Oliko se Mikse Motonetin parkkipaikalla pitämässä vähän Quattrokivaa tänään?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiOliko Greipin Imola keltainen B7 rekkarilla BBI-xxx? Näin tuollaisen eilen Kuopiossa.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=776
Comment
-
"LED-1" kilvillä olleen A3:n perässä ajelin klo 18 aikaan 10-tietä Hämeenlinnassa. Koomista oli, etten nähnyt itse autossa ulkopuolisesti ainuttakaan lediä :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo"LED-1" kilvillä olleen A3:n perässä ajelin klo 18 aikaan 10-tietä Hämeenlinnassa. Koomista oli, etten nähnyt itse autossa ulkopuolisesti ainuttakaan lediä :D
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiOliko Greipin Imola keltainen B7 rekkarilla BBI-xxx? Näin tuollaisen eilen Kuopiossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestiKeltainen ykköskopan A3 tuli just Vaajakosken liikenneympyrään tuossa 17:50 tienoilla. Valkoiset alut ja jonkinsortin korisarja näytti olevan. Itse kurvasin Kuopioon päin mustalla, mutta tosi kuraisella, farkku A4:lla.. Joku täältä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja voveli Näytä viestiKuka kääntyi ilmakehälle harmaalla rs4:lla ennen kuutta? Huomasin vasta keskellä risteystä, että oli joku clubilainen siinä oikealla valoissa. Itse olin tuolla kovia kokeneella vihreällä s2 avantilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarituru Näytä viestiEspoossa A4 B5 isolla alumiinisella takasiivellä, klubilaisia?
Muita tuntomerkkejä ei jäänyt mieleen...
Comment
-
Maxxxster
Nähty tänään ysin maissa aamulla sininen s4 b7 farkku parkissa urheilukadulla ja samalla kadulla ajoin mustan s5 takana. Oliko klubilaisia? En ole varma.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiTaisin nähdä samaisen A4:sen tänään, kuin jarituru. Jos kyseessä oli valkoinen A4.
Kaksi kertaa olen ajanut tätä vastaan eri paikoissa Espoota, kummallakaan kerralla ei siiven lisäksi ole jäänyt muita yksityiskohtia mieleen ;)
Comment
Comment