Kenen tumma C5 S6 Avant Tikkurilan Prisman kattoparkissa eilen iltapäivällä ?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja TDIq Näytä viestiKenen tumma C5 S6 Avant Tikkurilan Prisman kattoparkissa eilen iltapäivällä ?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JanMan Näytä viestiMusta TT klubitarralla Raisiontien ja Nesteentien risteyksessä klo 15.
Comment
-
Kukas kurvaili Sörnäisten rantatiellä mun edellä mustalla A6 Avantilla tänään klo 15:30? Oli klubin kilvenaluset.
Comment
-
Kukas kurvaili Sörnäisten rantatiellä mun edellä mustalla A6 Avantilla tänään klo 15:30? Oli klubin kilvenaluset.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Allekirjoittanut Näytä viestiSe olin minä. Seurassasi ollut vaalea kaunotar kiinnitti jo rantatielle kääntyessäni huomion, ensin kirkkailla silmillään ja sen jälkeen upeilla muodoillaan :-). Minusta tyylikkäin Audi tällä hetkellä yhdessä A7:n kanssa.
Eka onnistunut bongaus!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viestiKukas kurvaili Sörnäisten rantatiellä mun edellä mustalla A6 Avantilla tänään klo 15:30? Oli klubin kilvenaluset.
Comment
-
Ei ole OT, vaan päinvastoin hienoa, että muut stadilaiset ovat tarkkana. Hermannin rantatietä tuo paikka on, tietysti. Mutta ajelimme peräkanaa lähestulkoon Sörkan rantatieltä asti :-D.
Comment
-
Onko foorumilaisia? Avant Urssi Hyvinkäällä, SAZ-***
Tuli ajeltua hetki perässä, pakoputki roikku aika tontissa :S
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiOnko foorumilaisia? Avant Urssi Hyvinkäällä, SAZ-***
Tuli ajeltua hetki perässä, pakoputki roikku aika tontissa :S
Jos oli nii bongasin saman klubin eestä viime vkl.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Maku Näytä viestiTänään aamulla parkkeerasin harmaan RS4 B5:sen viereen Nastolassa Rau..:n parkkiksella. Kuka lie?
Comment
-
Sinisen raudan kirous... Sama kiesi oli myös Tahkolla kuten kuvasta näkyy, omistaja ilmoittautunee jos haluaa :) Noilla jarruilla varmaan pysyy hyvin vanteet puhtaana lumesta :DViimeksi muokannut porkkis; 3.2.2012, 09:34.
Comment
Comment