Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    HydraulicJACK, se olin minä. Eikä tuo sinun autosi vihreä mikään ruma ole. Samalla tavalla vähän erikoisempi sävy kuin minulla. Ajelit muuten ilman valoja. :)

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viesti
      Erikoisen värinen B5 avant ohitti allekirjoittaneen hetki sitten Uponsillan lähimaastossa Lahdessa, väri oli ikään kuin mustanruskea? Eipä ole samanväristä tullut vastaan aikaisemmin.

      Hyvinhän se näytti kiihtyvänkin ;)
      se olin mä ei mikään B5:nen

      Comment


      • HydraulicJACK, se olin minä. Eikä tuo sinun autosi vihreä mikään ruma ole. Samalla tavalla vähän erikoisempi sävy kuin minulla. Ajelit muuten ilman valoja. :)
        Kyllähän tuoki vihree ihan ok on, kun vaan jaksaa pestä tiuhaan, vähänki likasena alkaa näyttämään lauantai aamun tuotokselta. Ja ne valot tuppaa sillontällön unohtumaan, kun tottunu aiemmin automaatti valoihin. :)

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja titus_ Näytä viesti
          se olin mä ei mikään B5:nen
          Joo tosiaan, jäin vähän itekin miettimään et mikä se oli ku havainto oli pikkasen hatara. B6 sit ilmeisesti?

          Comment


          • Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viesti
            Joo tosiaan, jäin vähän itekin miettimään et mikä se oli ku havainto oli pikkasen hatara. B6 sit ilmeisesti?
            Hmmm.. ihan kuule samaa koria ku sunkin autos, mut vaa läskeillä lokareilla!!

            Comment


              No näinpä tietty. Tän siitä saa ku ajelee silmät kierossa... Auto oli tosiaan jotenki niin tumma, etten hahmottanu ollenkaa mistä mallista kysymys.

              Nyt ku vähän kelailen, niin tajusinhan mä ne V8:n äänet, aivot vaan ei osannu yhdistää :D

              Comment


                titus, Sul ei o vaa kato nyt noita harmaita alahelmoja :D

                Comment


                • Onko neiti Köngäs värjännyt tukkansa punaiseksi? Ylivieskassa tuli samanlainen c4 avantti vastaan kuin monicalla..
                  Itseasiassa mulla on kyllä hivenen punertavat hiukset mutta kyllä olen ollu visusti kotona 2 päivää audin kanssa. ;)

                  Kenenkäs rättikatto audi näky tänää poliisit jaksossa siinä alussa ku pesivät autoa. vihreä 80 capriolet näytti olevan.

                  Comment


                  • Valkonen A3 kilvenalusella makaili fabianinkadulla eilen puolenpäivän aikaan.

                    Comment


                      Tumma A6 C6 sedan tummilla vanteilla ajoi tänään klo. 11-12 välillä vastaan Joensuussa Kajaanintiellä vähän ennen Gigantin kohdalla olevaa liikenneympyrää. Itse olin menossa keskustaan päin.

                      Comment


                        Tänää morottelin sinisenRS4:n kuskia Mannerheimintiellä puolenpäivän aikoihin!

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viesti
                          Tänää morottelin sinisenRS4:n kuskia Mannerheimintiellä puolenpäivän aikoihin!
                          Niinpä teit! Työreissulla olin kylillä.

                          Comment


                            Vihree RS2 tai ainakin look a like tuli vastaan Mikkeli-Heinola välillä (vai olikohan Juva-Mikkeli välillä).

                            Lisäks Varkaus-Helsinki välillä paljon muitakin "erikoisempia" Audeja, mm: 2x uusi A8, Töölössä kisahallin kulmilla ajeli musta B7 S4. Lahden Laakkosen parkissa oli 4f S6. Motarilla tuli vastaan musta porsche panamera ja vähän myöhemmin cayanne.

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viesti
                              Niinpä teit! Työreissulla olin kylillä.
                              Melko harvinaista bongata pitkänmatkanreissaaja.. Varmaan mies ihmetteli, että mitä se mersukuski huitoo...

                              Comment


                              • Kukas otti hopealla farkku audilla mittaa pösöstä alku illasta linja-auto aseman kulmilla.

                                Ja sitten ÄS-3 nähty hetki sitten keskustassa.

                                Comment


                                • jos en ihan väärin katsonut niin hopea A4 sedan çlubi kilven alusella seisoo tossa keskustan shellin pihassa hetki sitten

                                  Comment


                                    Oulun torirannassa sininen C4 a6 2,5tdiq rek QA-6 Ei näkyny klubitunnuksia, mutta joku täältä?

                                    Comment


                                      Noin klo 13.15 kurvaili Kuopiossa Tasavallankatua pitkin rakenneltu B6 avant. Takapuskuri näytti puuttuvan, kontti siloteltu ym... Klubilaisia?

                                      Comment


                                      • Tuossa venemessuja kävin rakentelemassa KuopioHallissa, niin tuli bongattua semmonen pikku Mitsu.

                                        Pikkusen huvitti kun kaveri tempas speksit näkyville. Teho 550 hp, 700Nm.
                                        Olispa kiva päästä koittamaan;)

                                        Vieressä oli toinen hirmu, Japenkin tänne foorumille videona linkittämä drifteri.

                                        Mikolle: korjasin puusilmävirheeni: 700 Nm

                                        Lisää löytyy kosunenracing.com.
                                        Viimeksi muokannut kapaz; 2.4.2011, 14:41. Perustelu: Mikko oikaisi miestä mäessä;)

                                        Comment


                                          Teho 550 hp, 175Nm.
                                          Tuliko näppäily virhe, vai mikä noissa väännöissä menee ketuiksi?

                                          Comment


                                            Kangasalla tuli vastaan Q7 rekisterikilvellä GUU-7. Hieman facepalmia kyllä pukkas. Oikeesti? GUU? No, olenpa tännekin raportoinut C6 A6:sta, jossa ovitarroissa luki guattro...

                                            Comment


                                            • Harmaa C5 Avant tänään puolenpäivän korvilla Kivenlahdessa Länsiväylällä keskustaan päin matkalla.
                                              Pannuna varmaankin 2.7BiT, sen verran kivasti keräsi vauhtia.

                                              Hetkeä myöhemmin Haukilahden ja Westendin välissä Länsiväylällä edelleenkin uudenkarhea A8, tumma punaruskeahko sävyltään.
                                              Tyylikäs laitos.

                                              Ketkä tunnustaa?

                                              Comment


                                                ovitarroissa luki guattro...
                                                Entäpä jos se luki myös rekisteriotteessa?
                                                Nimim. quatron ja guattron ja quattron omistaja
                                                Attached Files

                                                Comment


                                                  Muutamia audeja bongailtu rengastien kevätpäiviltä. Esim. b6 avant nyrre-tarralla ja musta sedan C4 ässä.

                                                  Comment


                                                  • Sininen B7 RS4 sedan Sappeen parkkipaikalla.

                                                    Kyllä ne vaan loksunpullistukset säväyttää aina...

                                                    Comment


                                                      Punainen B7 RS4 sedan Oulussa Bauhaussin parkkipaikalla tänään, lieneekö omistaja foorumin lukijoita?

                                                      Comment


                                                      • Pistetäänpä omiakin bongauksia tänne :) Tänään kolmen aikaan leppävaarassa musta b7 avant, ilmeisesti DTM edition? Samainen auto ilmeisesti myös pitäjänämäessä R-kioskin edessä tuntia myöhemmin. Pasilaan ajellessa ohitin mustan avo a4 sen joka ajelikin perässä samaan suuntaan.

                                                        Comment


                                                        • Sattui tänään puolenpäivän jälkeen Variston Lastentarvikkeen parkkipaikalla harvinainen näky ja ajoin melkein viereiseen ruutuun eli jollain oli saman värinen B6 korin farkku kuin itsellä...sattuisko vaikuttamaan foorumilla.

                                                          Siellä oli myös pari muutakin Audia tuossa yhden kieppeillä.

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja jaarli81 Näytä viesti
                                                            Sattui tänään puolenpäivän jälkeen Variston Lastentarvikkeen parkkipaikalla harvinainen näky ja ajoin melkein viereiseen ruutuun eli jollain oli saman värinen B6 korin farkku kuin itsellä...sattuisko vaikuttamaan foorumilla.

                                                            Siellä oli myös pari muutakin Audia tuossa yhden kieppeillä.
                                                            Hep, siellä oltiin kans hämmästelemässä juniorille varusteita. Komeen värinen Audi sulla on ja varsin nätti muutenkin =) Kiinnitin kans heti huomion sun autoon, on toi tosiaan sen verran harvinainen väri ettei ihan joka päivä vastaan tuu...

                                                            Comment


                                                              Onko Anssilla helmat vielä harmaat? Olen nimittäin meinannut Jarille nostaa hanskaa pari kertaa. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X