Taidetaan JS1984:n kanssa asustella melko samoilla kulmilla, kun monena iltana bongannut autosi Raholassa parkissa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Marqs Näytä viestiKenenkäs valkoinen b7 sedan varustettuna valkoisilla bbs lm:llä seisoi tänään Riihimäen abc:n parkkiksella? Oli kyllä todella maukkaan näköinen laitos!
Comment
-
musta RS6 bongattu tänään n.klo 17 välillä alavus-seinäjoki. seurasin vanavedes kalustehallille saakka kunnes käännyit... kilvenalunen clubitunnuksin löyty :)
Comment
-
Japi, varmaan unessa oon ollu vaikka 5 aikaan aamulla jo heränny, olin menossa anssille viemään kaverin autoa.
Comment
-
Motarilla, hieman kuopion pohjoispuolella valkoinen B8 avant q. ei ollu clubitunnuksia ihan näkösällä mutta gekko quattrolätkän päällä pani epäilemään josko olisi klubilaisia. Ohitit siihen eteen vähän ennen kääntymistä rampille ja moikkasin sieltä takaa punaisesta kutosgolffista.
Comment
-
Lappeenrannan reissulla bongattu ainakin Jape, VilleP, Diffas, mika .s,vayne,sininen rs6 ja harmaa s4 joiden kanssa lähdettiin peräkkäin pois kentältä. Ja monta muuta audia. Vastaan Joensuuhun tullessa tuli uusikoppainen hopeanharmaa rs6 ja hullun leveillä huulivanteilla oleva hopea coupe s2.
Ja Prunssi oli näköjään bongannut ainakin minun auton kun oli tuolla kuvissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiLappeenrannan reissulla bongattu ainakin Jape, VilleP, Diffas, mika .s,vayne,sininen rs6 ja harmaa s4 joiden kanssa lähdettiin peräkkäin pois kentältä. Ja monta muuta audia. Vastaan Joensuuhun tullessa tuli uusikoppainen hopeanharmaa rs6 ja hullun leveillä huulivanteilla oleva hopea coupe s2.
Ja Prunssi oli näköjään bongannut ainakin minun auton kun oli tuolla kuvissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiMä en törmänny kun porkkikseen ja Japeen. Mites toi v8 a6 ei tuon enempi vauhtia kerännyt oikein?
Eihän se Japen vip-auto sen enempää kelaa. On kuin kuminauhan venyttämistä :D
Comment
Comment