Ajeliko Porkkis äsken Skinnarilassa minun RiSan perässä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Olikohan tosiaan Ville, itse olen ollut täällä Espoossa eri autolla ja vaimoke tänään RS2:lla töissä tuohon aikaan toisella puolella kaupunkia. Pitääpäs kesällä käydä Varkaudessa niin saadaan identtiset kaksoset samaan kuvaan, ei noita kirkuvan punaisena ihan joka kylällä taida olla.
Comment
-
-
Itsekin olen monta kertaa jukkan:n A5:n Tampereella bongannut. Vaikkei toki aina täysin edustuskunnossa, niin itse nostan hattua että sellainen näyttelytason auto on myös päivittäisenä käyttöautona ja sillä ajetaan myös kuraisena.
Comment
-
Älä sitten ihmettele jos joku väittää nähneensä sinut noilla kulmilla kahdessa eri paikassa samaan aikaan, on nimittäin talli Korsossa.
Kenetkä ohitin tänään lahdentiellä? Auto oli punainen B7 clubin kilvenalustalla. Morjestin vilkulla:)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viestiMinkähän auton Timo bongannut? Kävin sillä suunnalla kyllä A6:lla hetki sitten, mutta yhtään risaa en nähnyt. Punanen 80 on lainassa.
Ja kun olisin malttanut lukea topiccia eteenpäin niin olisin huomannut että sehän se oli :) Oottelinkin että olisit lähtenyt kutoselle perään niin olis nähty miten RiSa jää seisomaan :)
Comment
-
Aamupäivällä kun ajeltiin nelostietä Lahtea kohti, ajoi ohitse (varsin maltillisesti) punainen Audi, mielestäni RS2 jostain -90-luvun puolivälistä, tosi hieno, rekkari jotain VJY-xxx. Tunnistaako / tunnustaako kukaan? Vähän siinä vilkuteltiin puolin ja toisin, taisi UVW-tarra takalasissa olla aiheena.
Comment
-
Ei pärjää vakio urssilla näköjään B7 RS4:lle, kääntyi Würthiltä perään ja meni pintakaasulla ohi. :(
Riihimäellä sellainen tuossa äsken pörräsi, musta sedani, aiemmin bongannut pari kertaa Scandicin edessä parkissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiTuliko yllätyksenä? :)
Comment
Comment