Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEeTeikäläistä vähän epäilinkin, mutta varmaks ei uskaltanu sanoa, ku sen verran hatara bongaus oli.
Itse en sua bongannut, tulitko vastaan vai missä pyörit?
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiMinähän se siellä, turbotekniikka oli hieman hakusessa...
Ja asiaan: Kukahan liikkui valkoisella A3 1.4T:llä jossa klubikilvenalunen ja joku iskulause perälaudassa 11 jälkeen Kustaa Vaasan tietä / Hämeentietä keskustan suuntaan? Itse istuin V70-mittarin takapenkillä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiNiin ajattelit että tuon värisiä bertta femmoja pyörii joka nurkassa, vai miten :)
Itse en sua bongannut, tulitko vastaan vai missä pyörit?
Oma auto oli jemmassa firman pihassa, ja ikkunasta tuli bongattua teikäläinen.
Comment
-
Päällikkö ja R8
Eli tuli bongattua yksi valkoinen "päällikkö" länsiväylällä suuntana länsi. Näin ko auton kun tulin Kehä I:n rampilta länsiväylälle...
"Päällikkö" nimen ko. Audin mallille olen kuullut AudiCenterin myyjiltä, eli kyseessä on Q7 V12 TDI, se kuus litrainen... ;-)
Oli aivan pakko ottaa kiinni ja ajaa rinnalle. Kuskina oli pieni lippalakkipäinen junnulta näyttävä hemmo (ääni Kimittävä :-) ,siis kuskin) - no nyt varmaan aika moni arvaakin, että Räikkösen kiesi oli kyseessä...
... ja samana aamuna tuli bongattua R8, myöskin länsiväylällä suuntana Stadi... oli aika matalaa menoa ainakin Q7:n penkiltä katsottuna :-)
Comment
-
Hyvinkään Hakalantorin kohdalla oli tumman sininen B5 A4/S4? avant parkissa puoliksi tiellä, puoliksi bussipysäkillä :D Oli ainakin puskuria vaihdeltu, B5 S4 vanteet oli alla.
Comment
-
Tosta kuvastakin se varmaan näkyy, mutta tosiaa livenä tilannetta katsoessa näki ettei noihin kahteen ruutuun saisi millään ainakaan kahta R8:a parkkiin. Tossa kuvan etualallakin olevaan tyhjään ruutuun tekisi tiukkaa saada A4 parkkin. Ite jouduin taittamaan sivupeilin sisään kun sihtasin oman autoni suht pieneen ruutuun. :) Ruutujen koot kohdallaan mutta niitä nyt on vähän paha mennä tässä vaiheessa muuttelemaan :D
Comment
-
Tänään Joensuussa vastaan ajeli esa tikkanen valkeella A5 sportbackilla, näkyi menevän jäähallille.
Comment
-
Oranssi b5 harmailla nahkoilla ja tummenetuilla takaikkunoilla, Heinolan ABC:n parkissa n. klo ~19.
Punainen Coupe pyöri Riksun keskustassa, klo 23 aikoihin.
Comment
Comment