Kenenkäs musta A3 oli Vammalan Nesteen pihassa tänään päivällä? Näytti olevan myös clubitarra sivulasissa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kenenkäs Punanen Farmari A4 (B7?) clubikilventaustoilla ajeli tänään tuossa kahden jälkeen Porkkalankadulta Meklulle? Itse ajelin ensin perässä ja Marian sairaalan kohdalla menin ohi lapanen pystyssä ja sinä taas ohitit ABC:n kohilla kun oli parempi kaistavalinta :)
Comment
-
Tiistaiaamuna ohitin motarilla lahdesta helsinkiinpäin matkanneen valkoisen v8:n klubitarra kuskin sivulasissa, siistin näköinen audi.
V8 ei ole ehkä se kaikkein pihein työmatka-auto, mutta menettelee... ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiKenenkäs Punanen Farmari A4 (B7?) clubikilventaustoilla ajeli tänään tuossa kahden jälkeen Porkkalankadulta Meklulle? Itse ajelin ensin perässä ja Marian sairaalan kohdalla menin ohi lapanen pystyssä ja sinä taas ohitit ABC:n kohilla kun oli parempi kaistavalinta :)
Comment
-
-
Omani bongasin ;D
Tuossa oltiin rantamaisemissa Turun ruissalossa ja siinä vedessä touhuiltiin, niin kolmen nuorekkaan miehen porukka meni ja otatti valokuvia autoon "omistajan elkein" nojaten. Toki auto oli pestynä ja siilleen, mutta näköjään audissa on vetovoimaa.
Kaverin kaaran viereen eivät käyneet makoilemaan (ranskis)
Lämmitti vaan sydäntä, guuuuuurrrrnnnnnn
ot.
Näköjään oli volvo-kerholla tapaamiset leirintäalueella ke illalla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldhMinähän se siellä lääkärille menossa. prkl flunssa jo viidettä päivää. B6:nenhan se auto on. Arvasin vähän että se on RistoEE
Comment
-
Kuka ajo tänään b7 harmahtavalla farkulla Joensuussa lidlin kohilla. Oli autossa erikoisempaa vannetta ja autoa oli tiputettu lähemmäs maata. Olin myös näkevinäni kyseisessä autossa clubin kilvenalusen?
Comment
-
Kotimatkalla pysähdyin pirkanhoviin tankkaamaan, siinä oli jonkinlainen retkue tahi retkuseurue risteyksessä tupakalla. Porukan menopeli pisti silmään kun oli nääs tumma b5 s4 tai ainakin s4 looker, löytyi torsen inside- ja gekkotarraa sekä klubikilvenalunen, nelihenkisen ryhmän ainoa naishenkilö kiipesi rattiin. Ketä lie?
Comment
-
Joo taisin olla minä sillä viininpunaisella s2:lla neljä kappaletta isohkoja renkaita kyydissä. Varsinainen tilaihme.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MerzaMusta S8 ja A4 B6 Cabriolet bongattu kehä kolmosella alkuillasta.
Comment
-
Tänään illalla Joensuussa feverin eessä hopean värinen b6 avantti. BBS lm tai kopio vanteilla. Klubi tarrakin näkyi takasivulasissa.
Comment
Comment