Alkuviikosta liikuntakeskus Hukan edessä B7 Rs 4.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kojjootti Näytä viestiettei se nyt sit ois tää:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/194909.shtml
Comment
-
VilleP käänty eilen mäkkärillepäin vähän vaille 15, ite olin tankilla siinä abc kylmäasemalla. Kivastihan tuo ässä tuntu suhisevan ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiTänään ~14.00 kansankadulla Kunto Ykkösen edessä musta b7 avant vanhemmilla rs4 vanteilla ja cupra-r lipalla ja mukavasti tontissa. Foorumilaisia?
Toinen bongaus ~15.30 limingantullin ST1 olit kääntymässä mustalla b6 sedanilla josta löytyi kilvenalunen ja jos en väärin kattonu ni alla pyöri dotz mugellot. Olitko se sinä?
Comment
-
Tänään klo.11 jälkeen Konalasta päin tulit kohti Pitäjänmäkeä musta A4 B7, missä musta huulivanteet? ja S-line merkit keulilla. Näytti olevan klubin kilpi...itse jalkasin työkavereiden kanssa menossa pizzalle ja vähän ennen sitä pikku liikenneympyrää tulit vastaan. Oli komea peli...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jmracing Näytä viestiKolmostiellä Ylöjärven kohdilla tuli nätisti lattiassa istuva 2010 ibis white A3 sportback vastaan, oliko adeoussi ?
Comment
-
Musta tt bongattu lahdessa heinlammintien ja lahdenkadun valoristeyksessä, clubin kilventaustat löytyi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jokk_e Näytä viestiOnkohan käyttäjän Helmut 'n aanelkku vaihtanut omistajan tänne lakeuksille? Samanlainen yksilö clubin tarralla istui parkissa Seinäjoella yksi ehtoo.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Drunkenmunky Näytä viestiMusta tt bongattu lahdessa heinlammintien ja lahdenkadun valoristeyksessä, clubin kilventaustat löytyi.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiOliko se sitten marre kenet spottasin uponsillan jälkeen ajamassa kohti Paavolaa. Musta uusikoppainen tt ja klubikilvenaluset oli kyl.:) Tossa joskus kuuden aikaan tapahtui tämä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiMusta TT näytti olevan klubi kilvenalunen ainaki edessä. Tulit mua vastaan tänään lahdessa siinä iltapäivällä kärkkäisen kulmilla. Aikas hyvin näytti valoista kiihtyvän ;)
Comment
-
Eikös se maskimerkki ollu ihan tollanen Audi sport? Pariin kertaan ollaan sitä siinä pihalla kans mulkoiltu, hieno peli.
Comment
Comment