A8 D3 hetki sitten Kaskenkadun Nesteen pihalla parkissa, clubin kilvenalunen näytti olevan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viestioliko juutasqsa kun ajeli b5 risalla vastaan pitkän shellin kohdalla vähän tossa kuuden jälkeen ja mahdollisesti jukrav luumäellä kaupan pihassa keltaisella b5 avant ässällä?
Comment
-
10min sitten viininpunainen 200TQ? ja tummansininen vanhempi S4 bongattu Keravalla. Lötkössä oli ainakin ACF -tarra takaikkunassa ja valoissa morjestettiin.
Oli pakko tulla sieltä letkan takaa kurkkaamaan kun oli niin komia 200...hävetti vain kun oma pirssi oli niin paskaanen.
Ei tullut kalareissulla kalaa, mutta tulipa kotimatkalla bongaus...edes jotain saalista!:)
Comment
-
Tuliko wadeeh vastaan tossa vähän ennen 16 rantakylässä? Olin kattovinaan et oli valkea A6 clubi kilvenalusilla.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viestiJoskus kolmen pintaan bongattu valkoinen A3 Sportback mustilla vanteilla, käännyit Helsinginkadulta Lonttistentielle. Takasivuikkunassa olin näkevinäni clubin tarran.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiTommi: Sinun tulosuunnasta katsoen vähän ennen tehtaita. Tulin vastaan harmaalla B7:lla "keskikaistaa" pitkin, olin menossa hakemaan marmorilta vesipumppua omaani..
Comment
-
Comment