Majaileeko sv tuirassa? Samantapainen ainakin bongattu eräällä parkkipaikalla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja viinikkaTre-Hki motarilla tais tulla clubilaisiakin vastaan aamupäivällä(jokusen taisin tunnistaakkin)! Itse ajelin hesaa kohti Globetrotter mökillä!
Helsinki-Vantaalla parkkihallissa punainen, jumal-moottorinen B6q, jolla rosterigekko takaluukussa.
Comment
-
S2 farmari, punainen, bongattu vuotiellä viiden jälkeen, nainen taisto olla ratin takana.
Mahdollisia kerhoaudeja on bongattu useampia, eilen musta urssi farkku merkittömällä etumaskilla ajeli Ylöjärveltä Jalasjärven suuntaan, sininen S4 (tai wannabe) Kylpylähotelli Sanissa, tumma urssi farkku tuli vastaan Vaskikellon alapuolella. Clubikilpinen hopeanharmaa A4 farkku ohitteli letkaa nelostiellä jossain Pyhäjärven ja Jyväskylän välillä. Sen vastaan tulleen traktorin valot tosiaan vähän näyttivät vesipöllyssä oudoilta kaukaa kun jarruvalosikin vilahti, ihan siistejä ohituksia ja hyvä nähdä että porukka on skarppina.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TDIq Näytä viestihenry:n kaasu-TT lienee kyseessä.
Comment
-
Vieras
Musta levitetty urkki sportin keulalla ja reippaan levyisillä vanteilla? ajoi tietä 62 6-7.8 välisenä yönä. Siltakemmankoihin oli menossa Puumalaan, ajelit valkoisen Volvo S90 perässä sillan alle asti. itse jatkoin matkaa mökille.
Comment
-
Kenellä valkoinen sedan B8, jossa reilu tiputus ja samanlaiset valkoiset 19" Etabetat kuin minulla?
Ajeltiin tänään kolmen maissa Kehä 1:stä itään vierekkäin / perätysten. Peukkua vannevalinnasta sinnekin. Kuskina oli tosin n. 50 vee mies, joten voi olla että pojan autolla liikkeellä :)
Comment
-
Harmaa B5 risa4 kierteli Hyrylässä sulan alueella päiväsellä, kivasti liikkuu hienoja pelejä tuolla kun koko päivän on ulkona töissä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viestiMusta levitetty urkki sportin keulalla ja reippaan levyisillä vanteilla? ajoi tietä 62 6-7.8 välisenä yönä. Siltakemmankoihin oli menossa Puumalaan, ajelit valkoisen Volvo S90 perässä sillan alle asti. itse jatkoin matkaa mökille.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Janne Mäntylä Näytä viestiTänään puoli viiden maissa klubilainen Turun LMS:n kohdilla mustalla B5 sedanilla, kääntyi valoista Verkahovin suuntaan.
Comment
-
Kuka ajoi tänään n. klo 11 vastaan insinöörinkadulla punaisella A3. Ite olin liikenteessä myös punaisella B5 A4
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ra.CE Näytä viestiPohjalaisen Jukka tullut bongattua Kaarinassa Rauhanlinnantiellä useasti Urkilla liikenteessä. Meikäläistä ei vaan helposti tunnista,Volvossa(EW160B) kun ei tarraa eikä klubintaustaa ole. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiKukas ajeli päivällä sinisellä audilla kuhmon keskustassa. Näytti olevan ihan kivan kokoinen keula cooleri kiinni.
Comment
-
Kukas ajeli S4 tummanharmaa, eilen (12.08) klo 18:10 aikaan 3-tietä tamperetta kohti. Morjestelin ohittaessa hyvinkää-riihimäki välissä ja jälleen kun ohitit riihimäen pohjoisessa.
takaikkunassa oli ilmeisesti jäsennumero kirjoitettu. 1XXX
Comment
-
Minähän siellä taisin Kuhmon keskustassa ajella. http://kkanerva.kuvat.fi/kuvat/Audi+...ruising+s4.JPG
huomasin sun audis muuten eilen illalla...mä tiedän missä sä asut, jos se oli sun talos minkä pihalle se oli eilen illalla ;) kheh kheh...Viimeksi muokannut Crash_; 15.8.2010, 12:41.
Comment
Comment