Musta b7 avant bongattu ruukintien valoissa eilen. Clubi-tarra näytti olevan vänkärin taka sivulasissa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Siilinjärvellä ABC:n parkissa maanantaina klo 14 jälkeen harmaa b6 avantti jossa joku korisarja, valoluomet ja rs4 vanteet 18-19" koossa. Näpsäkkä peli, parempi olis ollu ilman luomia.
Samoin siilinjärvellä viimeviikon puolella s-marketin parkissa siniharmaa coupe, siisti peli oli. Onko kumpikaan tätä foorumia lukevan kulkineita?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiArabianrannassa tänään valkoinen 1.4T A3 clubinkilvenaluksella. "If in doubt, flat out". Sinäkö? Itse liikuin punaisella B6 avantilla samaa matkaa kahvitehtaalle asti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Smooth Näytä viestiMusta A4/S4 B5 (etukilpi puskurin vasemmassa alareunassa) bongattu eilen hämeenkadulla rosson kohdalla. Oltiin valkosella hummerilla liikenteessä. (itse kuskina)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiT.Hell taisi superlötköillä vastaan tuos Ilmarisentiellä? Oli kyl kiireet hetket, niin ei kerenny havainnollistaa tarkemmin. :)
Comment
-
Kaksi b5 s4:sta bongattu Raumantiellä noin 15-25km raumalta turkuun päin noin kello 12.30-13.00.
Toinen sininen sedan oli tukkeena :) ajeli 70km/h turkuun päin ja toinen tumman sininen farkku tienposkessa raumalle päin. Liekö pakkanen tehny tepposiaan. Itse ajelin vanhempien b8 diesel nelkulla turkuun päin.
Olikohan foorumilaisten ässiä?
Comment
-
Tänään vähän ennen kahta ajoi sininen A4 klubikilven taustoilla Kuokkalasta kaupunkiin.Ajoin sun perässä Rantaväylälle josta ite lähdin pohjosiin päin....kenpä olit sä ??
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestiäsken oli MTV3 uutisissa juttua talvirenkaista ja kuva materiaalia rengasliikkestä jossa nosturilla Audi TT rekno. MUF-XXX liekkö ollu jonkun klubilaisen?
ps. helmassa oli BSR:n logo
Comment
-
-
Hokasimpa tänään että yksi pajalla olevista audeista on sitten jonkun clubilaisen entinen kun takasivu laseissa koristaa AFC tarrat. Kyseessä siis valkoinen uudehko vajaaveto A3 hb. rekkari tais olla VYx-xx alkuinen jos oikein muistan.Viimeksi muokannut Crash_; 2.12.2010, 15:09. Perustelu: ei tannukkaa olla sedan. kiitos google kuvahaku
Comment
Comment