RistoSakarin (?) Lambo (IOL-1) bongattu Varkaudessa perjantaina iltapäivällä. Komean näköinen peli.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Clubin kilvenalunen bongattu eilen vantaan motonetin parkkipaikalla, auto oli vanhempi S4? sedan, väriltään punainen
Comment
-
Vai että kanttarikosketus ylikapeella renkaalla. Kyseisen auton omistaja juuri kirjotteli NPS:n foorumilla, että joku jeppe oli törmännyt hänen parkissa olevaan autoonsa ja karkasi paikalta. Vanne ja takakulma soirona. Pelipaikoille jäi ainoastaan honda-merkinnällä varustettu sumuvalon korvikemuovi.
Comment
-
Tänään tokmannin parkissa mulle morjastettiin violetistä typ89:stä. Ekana en hoksannu sen tarkemmin, mutta sitten katoin perään uuvelleen niin clubin alunenhan se sieltä kilven takaa löyty. Sori kun olin hidas älynen enkä nostanu lapasta takasin.. :( Ilmeisesti bongasit clubin tarran mun kasikympin lasista?
Comment
-
Tänään, noin kello 12.30 vantaalla, kauppakeskus jumbon parkkihallissa.
Mitä ilmeisimmin mustana tehtaalta lähtenyt, kurdi kroimeilla "koristeltu" B5 Sedani, kilvenalusella ja mitä ilmeisimin sillä kaikkein tehokkaimalla koneella.
Kuljettajan tuntomerkit; kyljyksellä sivuun kammattu, musta tukka, mustat suorat housut, lakerikengät ja vihertävä pikkutakki.
Ilmeisesti tarkoituksenasi oli harjoitella tuleviin parkkihallien nopein kilpailuihin? Jatkossa kuitenkin suosittelen, että suoritat nämä toisen eturenkaan vingutus ja "valitettavasti me ollaan jo eellä" kiihdyttelyt jossain muualla kun parkkihalleissa. Ei sillä että itsesi telot mutta riski muiden satuttamiseen on suurehko.
Pikkuvinkkinä muille, kun myytte autonne niin lienee suositeltavaa riipasta ne kilvenaluset ja tarrat irti autosta niin vältytään/vältytte kielteiseltä huomiolta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Rammo Näytä viestiMAyDay:n taisin bongata tossa maanantaina. Ainakin oli matta harmaa b5 ja kuskilla pinkki lätsä. Olin yö töissä joten oli piuhat vähä hitaalla. Melkeen seuraavaan risteykseen kerkesin ennekuin tajusin, et sehän tais moikata. Vai moikkasko? Ei voi tietää...
ja moikkasin :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viestiMajaileeko sv tuirassa? Samantapainen ainakin bongattu eräällä parkkipaikalla.
Comment
-
Tänään 12-15 bongattu "herrakani" martinlaaksossa tipun keltaisella b5 sedanilla.Oli todellamatala ja mustilla aluvanteilla HIENO oli.itse olin opel vivarossaViimeksi muokannut joopajoo84; 21.8.2010, 11:21.
Comment
-
Pakasta vedetyn näköisen punaisen lötkön Järvenpäässä. Oli niin mahdottoman hyväkuntoinen. En kyllä ymmärtänyt, miksi jäi minun perääni seisomaan, kun seisoskelin vilkku päällä tien reunassa odottamassa. Luuli vissiin, että valojen jono pää on siinä tai jotain :) Vähän pitkä jono olisi ollut siinä tapauksessa...
Comment
-
Maanantaina iltapäivästä tuli 25 tiellä, jossain märkiön grillin tienoilla vastaan pakasta vedetyn näköinen punainen Urkki.
Voi kun noita autoja sais vaan tahtomalla :D
Comment
Comment