Alkuperäinen kirjoittaja Allekirjoittanut
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
The Base ajeli eilen joroisista varkauteen päin siinä vaille 16 tai jotain sinne päin. Ajelin ohi tumman harmaalla A6 4F avantilla
Comment
-
Oliko Jannen kutonen puhdas? Käyn aina välillä kurkkaamassa Jannen autoa parkkipaikalla ettei ole vain puhtaampi kuin omani ;)
Comment
-
Käy Janne Prismassa ja anna karvaranteiden pestä autosi. Ei maksa paljoa. Naarmuttaahan ne vähän, kun lastalla kuivaavat, mutta eipä ole vaihtoehtoja lähellä.
Itse kuivaan ovikotelot ja tiivisteet aina pesun jälkeen ja laitan Defan puhaltamaan matot kuiviksi. Eipä tarvitse likaisella autolla kurvailla :D
Edit:
Niin ja bongauksia. Kotikadun (Arabianrannassa) viidestä parkissa olevasta autosta neljä oli A5:ia viime sunnuntaina. Mikälie kokoontuminen... Hiukan pyörittelin päätäni, että mitäs.
Comment
-
Olikos joku voorumilainen aamulla Lahdenperäkadun Shellillä ostamassa tupakkia Audi fleece(?) päällä? Ite seisoskelin kahvijonossa klubipipo päässä. Hopeinen A4 S-line ainakin näkyi poistuvan hetken päästä paikalta.
Katselinkin, että tais olla klubilainen vastapäätä. En vaan kauheesti tunnista naamoja!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viestiThe Base ajeli eilen joroisista varkauteen päin siinä vaille 16 tai jotain sinne päin. Ajelin ohi tumman harmaalla A6 4F avantilla
Comment
-
Ei kerenny kattoo minkänäköinen kuski oli...
Auto oli vaan niin tutun näköinen ja piti sit kattoo täältä et kenen se oli.
Hyvin erottu kirkkaan sininen auto tasasen harmaasta letkasta :D
Comment
-
Audiclub -kilvenalustalla varustettu tummanharmaa sedan B7 bongattu klo 18 aikoihin eteläisen alikulun törmässä Oulussa.
Olipa suuri ihmetys, kun Audin rinnalla ja minun edellä ajanut XC60 Volvo lähti kuin purkka tukasta Audin kadotessa horisonttiin. Yritin alaviistosta kurkkia Volvon alle ja minun mielestäni sieltä puuttui takaa vetoakselit. Epäilyksen vahvisti todeksi vilkaisu volvo.fi sivustolle: todellakin XC60 Volvon saa etuvetoisena!
Comment
-
Audiclub -kilvenalustalla varustettu tummanharmaa sedan B7 bongattu klo 18 aikoihin eteläisen alikulun törmässä Oulussa.
Olipa suuri ihmetys, kun Audin rinnalla ja minun edellä ajanut XC60 Volvo lähti kuin purkka tukasta Audin kadotessa horisonttiin. Yritin alaviistosta kurkkia Volvon alle ja minun mielestäni sieltä puuttui takaa vetoakselit. Epäilyksen vahvisti todeksi vilkaisu volvo.fi sivustolle: todellakin XC60 Volvon saa etuvetoisena!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viestiHopeinen TT ja hopeinen b5 bongattu klo 18 aikaan launeen mäkkärin pihassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Drunkenmunky Näytä viestiMinä siellä ainakin olin hopeisen b5 kyydissä jota kuskaa täälläkin vaikuttava henkilö nickillä Jehku
Ite olin omalla diudilla matkassa. Siihen TT:n viereen pysäköin... tietty!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja A6tonen Näytä viestiKenes A6 4F sedan S-line oli tänään Salossa Plazan parkkihallissa?
Näytti olevan ainakin keulassa klubin kilvenalus.
Hieno auto kyllä väriä myöden.
Comment
-
Ihan uus koppanen A8 ajeli vastaan keskustassa. A8 oli väriltään toffeen värinen, oli se julmetun levee ja pitkä.
Comment
Comment