhetkestä ja menossa kotia kohti.

                        Comment


                        • Komia kesäinen keltainen RS4 Avant Audi Airportin pihassa. Joku meikäläisistä?

                          Comment


                            Olikohan Mr. Crossfiren vaimoke, joka ajoi vastaan Mäntsälän Nesteen kohdalla, klo 17-18 välillä.
                            Valkoinen S2 ja kuskinpuolen takasivulasissa oli ilmeisesti ACF jäsennumero (1130? :J )

                            Itse olin liikkeella firman FL6:lla, kaivinkone lavalla.

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viesti
                              Mä tiedän mutta en kerro :)
                              Sano nyt edes, että tuliko kotomaahan taas yksi lisää?

                              Comment


                                Itse olin liikkeella firman FL6:lla, kaivinkone lavalla.
                                PC mikä? Tietää kuikuilla jos sattuisi silmiin jossain. :)

                                Comment


                                • Ilmeisesti Niconce bongailtu lahdenperänkadulla. Moro vaan!

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viesti
                                    Sano nyt edes, että tuliko kotomaahan taas yksi lisää?
                                    Onse ollu jo jonnii aikaa. oli kerhon päivillä tahkollakin ajelemassa.

                                    Comment


                                      Ok. Ehdin jo ajatella että pitää käydä ylimääräset polttamassa pois, kun alkaa olemaan niin yleinen laitos :P

                                      Comment


                                        semmoinen vaalean ruskea tms. A4 b6 sedan klubikilvenalusella varustettuna ajeli ohitseni 9-tiellä Turun suuntaan n.klo 9.45 ja painui Kylmäkosken rampista alas. Itse olin työautolla liikenteessä, semmoinen viininpunainen XC-70 suksiboksilla oli yksinään kyydissä.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viesti
                                          PC mikä? Tietää kuikuilla jos sattuisi silmiin jossain. :)
                                          PC50MR :)

                                          Pyöritään pääasiassa Riihimäki-Hyvinkää-Hämeenlinna sektorilla.
                                          Välillä keikkaa Mäntsälässä, Nurmijärvellä, Vihdis... Missä ny sattuu aina olemaan :D

                                          Comment


                                          • Musta A4 B7 clubikilvenalusilla bongattu Oulussa pörhön Audi centerin parkkipaikalta klo 17 jälkeen,näytti olevan ainakin bbs:n vanteet alla..
                                            Viimeksi muokannut -Matti-; 3.5.2011, 20:09. Perustelu: ..

                                            Comment


                                              Musta A4 B7 clubikilvenalusilla bongattu Oulussa pörhön Audi centerin parkkipaikalta klo 17 jälkeen,näytti olevan ainakin bbs:n vanteet alla..
                                              Minähän siellä olin. Piti käydä katsomassa erästä autoa kun velimies pyysi. Taisi olla sun auto siinä vieressä? On kyllä tosi tyylikäs tuo black edition. Omasta kulkineesta piti teipata listat mustiksi ku oli ne hienot kromilistat.

                                              Comment


                                                Ilmeisesti Niconce bongailtu lahdenperänkadulla. Moro vaan!
                                                Oikein osui, töistä olin juuri tulosissaan :) Kättä vaan uudestaan pystyyn kun kohdalle osutaan, usein tulee neljän jälkeen tuosta ajeltua

                                                Comment


                                                  Tänään tuli bongattua myös Mäntsälän Anttilassa, hopea b5 sedan, pariinkin otteeseen.

                                                  Etupuskuri oli vaihdettu, tontissa ja nätit vanteet (bbs?). Suhinoista veikkailin, että 1.8T mosa?

                                                  Comment


                                                  • Eilen karjaalla shellin pihassa oli c4 audi s6 farkku, tumman sininen jossa astetta leveemmät etuloksut (rs loksut??) kenen?? rek tais olla Cxx-xxx

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti
                                                      Eilen karjaalla shellin pihassa oli c4 audi s6 farkku, tumman sininen jossa astetta leveemmät etuloksut (rs loksut??) kenen?? rek tais olla Cxx-xxx
                                                      Jaa että c4 rs loksut:)

                                                      Comment


                                                      • Kenenkäs pirssi on vihreä A6 rekisterillä RMI-XXX. Tuli nähtyä Kuopiossa, työpaikan pihassa. Kävi lunastamassa renkaat.

                                                        Comment


                                                          S8 klubitarralla bongattu tänä aamuna vartin yli kaheksan Veturitiellä Hartwall-areenan kulmalla.

                                                          Comment


                                                            Tornadorot kantti coupe äsken jossain keravan korkeudella lahden moottoritiellä ? Koitin kovasti heilutella jäätelökioskista :)

                                                            Comment


                                                              Gedu kurvas Kehä I:lle siinä ennen vermon liittymää. Nostin pikasesti hanskaakin mutta oli vähän kiire että pääsee pois ennen kuin ruuhkat alkaa.
                                                              Mulla oli siis oranssit turvakamppeet päällä ja olin siinä suljetulla kaistalla duunissa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X