Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Punanen coupe q ajeli vähän aikka mun edellä. Ja käppärin liikenne ympyrässä punainen urkki joss audi sport tyyliset musta harmaat viivat auton poikki. Oli siistin näköinen. Kuka lie, clubin tunnuksia en nähny.

    Comment


    • Ertzikö se siellä oli kepapilla äskö? :)
      Emmä usko. Kyl mä kerran kävin tällä viikolla kepsulla mut en kyl torstaina. Kuulemma Turussa saman tyylisillä vanteilla toinen musta TT. Oma TT meni viikko sitten vaihdossa ja tilalle tuli A4 diisseli. Katellaan josko sitä tulevaisuudessa sais hommattua jonkun pirteämmän kolmos-auton, mutta nyt kävi näin.

      Comment


        Aijaa vai että silleen kävi. Juu tosiaan siinä oli saman tyyliset huulivanteet jos nyt oikein muistan mimmoset sulla oli. En vaan huomannu katella 3.2:n tuntomerkkejä kun kuikuilin kerhotarraa ja sitä ei ainakaan näkynyt. Joku nuori tyyppi sitäkin ajeli, tuli meinaan just autolleen kun parkkeerasin viereen (jättäen tietty niin ison raon että molemmilla aukee ovet lähes kokonaan yhtäaikaa). Kyl mä siinä aattelinki, että jos oisit ollu sä niin muutaman sanasen oisit jääny vaihtamaan.

        Meniks TT ihan vaihdossa autoliikkeeseen vai myitkö yksityiselle? Jäikö se tälle seudulle vai menikö kauemmas?

        Comment


        • Liikkeeseen meni Raision puolelle.

          Comment


          • Eilen Jyväskylä-Tampere välillä punainen S2 coupe, ilmeisesti RS2 keula ilman rinkuloita. Hallin kentällä oli ainakin hopea RS4 klubin kilvenalusilla, S4, urS4, S3 ym. Tampereella ja Hämeenlinnassa sitten näkyikin jo niin paljon erilaisia massasta poikkeavia Audeja ettei kaikkia edes muista, Ahveniston tapahtuma taisi vaikuttaa liikehdintään.

            Vanhakoppainen TT alkaa olla aika yleinen liikenteessä ja niitä näkyi viikolla jopa syrjäisillä Etelä Savon pikkuteillä, silti aina ihan mukava piristys tylsän harmaaseen farkkuvoittoiseen tai kökköperäiseen 2000 luvun autokantaan.

            Oli ehkä yksi kesän tapahtumarikkaimpia viikonloppuja ja paljon erikoisia kulkupelejä liikkeellä. Tampereella tuli vastaa veteraanikuorma-auto jossa maitotonkkia lava täynnä ja kabiinissakin taidettiin olla ajan hengen mukaan pukeutuneita.

            Comment


              Shampanjan värinen A8 Lang W12 Kouvola - Myllykoski -välillä tänään vähän neljän jälkeen. Kunnioitusta herättävä näky.

              Comment


                Jyväskylässä eilen illalla pyöri TT-8x rekisteritunnuksella oleva pirssi.

                Comment


                • Punainen B6 sedan klubikilvenalusella Salossa "homoparkissa", kurvailin siitä itse saman värisellä Passatilla Fesiin ruokaa hakemaan.

                  Siistin näköinen peli, vanteita myöden.

                  Comment


                    Olikos joku palstalainen tänään tammiston suunnalla liikkeellä tuossa 13.00 aikaan. Jos ei muuta niin luulin ainakin nähneeni urssin kääntyvän Helsingin pitäjän kirkonkylän nurkilla kohti tammistoa/ylästöä.

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja rissaspena Näytä viesti
                      Stanssi (= stance) tulee lumilautailusta, jossa se tarkoittaa siteiden kiinnityksen etäisyyttä toisistaan. Joten autoiluun sovellettuna se meinaa sopivaa raideleveyttä suhteutettuna auton leveyteen, eli renkaat lokarin ulkoreunan tasalla.
                      OT: Veikkaan että samaa termiä käytetty golfissa ennen lautailua ;)

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa Näytä viesti
                        Kokki pongattu risallaan Suinula suunnalla
                        Veli oli ratissa. Olin 67% varma, että Esa tuli vastaan Suinulassa. Itse olin pelkääjän paikalla.

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                          Olikos joku palstalainen tänään tammiston suunnalla liikkeellä tuossa 13.00 aikaan. Jos ei muuta niin luulin ainakin nähneeni urssin kääntyvän Helsingin pitäjän kirkonkylän nurkilla kohti tammistoa/ylästöä.
                          Itse ainakin pöristelin mustalla aa nelkulla noihin aikoihin bout. Bauhausissa tuli piipahdettua.

                          Comment


                            Tais Tero V. tulla vastaan äsken kasarminkadulla?

                            Comment


                              Itse ainakin pöristelin mustalla aa nelkulla noihin aikoihin bout. Bauhausissa tuli piipahdettua.
                              Hyvinkin mahdollista että näin myös sut siellä päin, tosin en tietoisesti bongannut, audeja nimittäin vaikutti riittävän siellä siihen aikaan.
                              Jos näit vihreän B5:n kurvailevan siellä niin tod.näk olen myös huomannut sut :)

                              Comment


                              • Jyväskylässä eilen pyöri erittäin nätti vanhempaa (D2) koria oleva metallinsininen S8. kelpais mullekin.. :) Klubilaisia?

                                Comment


                                  Valkoinen R8 V10 on parkissa työpaikan pihalla juuri nyt. Kenen? :P

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Tuom4s
                                    valkoinen v8, joka pölläytti kyllä ihan uskomattomat öljynkäryt
                                    Oltiin vissiin aika samaan aikaan liikkeellä noillamain kun huomasin samaisen auton siinä Nuijamaankadun ja CM:n risteyksessä. Savumerkit olivat selvät.

                                    Comment


                                      joskus 12-13 väliin torniossa keskus grillin parkkipaikalla b7 rs4. Olitko se sinä?

                                      Comment


                                        Rammon entinen S6 bongattu Riihikalliossa sunnuntaina n. klo 16.30
                                        Clubitarrakin näkyi olevan paikallaan.

                                        Comment


                                        • Kuopiossa Puikkarin sisäpihalla parkissa oranssi Gallardo isolla hiilikuitusiivellä ja HOR-0 kilvillä 19.6-20.6. Kohtuullisesti metelöi yöllä paikalle saapuessaan

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja Eepu Näytä viesti
                                            Kuopiossa Puikkarin sisäpihalla parkissa oranssi Gallardo isolla hiilikuitusiivellä ja HOR-0 kilvillä 19.6-20.6. Kohtuullisesti metelöi yöllä paikalle saapuessaan
                                            Kaveri sitten ajelee laittomilla kilvillä ympäri kaupunkia :D No eiköhän tuo ole jossakin oikeessa rekisterissä ja eikait tuosta kovin isoja sakkoja tulisi. Varmaan saman verran ku tuo vehe vie tankillisellaan löpöä illassa.

                                            Comment


                                              Niin, jos on varaa ostaa lambo, niin ehkä ne laittomilla kilvillä saadut sakotkin on varaa maksaa :)

                                              Kilvessähän ei voi olla vain 0 numerona. Tyhmä sääntö tuokin.

                                              Comment


                                                Son mun kaverin auto.... Ja rahaa sillä on kyllä millä maksaa sakkoja.. Joko ne on antaneet sille kortin takasi?! :D

                                                Comment


                                                  2 jätkää siellä oli ineksessä kun kaliskruisingiin tulivat. Voihan se olla että sen kaveri ajo? :D

                                                  Comment


                                                    Juu voi olla, mutta voi olla että ei.. Veikkaan että omistaja ite ajanu :)

                                                    Comment


                                                    • Tuli äsken oltua mustan S3:sen kanssa keulat vastakkain Lahden Motonetin parkkiksella (rek.nro ÄS-3). Sulla on hassun pienet renkaat..

                                                      Comment


                                                        Punanen coupe Atolantien venerannassa joskus kolmen maissa. Kenenkä liene?

                                                        Comment


                                                        • Olitko se sinä? Olin katsovinani ettet ollut saanut autoasi ihan täysin keskelle viivaa :)

                                                          Comment


                                                          • Uudempi TT klubitarralla Rantatie 27 (Tre) pihassa.
                                                            Hieno sisusta!

                                                            Comment


                                                            • Olikos Miikka tai joku toinen eilen vähän ennen seiskaa tulossa Mellunmäestäpäin tummalla C5 koppasella kutosella, isot vanteet alla ja kääntyi Rajakylään päin. Kurvasin tolla profiilin autolla ensin edestä ja käännyin sitten Campo-Centerin pihaan...meinasin nostaaa lapasta mutten ollut varma.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X