Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Bongattu tänään Espoon IKEA:n parkkipaikalla jonkun kerholaisen musta A4 B7 sedan. Oli jäsentarra ikkunassa ja klubikilvenaluset ja alla nitron vanteet.
Kiitos. Minähän se olin laittanu harmaan TT:n siihen puskan taakse "piiloon".
En alkaisi sun A4:stakaan haukkumaan. Hienon näköinen peli. Hyllyostoksilla oltiin. Näin autosi, kun kävin välillä heittämässä jotain pikkusälää takakonttiin. Tosin jäin sitten miettimään, että ois ollu aika paha, jos joku ois ajanu perheensä kanssa jollain ruosteisella Nissanilla meidän väliin, ja olisivat paukauttaneet ovilla lommot meidän molempien kylkeen... OMG!
Siinäpä ois ollu jo pahaa karmaa. Mutta onneksi näin ei käynyt. Silti hetki piti toivoa parasta ja peljätä pahinta. Jotenkin näillä yleisillä parkkipaikoilla pääsee joskus vainoharhat valloilleen. Anteeksi. Heh. Ja huh huh ;)
"Objects in mirror are closer than they appear" kävi muutaman kerran mielessä äsken, kun taustapeilistä paistoi tyylikkään S3:n keula. En tiedä kuka olet, mutta morjens vaan, olen ennenkin ihastellut Ässääsi!
Orituvalla viininpunainen Urssi trailerilla perjantaina klo.08.30.Komeessa kunnossa ja ilmeisen nopea peli päältäpäin katsottuna.vieressä oma farkku likaisena.
Juu minun urssi oli trailerilla matkalla kohti harista viime perjantaina. Pieni kahvitauko piti viettää orituvalla. Katsoinkin autolle mennessä että avantti komeilla bbs:llä seisoi lähellä autoani... =)
AUD-1 oli eilen tuossa kotitiellä. Joku vissiin saanut tuon auton (ja kilven) ihan vasta kun ei ole ennemmin näkynyt. Kateeksi käy tuo kilpi, melkein juoksin ulos pyyhe päällä kysymään mitä se maksaa :) Siis jos lunastaisin sen itselle.
AUD-1 oli eilen tuossa kotitiellä. Joku vissiin saanut tuon auton (ja kilven) ihan vasta kun ei ole ennemmin näkynyt. Kateeksi käy tuo kilpi, melkein juoksin ulos pyyhe päällä kysymään mitä se maksaa :) Siis jos lunastaisin sen itselle.
Eikös tuo ole esittely auto ja kilpi vissiin kuuluu liikkeelle. Näin muistaisin jostain lukeneeni. Ja onhan tuo sama vissiin tässäkin ketjussa aikaisemmin bongattu.
Hyvinkään kohdalla (sillä kameratiellä mikä menee Porvooseen) bongattu aamu 6 jälkeen violetti Urs4. Foorumilaisia?
Itse liikenteessä mustalla farkku a4:lla.
Kukakohan on mennyt täältä pk-seudulta hankkimaan sen vihreän S4:sen (b5)? Karisee mun auton värin harvinaisuus kun olen jo kaksi kertaa nähnyt sen, tänään tuli vanhalla turun tiellä vastaan, veti perässään peräkärryä. Julki kyseinen omistaja niin käyn späryllä sumauttamassa sen auton jonku muun väriseksi :P
Musta a6 Ansatiellä dna:n parkkipaikalla. Clubikilvenalunen löytyi ja ilmeisesti omistajakin oli pihalla tuossa vähän ennen kahta? :)
A6:sta en tiedä, mutta itse ainakin taisin poikien kanssa etupihalla bostailla noihin aikoihin. Itsellä tosin musta A4 kilvenalusien kanssa. Meillä taitaa olla itseni lisäksi muutama klubilainen dna:lla hommissa. Taisit itse olla farkulla liikenteessä ja jätit jonkun flikan kyydistä?
A6:sta en tiedä, mutta itse ainakin taisin poikien kanssa etupihalla bostailla noihin aikoihin. Itsellä tosin musta A4 kilvenalusien kanssa. Meillä taitaa olla itseni lisäksi muutama klubilainen dna:lla hommissa. Taisit itse olla farkulla liikenteessä ja jätit jonkun flikan kyydistä?
Taisin nopeesti vilkasta vähän väärin kun kutonen ja nelonen sekottui. Joo ässällä olin liikenteessä ja tuon avovaimon toin takasin syömästä. Näinköhän on dna:lla töissä kaikki muut Vantaan clubilaiset.
Keskiviikkona siin neljän kinttailla Turun Kupittaan Sittarin pihalt bongattu mattamusta kutoskorinen farkkudiudi (mulla mitään hajua noist mallimerkinnöistä :-)) klubitarroilla. Mallia yritin arvuutella mut merkit oli kait pudonnut jonkun vauhdikkaamman ohituksen johdosta matkan varrelle :-). Aikast vauhdikkaan näkönen ilmestys paikallaan olessaankin. Oma kulkine lähes vieres ruudus.
Comment