HydraulicJACK, se olin minä. Eikä tuo sinun autosi vihreä mikään ruma ole. Samalla tavalla vähän erikoisempi sävy kuin minulla. Ajelit muuten ilman valoja. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiErikoisen värinen B5 avant ohitti allekirjoittaneen hetki sitten Uponsillan lähimaastossa Lahdessa, väri oli ikään kuin mustanruskea? Eipä ole samanväristä tullut vastaan aikaisemmin.
Hyvinhän se näytti kiihtyvänkin ;)
Comment
-
HydraulicJACK, se olin minä. Eikä tuo sinun autosi vihreä mikään ruma ole. Samalla tavalla vähän erikoisempi sävy kuin minulla. Ajelit muuten ilman valoja. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja titus_ Näytä viestise olin mä ei mikään B5:nen
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiJoo tosiaan, jäin vähän itekin miettimään et mikä se oli ku havainto oli pikkasen hatara. B6 sit ilmeisesti?
Comment
-
Onko neiti Köngäs värjännyt tukkansa punaiseksi? Ylivieskassa tuli samanlainen c4 avantti vastaan kuin monicalla..
Kenenkäs rättikatto audi näky tänää poliisit jaksossa siinä alussa ku pesivät autoa. vihreä 80 capriolet näytti olevan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viestiTänää morottelin sinisenRS4:n kuskia Mannerheimintiellä puolenpäivän aikoihin!
Comment
-
Vihree RS2 tai ainakin look a like tuli vastaan Mikkeli-Heinola välillä (vai olikohan Juva-Mikkeli välillä).
Lisäks Varkaus-Helsinki välillä paljon muitakin "erikoisempia" Audeja, mm: 2x uusi A8, Töölössä kisahallin kulmilla ajeli musta B7 S4. Lahden Laakkosen parkissa oli 4f S6. Motarilla tuli vastaan musta porsche panamera ja vähän myöhemmin cayanne.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viestiNiinpä teit! Työreissulla olin kylillä.
Comment
-
Tuossa venemessuja kävin rakentelemassa KuopioHallissa, niin tuli bongattua semmonen pikku Mitsu.
Pikkusen huvitti kun kaveri tempas speksit näkyville. Teho 550 hp, 700Nm.
Olispa kiva päästä koittamaan;)
Vieressä oli toinen hirmu, Japenkin tänne foorumille videona linkittämä drifteri.
Mikolle: korjasin puusilmävirheeni: 700 Nm
Lisää löytyy kosunenracing.com.
Comment
-
Harmaa C5 Avant tänään puolenpäivän korvilla Kivenlahdessa Länsiväylällä keskustaan päin matkalla.
Pannuna varmaankin 2.7BiT, sen verran kivasti keräsi vauhtia.
Hetkeä myöhemmin Haukilahden ja Westendin välissä Länsiväylällä edelleenkin uudenkarhea A8, tumma punaruskeahko sävyltään.
Tyylikäs laitos.
Ketkä tunnustaa?
Comment
-
Sattui tänään puolenpäivän jälkeen Variston Lastentarvikkeen parkkipaikalla harvinainen näky ja ajoin melkein viereiseen ruutuun eli jollain oli saman värinen B6 korin farkku kuin itsellä...sattuisko vaikuttamaan foorumilla.
Siellä oli myös pari muutakin Audia tuossa yhden kieppeillä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jaarli81 Näytä viestiSattui tänään puolenpäivän jälkeen Variston Lastentarvikkeen parkkipaikalla harvinainen näky ja ajoin melkein viereiseen ruutuun eli jollain oli saman värinen B6 korin farkku kuin itsellä...sattuisko vaikuttamaan foorumilla.
Siellä oli myös pari muutakin Audia tuossa yhden kieppeillä.
Comment
-
Onko Anssilla helmat vielä harmaat? Olen nimittäin meinannut Jarille nostaa hanskaa pari kertaa. :)
Comment
Comment