Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Musta RS6 eilen Tuusulan rantatiellä ajeli perässä.
    Rekkarina tietenkin FAS-7.

    Comment


    • Alkuperäinen kirjoittaja jarpale Näytä viesti
      Bongattu tänään Espoon IKEA:n parkkipaikalla jonkun kerholaisen musta A4 B7 sedan. Oli jäsentarra ikkunassa ja klubikilvenaluset ja alla nitron vanteet.
      Minähän se, nätti TT sulla.

      Comment


      • Musta RS6 tuli seuraavana hakemaan evästä Ahjon Grilliltä, FAS-x rekkarina.

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja PanuH Näytä viesti
          Minähän se, nätti TT sulla.
          Kiitos. Minähän se olin laittanu harmaan TT:n siihen puskan taakse "piiloon".

          En alkaisi sun A4:stakaan haukkumaan. Hienon näköinen peli. Hyllyostoksilla oltiin. Näin autosi, kun kävin välillä heittämässä jotain pikkusälää takakonttiin. Tosin jäin sitten miettimään, että ois ollu aika paha, jos joku ois ajanu perheensä kanssa jollain ruosteisella Nissanilla meidän väliin, ja olisivat paukauttaneet ovilla lommot meidän molempien kylkeen... OMG!

          Siinäpä ois ollu jo pahaa karmaa. Mutta onneksi näin ei käynyt. Silti hetki piti toivoa parasta ja peljätä pahinta. Jotenkin näillä yleisillä parkkipaikoilla pääsee joskus vainoharhat valloilleen. Anteeksi. Heh. Ja huh huh ;)

          Comment


          • Aamulla Männistön uuden kirkon kohdilla tuli RRS-4 rekkarilla oleva B7 RS4 sedan vastaan. Ihan hyvät murinat kuului kun kiihdytti siinä ylämäkeen.

            Comment


              Aamulla Männistön uuden kirkon kohdilla tuli RRS-4 rekkarilla oleva B7 RS4 sedan vastaan. Ihan hyvät murinat kuului kun kiihdytti siinä ylämäkeen.
              Lie rengaskauppias ollut menossa aamulla sorvin ääreen tai suunnasta päätellen ruokatunnille.

              Comment


              • "Objects in mirror are closer than they appear" kävi muutaman kerran mielessä äsken, kun taustapeilistä paistoi tyylikkään S3:n keula. En tiedä kuka olet, mutta morjens vaan, olen ennenkin ihastellut Ässääsi!

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja mikael Näytä viesti
                  Orituvalla viininpunainen Urssi trailerilla perjantaina klo.08.30.Komeessa kunnossa ja ilmeisen nopea peli päältäpäin katsottuna.vieressä oma farkku likaisena.
                  Juu minun urssi oli trailerilla matkalla kohti harista viime perjantaina. Pieni kahvitauko piti viettää orituvalla. Katsoinkin autolle mennessä että avantti komeilla bbs:llä seisoi lähellä autoani... =)

                  Comment


                    Tullipostin pihassa seisoi 15.00 jälkeen musta RS6 jota piti kaverin kanssa jäädä hetkeksi ihastelemaan. Ei näkynyt kuitenkaan olevan clubitunnuksia.

                    Comment


                    • 14.6 n. klo.15.00 Oulussa konetien ja raitotien risteyksessä C4 nogaro blau kärry perässä. Ripperi olitkos sie?

                      Comment


                        Aamulla bongattu Äänekoski-Jyväskylä välillä vanhempi ja uudempi A8, ajeltiin peräkkäin jonkun matkaa, R8 tuli vastaan, ja monta muuta Audia.

                        Comment


                          Viininpunainen(?) B6 sedan rekkarilla QUA-4 tänään 8:50 Forssan kohdilla.

                          Comment


                            AUD-1 oli eilen tuossa kotitiellä. Joku vissiin saanut tuon auton (ja kilven) ihan vasta kun ei ole ennemmin näkynyt. Kateeksi käy tuo kilpi, melkein juoksin ulos pyyhe päällä kysymään mitä se maksaa :) Siis jos lunastaisin sen itselle.

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja TatuS Näytä viesti
                              Musta spolerinjatko ja merkit peräsimessä. Voihan se olla toki look a like.
                              Katsoin tänään vähän tarkemmin sitä "tipuautoa", ja kyllä se 3.2 oli sittenkin, sekä edestä että takaa... ja myös Trafin tietokannan mukaan ;)

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja okkim
                                AUD-1 oli eilen tuossa kotitiellä. Joku vissiin saanut tuon auton (ja kilven) ihan vasta kun ei ole ennemmin näkynyt. Kateeksi käy tuo kilpi, melkein juoksin ulos pyyhe päällä kysymään mitä se maksaa :) Siis jos lunastaisin sen itselle.
                                Eikös tuo ole esittely auto ja kilpi vissiin kuuluu liikkeelle. Näin muistaisin jostain lukeneeni. Ja onhan tuo sama vissiin tässäkin ketjussa aikaisemmin bongattu.

                                Comment


                                  Oliko Mik4--:n S2 parkissa Taka-Lyötyssä siinä rakennustyömaan vieressä puolenpäivän aikoihin?

                                  Comment


                                  • Jyväskylän keskustassa bongattu uudempaa mallia oleva A8.. aika huikee vehje. Takavalotkit kohtuu päheet.

                                    Comment


                                      AUD-1 taitaa olla tällä hetkellä uusi A8 4.2 TDI. Oli mm. hesarissa koeajossa.

                                      Comment


                                      • Hyvinkään kohdalla (sillä kameratiellä mikä menee Porvooseen) bongattu aamu 6 jälkeen violetti Urs4. Foorumilaisia?
                                        Itse liikenteessä mustalla farkku a4:lla.

                                        Comment


                                          The Stig Legolandissa.

                                          Comment


                                            Musta a6 Ansatiellä dna:n parkkipaikalla. Clubikilvenalunen löytyi ja ilmeisesti omistajakin oli pihalla tuossa vähän ennen kahta? :)

                                            Comment


                                              Klubitarralla varustettu S8 Vääksyn autohuollon pihassa. Itse olin firman Transporteria hakemassa.

                                              Comment


                                              • Ilmeisesti "meidän" foorumin graffitin harmaa Lamborghini Gallardo bongattu Jyväskylässä kivääritehtaan kohdilla risteyksessä.

                                                Comment


                                                  Kukakohan on mennyt täältä pk-seudulta hankkimaan sen vihreän S4:sen (b5)? Karisee mun auton värin harvinaisuus kun olen jo kaksi kertaa nähnyt sen, tänään tuli vanhalla turun tiellä vastaan, veti perässään peräkärryä. Julki kyseinen omistaja niin käyn späryllä sumauttamassa sen auton jonku muun väriseksi :P

                                                  Comment


                                                  • Tänään mikkelin postin paikkeilla, uudehko valkoinen audi clubi tarralla varustettuna. Bongasin siinä klo:14 jälkeen.

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja TMK-83 Näytä viesti
                                                      Oliko Mik4--:n S2 parkissa Taka-Lyötyssä siinä rakennustyömaan vieressä puolenpäivän aikoihin?
                                                      Ei ole ässä ollut siellä. Itse olin kyllä siellä tukkimassa tietä mutta aivan eri kamppeella.

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja voveli Näytä viesti
                                                        Musta a6 Ansatiellä dna:n parkkipaikalla. Clubikilvenalunen löytyi ja ilmeisesti omistajakin oli pihalla tuossa vähän ennen kahta? :)
                                                        A6:sta en tiedä, mutta itse ainakin taisin poikien kanssa etupihalla bostailla noihin aikoihin. Itsellä tosin musta A4 kilvenalusien kanssa. Meillä taitaa olla itseni lisäksi muutama klubilainen dna:lla hommissa. Taisit itse olla farkulla liikenteessä ja jätit jonkun flikan kyydistä?

                                                        Comment


                                                        • Ylämyllyllä bongattu turkoosin värinen A6 sedan jossa clubi kilvenaluset, kuopion motarilla bongattu sininen TT jossa oli erikoiskilvet!

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja jeremiah Näytä viesti
                                                            A6:sta en tiedä, mutta itse ainakin taisin poikien kanssa etupihalla bostailla noihin aikoihin. Itsellä tosin musta A4 kilvenalusien kanssa. Meillä taitaa olla itseni lisäksi muutama klubilainen dna:lla hommissa. Taisit itse olla farkulla liikenteessä ja jätit jonkun flikan kyydistä?
                                                            Taisin nopeesti vilkasta vähän väärin kun kutonen ja nelonen sekottui. Joo ässällä olin liikenteessä ja tuon avovaimon toin takasin syömästä. Näinköhän on dna:lla töissä kaikki muut Vantaan clubilaiset.

                                                            Comment


                                                            • Keskiviikkona siin neljän kinttailla Turun Kupittaan Sittarin pihalt bongattu mattamusta kutoskorinen farkkudiudi (mulla mitään hajua noist mallimerkinnöistä :-)) klubitarroilla. Mallia yritin arvuutella mut merkit oli kait pudonnut jonkun vauhdikkaamman ohituksen johdosta matkan varrelle :-). Aikast vauhdikkaan näkönen ilmestys paikallaan olessaankin. Oma kulkine lähes vieres ruudus.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X