Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Majaileeko sv tuirassa? Samantapainen ainakin bongattu eräällä parkkipaikalla.

    Comment


      Peltopuro nähty tänään iltapäiväruuhkassa Suomenojan liikenneympyrässä noin kymmentä vaille viisi. Tai oikeastaan en ehtinyt nähdä kuljettajaa, mutta autoa ei voinut olla näkemättä ;)

      Comment


        S2 farmari, punainen, bongattu vuotiellä viiden jälkeen, nainen taisto olla ratin takana.

        S3, uudempaa korimallia, bongattu eltsun nesteen paikkeilla tuossa ~17.20 paikkeilla.

        Kuka tunnustaa? :)

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja viinikka
          Tre-Hki motarilla tais tulla clubilaisiakin vastaan aamupäivällä(jokusen taisin tunnistaakkin)! Itse ajelin hesaa kohti Globetrotter mökillä!
          Itse tunnustan kulkeneeni Alastaroon ko. ajankohtana ao. latua.

          Helsinki-Vantaalla parkkihallissa punainen, jumal-moottorinen B6q, jolla rosterigekko takaluukussa.

          Comment


            Keltainen GT3 bongattu tänään Petikon voimalan valoissa clubin kilvillä. Herra puheenjohtaja?

            Comment


            • Kuopiossa tai tarkemmin Jännevirralla bongattu jonkun clybilaisen tt tossa 18:10 aikoihin, ajoit ohi minusta.

              Comment


              • Kenenkäs pikimusta b7 a4 tuli meille ALD:lle (Tampere) vaihdossa muutama päivä sitten?

                Comment


                • S2 farmari, punainen, bongattu vuotiellä viiden jälkeen, nainen taisto olla ratin takana.
                  Ettei olisi ollut meidän hallitus kun tuolta suunnalta polkaisee töistä niihin aikoihin. Itse olen ollut nassikan kanssa Suomea kiertämässä pari päivää, napsahti juuri 1000km trippiin.

                  Mahdollisia kerhoaudeja on bongattu useampia, eilen musta urssi farkku merkittömällä etumaskilla ajeli Ylöjärveltä Jalasjärven suuntaan, sininen S4 (tai wannabe) Kylpylähotelli Sanissa, tumma urssi farkku tuli vastaan Vaskikellon alapuolella. Clubikilpinen hopeanharmaa A4 farkku ohitteli letkaa nelostiellä jossain Pyhäjärven ja Jyväskylän välillä. Sen vastaan tulleen traktorin valot tosiaan vähän näyttivät vesipöllyssä oudoilta kaukaa kun jarruvalosikin vilahti, ihan siistejä ohituksia ja hyvä nähdä että porukka on skarppina.
                  Viimeksi muokannut sami; 10.8.2010, 23:29. Perustelu: Lisätty omia bongauksia

                  Comment


                    Harmaa TT (vanha kori) bongattu 54 tiellä Riihimäen ABC aseman kohdalla menossa Lahteen päin hetki sitten. Clubin kilvenaluset näytti olevan, sekä keski pala puuttui takapuskurista. Koitin morjestaa vastausta ei tullut.
                    henry:n kaasu-TT lienee kyseessä.

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja TDIq Näytä viesti
                      henry:n kaasu-TT lienee kyseessä.
                      Ilmeisesti. Ympäri autoa oli jotain Eco tarroja lätkitty. tai ainakin ne oli vihreitä ;)

                      Comment


                      • Kukas tuli äsken vastaan Kotkassa hyväntuulentiellä punasella A4 b5 avantilla?
                        Jokin korisarja näytti olevan ja edessä olin näkevinäni kilvenalusenkin.

                        Comment


                          Musta levitetty urkki sportin keulalla ja reippaan levyisillä vanteilla? ajoi tietä 62 6-7.8 välisenä yönä. Siltakemmankoihin oli menossa Puumalaan, ajelit valkoisen Volvo S90 perässä sillan alle asti. itse jatkoin matkaa mökille.

                          Comment


                          • Kenellä valkoinen sedan B8, jossa reilu tiputus ja samanlaiset valkoiset 19" Etabetat kuin minulla?
                            Ajeltiin tänään kolmen maissa Kehä 1:stä itään vierekkäin / perätysten. Peukkua vannevalinnasta sinnekin. Kuskina oli tosin n. 50 vee mies, joten voi olla että pojan autolla liikkeellä :)

                            Comment


                              Karppa oli vissiin tänään Ässän apparin paikalla säätämässä jotain Aleksis Kiven kadulla Helsingissä vähän viiden jälkeen. Kurvailin aidolla suomiautolla siitä pariin kertaan ohitse.

                              Comment


                              • Pohjalaisen Jukka tullut bongattua Kaarinassa Rauhanlinnantiellä useasti Urkilla liikenteessä. Meikäläistä ei vaan helposti tunnista,Volvossa(EW160B) kun ei tarraa eikä klubintaustaa ole. :)

                                Comment


                                  Jonkun klubilaisen musta A3 taitaa olla myynnissä Muuramessa? Myyntilaput kuulemma löytyi ikkunoista ja klubitarra kuskin puolelta. (ei varsinaisesti ole oma bongaus, poikakaveri oli päivällä huomioinut...)

                                  Comment


                                    Harmaa B5 risa4 kierteli Hyrylässä sulan alueella päiväsellä, kivasti liikkuu hienoja pelejä tuolla kun koko päivän on ulkona töissä.

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
                                      Musta levitetty urkki sportin keulalla ja reippaan levyisillä vanteilla? ajoi tietä 62 6-7.8 välisenä yönä. Siltakemmankoihin oli menossa Puumalaan, ajelit valkoisen Volvo S90 perässä sillan alle asti. itse jatkoin matkaa mökille.
                                      Minähän siellä ajelin, ja tosiaan kemmakoihin oltiin menossa käymään :) Auto on sininen, mutta näyttää varsinkin yöllä mustalta, värinä Porschen nachtblau.

                                      Comment


                                        Tänään puoli viiden maissa klubilainen Turun LMS:n kohdilla mustalla B5 sedanilla, kääntyi valoista Verkahovin suuntaan.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Janne Mäntylä Näytä viesti
                                          Tänään puoli viiden maissa klubilainen Turun LMS:n kohdilla mustalla B5 sedanilla, kääntyi valoista Verkahovin suuntaan.
                                          Minähän siellä pyörin, olin juuri hakemassa Hifi Konexista uutta erkkasarjaa.

                                          Comment


                                            Kukas ajeli S4 tummanharmaa, eilen (12.08) klo 18:10 aikaan 3-tietä tamperetta kohti. Morjestelin ohittaessa hyvinkää-riihimäki välissä ja jälleen kun ohitit riihimäen pohjoisessa.

                                            takaikkunassa oli ilmeisesti jäsennumero kirjoitettu. 1XXX

                                            Comment


                                              Kuka ajoi tänään n. klo 11 vastaan insinöörinkadulla punaisella A3. Ite olin liikenteessä myös punaisella B5 A4

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja ra.CE Näytä viesti
                                                Pohjalaisen Jukka tullut bongattua Kaarinassa Rauhanlinnantiellä useasti Urkilla liikenteessä. Meikäläistä ei vaan helposti tunnista,Volvossa(EW160B) kun ei tarraa eikä klubintaustaa ole. :)
                                                En ole urkkiani kuukauteen nähnyt, toivottavasti et sinäkään ;)

                                                Comment


                                                • Kukas ajeli päivällä sinisellä audilla kuhmon keskustassa. Näytti olevan ihan kivan kokoinen keula cooleri kiinni.

                                                  Comment


                                                    Kukas oli Hyvinkään teboililla tänään siinä 11 aikaan violetilla s4(?):lla? Kilvenalunen ja tarra löytyi. Läheisessä parkkiruudussa oli myös hopea b5 avant, jota oli vähän rakenneltu.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti
                                                      Kukas ajeli päivällä sinisellä audilla kuhmon keskustassa. Näytti olevan ihan kivan kokoinen keula cooleri kiinni.
                                                      Minähän siellä taisin Kuhmon keskustassa ajella. http://kkanerva.kuvat.fi/kuvat/Audi+...ruising+s4.JPG

                                                      Comment


                                                      • Porissa Valtakadulla klo:19.30 tumma B6-S4 possun valsseilla, kuka?

                                                        Comment


                                                        • Kukas ajeli S4 tummanharmaa, eilen (12.08) klo 18:10 aikaan 3-tietä tamperetta kohti. Morjestelin ohittaessa hyvinkää-riihimäki välissä ja jälleen kun ohitit riihimäen pohjoisessa.

                                                          takaikkunassa oli ilmeisesti jäsennumero kirjoitettu. 1XXX
                                                          Allekirjoittanut ajeli töistä pois. Olin näkevinäni kilvenalusen autossasi. Jäsennumero jäi hetkeksi ratapäiviltä ikkunaan.

                                                          Comment


                                                          • Minähän siellä taisin Kuhmon keskustassa ajella. http://kkanerva.kuvat.fi/kuvat/Audi+...ruising+s4.JPG
                                                            Juu ja huomasin sut taas illalla ajoit ton meidän stunt show:n ohitte. Sulla näytti olevan myös tuo audi clubin tarra siinä pikkuisessa takasivu lasissa.

                                                            huomasin sun audis muuten eilen illalla...mä tiedän missä sä asut, jos se oli sun talos minkä pihalle se oli eilen illalla ;) kheh kheh...
                                                            Viimeksi muokannut Crash_; 15.8.2010, 11:41.

                                                            Comment


                                                              Tänään Tuiran silloilla about kahden kolmen välillä, kolme B6 avanttia peräkkäin, ite ajelin siinä keskimmäisenä. Keulilla hopeinen ja mun perässä sininen, lähes saman värinen kuin mun. Oottakos foorumilaisia?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X