Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Kenen näppärä sininen a4 avant pötkötti Helsingissä Suvilahdenkadun varressa viikolla? Kilvenaluset paljastaa. Koiranpentu ihmetteli maailmaa ja minä autoasi.
Punainen RS 5 aamupäivällä Epilässä. Ajelin hetken perässä. Tunnuksia ei kyllä näkynyt, mutta ehkä silti...? On se vaan perhanan nätti peli, tahtoo kans!
Paljo bongattu hienoja audeja ja klubilaisia Tampereella.
Yks mikä jäi mieleen niin D2 korimallin A8 lielahden kohdalla vaasantiellä, tulit ylöjärveltä päin kiiltävällä kasilla ja kiiltävillä vanteilla, Hieno oli!
Olin itse valoissa prätkällä bmw x5 vierellä.
Edit: Kellonaika oli jossain 20.40 suurinpiirtein.
Viime yönä joskus siinä yhden nurkilla "Harrisonin parkissa" tumma b7 (liekkö ollu s taikka jopa rs, näytti jotenkin melko "muhkeelta") jonka alla bbs ch:t? Sen verran nopee "sivusilmä" bongaus ettei voi sanoo varmaks kun tyypin ja vanteet.. =) Onko täältä?
Tänään klo 16 pintaan vihreä S6 (c4?) kilvenalusella Maaherrankadun ja Vuorikadun risteyksessä. Tunnustaako kukaan? Tulin viereiselle kaistalle tuolla omalla kioskillani...
Kuka ajoi just 1min takaperin vastaan mustalla B5 avantilla Mikkelissä? Lippavannetta näytti olevan alla. Rekkari FFjotain. Samaan aikaan edessä lipuu AUD-108 B8 A4.
Tänään iltäpäivällä bongattu Huittisten-Humppila liepeillä viininpunainen urssi deilainivaloilla mun taustapeilissä. Kaksi sekuntia sen jälkeen mun edellä :)
Kuka ajoi just 1min takaperin vastaan mustalla B5 avantilla Mikkelissä? Lippavannetta näytti olevan alla. Rekkari FFjotain. Samaan aikaan edessä lipuu AUD-108 B8 A4.
Varmaan minä, tuntomerkit ainakin sattuu... Siis siihen B5:seen.
Kuka ajaa punasella riegerin korisarjallisella B5sella Kuopiossa. Pari kertaa näkynyt nyt vähän ajan sisään. Klubikilvenaluset löytyy ja quattro tekstit ovissa.
Maanantaina Hyvinkäällä vähä ennen kuutta illalla ajelin Jokelasta päin Hyvinkäälle ja perässä tuli urS4 sedan sininen tai ainakin 100/A6 korinen vitoskoneisella kivasti murisevalla koneella...tööttäsit valoissa merkiksi valojen vaihtuessa ja seurasit melkein anoppilan pihaan saakka. Kuskilla oli hattu päässä.
Takaisin tullessa Hyrylän valoissa kahdeksan aikaan hopeinen TT kivoilla huulivanteilla kääntymässä Nurmijärvi/Hyvinkään suuntaan mistä olin tulossa. Tuijottelin pitkään valoissa hassujen aurinkolasien takaa.
Morjestus unohtui molemmissa tapauksissa...oliko täältä jotain porukkaa.
Comment