Aamulla Pasilassa Helsingissä Haaga-Helian kulmalla bongattu hopeanvärinen mk1 TT clubikilvenalusella. Kukahan oli liikenteessä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Näyttää olevan valkoinen suosittu väri uudemmissa Audeissa, ainakin A5:ssä ja uusikoppaisessa TT:ssä. Vaikka liikenne oli keskustassa lauantai-iltana hiljaista, tuli puolituntisen session aikana vastaan ainakin kolme valkoista TT:tä ja useampia aavitosia jotka kaikki valkoisia. Ennen valkoinen oli se liisarin perusväri joka otettiin jos ei muuta ollut tarjolla, joissain korimalleissa näyttää kyllä hyvältä kunhan jaksaa pestä ja puunata.
Comment
-
Vieras
sami bongattu kääntymässä Vuosaaren Itäväylän valoissa. Itse istuin mustan Ivecon kyydissä joka tuli saaresta päin ja lähti kohti Itäkeskusta.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sami Näytä viestiJoo, taisi olla lauantaina iltapäivällä kahden jälkeen kun viimeksi Audilla liikkeellä pojan kanssa, sen jälkeen ajellut muilla autoilla.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sami Näytä viestiRS2:lla en kyllä anna puolison lisäksi muiden ajaa kuin katsastusmiehen kerran vuodessa. Tarkemmin muistellen toin kyllä auton tallilta sunnuntaina illalla, taisi olla Mustavuoren lähellä olevissa valoissa.
Ei noita punaisia RiSoja kuitenkaan montaa täällä päin pyöri. Eikä RiSoja muutenkaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viestiJoku veti aika leveesti mustalla V8/200:lla urheilukeskuksen yläparkkisella tossa äskettäin :D Ei jääny epäselväks vetävien pyörien määrä. Komee kiesi oli ;)
Ps. Ostakaa pois ;)
Comment
-
Olikohan Mr.Crossfire kuka ohitteli mut juuri ennen Mäntsälän eteläistä ramppia, 4-tiellä?
A6 avant (C4) 2.5 tdi ONF-***, klo 16.45 tienoilla. Auto meni Mäntsälän suuntaan samoista valoista, joista minä menin työmäälle Agrimarketin nurkille.
Itse olin firman lava LT:llä liikkellä. Lavalla punaisia kaapeliputkia sen 100kpl, ei voi olla huomaamatta :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jepuliis Näytä viestiTaisin olla minä jos itse farkku quulla ajelit :) V8 oli :b
Comment
-
Taisit Marqs tulla vastaan just siinä Sparewheelin kohdalla T-risteyksessä, mikäli sulla on juuri se hopea B6 Avant? Olin sillä tummansinisellä B6:lla risteyksessä ja nostelin kättäkin, hieman myöhässä tosin kun ei itekkään heti tajunnut.
Kävimmä työkaverin kanssa myös siinä sentterilä syömässä, oli kohtalaisen hyvät uunikäyrät.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiSininen A6 sedan clubi-kilvellä paikallisen Audi liikkeen pihalla kahden aikoihin, tais omistajakin tulla ulko-ovella vastaan...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pehu Näytä viestiJoo tuli käytyy RS5 kuolaamas.Moro vaan.
Comment
Comment