Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A8 D3 hetki sitten Kaskenkadun Nesteen pihalla parkissa, clubin kilvenalunen näytti olevan.

    Comment


      VilleP:n ässä oli tänään laakkosella. Minun auto oli se harmaa b5:n isoilla vanteilla..

      Comment


        Niin vähän kattelin, mut en sata varma ollu omistajasta.

        Comment


          risoja, ässiä, possja ja ronsuja nyt näkee jokapäivä. Ite oon nähny 2 Lupo 3L:ää kahen viikon aikana, omani lisäksi. Noita tuskin on suomessa kymmentä enempää.

          Comment


            Micce84 bongattu eilen lepuskissa.

            Comment


              Sininen S4, uudempi koppasta mallia, tänä aamuna Eltsun Nesteeltä lähti, juuri kun itse tulin hiukan ysin jälkeen. Vanteista pisti silmään hiilikuitu ja rekkarikin oli erikoisempi.

              Comment


                VilleP: Itekkään en tuntenu sinua, mutta auton näin..=) Sillä tais tulla joku amiksen asentaja harjottelija parkkiin?

                Comment


                • 15.9 klo 13.30 Hoi hopeinen A6 sedan teippauksen kyljissä, ajelin perässäsi Mannerheimintien liikennevalokaaoksessa. Oli klubitarra paikoillaan sulla.

                  Comment


                    Sillä tais tulla joku amiksen asentaja harjottelija parkkiin?
                    Niin teki. Oli jättäny energyn täysille soimaan:D Ilmeisesti käyny pillurallia kylällä heittää ikkunat auki.

                    Comment


                      Olikos klubilaisia tänää n.15.30 laanilassa miljoonamontun valoissa mustalla b6:lla jossa oli RS6 vanteet?

                      Comment


                        oliko juutasqsa kun ajeli b5 risalla vastaan pitkän shellin kohdalla vähän tossa kuuden jälkeen ja mahdollisesti jukrav luumäellä kaupan pihassa keltaisella b5 avant ässällä?

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
                          oliko juutasqsa kun ajeli b5 risalla vastaan pitkän shellin kohdalla vähän tossa kuuden jälkeen ja mahdollisesti jukrav luumäellä kaupan pihassa keltaisella b5 avant ässällä?
                          Juu, minäpä se. Lahdesta työmatkalta tulossa.

                          Comment


                          • 10min sitten viininpunainen 200TQ? ja tummansininen vanhempi S4 bongattu Keravalla. Lötkössä oli ainakin ACF -tarra takaikkunassa ja valoissa morjestettiin.

                            Oli pakko tulla sieltä letkan takaa kurkkaamaan kun oli niin komia 200...hävetti vain kun oma pirssi oli niin paskaanen.

                            Ei tullut kalareissulla kalaa, mutta tulipa kotimatkalla bongaus...edes jotain saalista!:)

                            Comment


                              Tuliko wadeeh vastaan tossa vähän ennen 16 rantakylässä? Olin kattovinaan et oli valkea A6 clubi kilvenalusilla.

                              Comment


                              • Musta D2 S8 Tampereella, lielahdessa yhden korjaamon pihalla. Kuka tunnustaa? Oli 20" TSW vannetta ja vaaleaa nakaa sisällä.

                                Comment


                                • Taisi sama S8 olla viiden aikaan lielahdessa katastuskonttorin pihassakin... Lähti meneen, kun itse olin tiskillä hakemassa kilpiä Audiin.

                                  Comment


                                  • jaarli81

                                    Lötköllä olin liikkeellä. 200tq 20v juu. kiitoksia vain.
                                    Nätti oli sinunkin audisi.

                                    Comment


                                      Hopeinen mk1 TT clubin kilvenalusilla joskus klo. 14.15-14-30

                                      Comment


                                        Lahti-Hämeenlinna -tiellä tuli vastaan parikin erikoisempaa Audia.. Hopeinen S2(?) Avant kusiumpioilla, vanhempi TT single-framella, hopeinen S3(8L).. yms..

                                        Comment


                                          Missä Nikke näki ton TT:n? Mää olin Varkaudessa tohon aikaan ainaki.

                                          Comment


                                          • Joskus kolmen pintaan bongattu valkoinen A3 Sportback mustilla vanteilla, käännyit Helsinginkadulta Lonttistentielle. Takasivuikkunassa olin näkevinäni clubin tarran.

                                            Comment


                                              Tommi: Sinun tulosuunnasta katsoen vähän ennen tehtaita. Tulin vastaan harmaalla B7:lla "keskikaistaa" pitkin, olin menossa hakemaan marmorilta vesipumppua omaani..

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viesti
                                                Joskus kolmen pintaan bongattu valkoinen A3 Sportback mustilla vanteilla, käännyit Helsinginkadulta Lonttistentielle. Takasivuikkunassa olin näkevinäni clubin tarran.
                                                Tunnustan ;) Asun siinä Sukkulakujalla..

                                                Comment


                                                • Kukahan oli punasella (80/90:llä ?) liikkeellä tänään (tai siis La:na :) Lidlin risteyksessä ajeli Hurus-lahteen päin ? mukavat vitoskoneen äänet oli...

                                                  Ite olin smurffilla menossa rellua "alkupäähän päin"...

                                                  Comment


                                                  • hopeinen s2 avant kusivaloilla on meikäläisen...

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
                                                      Tommi: Sinun tulosuunnasta katsoen vähän ennen tehtaita. Tulin vastaan harmaalla B7:lla "keskikaistaa" pitkin, olin menossa hakemaan marmorilta vesipumppua omaani..
                                                      Sillo se on ollu mun TT, kun olin menossa luttilaan noihin aikoihin

                                                      Comment


                                                      • Tänään noin klo 14 Turussa naantalintiellä vihreä SEDAN S2

                                                        Comment


                                                          Musta R8 itiksen prisman parkkihallissa, hyvin höpisee V8 tuolla. :)

                                                          Comment


                                                            Tonttilassa pariin kertaan bongannut hopeista V8:a. Ei liene foorumilaisia?

                                                            Comment


                                                              Etelä Liettuassa satoja typ 44:sia. Tuntu että joka toinen auto on lötkö.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X