Alkuperäinen kirjoittaja PetteriM
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Ilmeisesti bongasin "Greippi":n TT:n Tiiriön Prisman parkissa, oli RS4 tyyliset vanteet alla. Itse oli kauniimman osapuolen sinisellä vari Golffilla kaupustelemassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiIlmeisesti bongasin "Greippi":n TT:n Tiiriön Prisman parkissa, oli RS4 tyyliset vanteet alla. Itse oli kauniimman osapuolen sinisellä vari Golffilla kaupustelemassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja qreippi Näytä viestiOikein bongattu! auto on siellä aika usein päivät parkissa :)
Comment
-
Kaima bongattu risalla vuosaaressa, olin naamioitunut transittiin. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja osmopena Näytä viestiMatinkylässä Hoasin juurivalmistuneiden asuntojen pihalla kaksi klubitarraista autoa. Kummatkin A4:sia, olisikohan B5 ollut. Harmaa farmari ja vihreä sedan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiKomea laite ja kivasti siinä "eturivissä" näytillä :D Veropäätöstä odottelemassa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja herrakani Näytä viestiPunanen a4 b6/7 Avant ohitteli 3-tiellä 18 nurkilla, kerhokilvenalusta, mustat lasit. Moi!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HannuH Näytä viestiKauppakadulla Clas Ohlsonin vieressä la iltapäivällä sininen s4, klubimerkki etulasissa. Kuka lie ollut?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja qreippi Näytä viestiTänää sain vihdoin kilvet kiinni! 10 viikkoa meni veropäätöksessä kaikkiaan.
Jottei ihan ohi aiheen mene, niin eilen klo 16 tienoilla, meni 3-tiellä ennen Hyvinkäätä joku jenkkimallin TT:llä ohi. Takalasin peitti ruutulippu :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jukka Pohjalainen Näytä viestiOlenk mää jo niin vanha?
Comment
Comment