eilen joskus 18 jälkeen lahen motarilla a4 b5 harmaa avantti annelin silmillä clubi tarra taka ikkunassa. ajelin ohi lumikattosella mustalla b6 avantilla
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKeloOlitko se sinä? Eilen kustavintiellä mustalla S3:lla?? Ajoit edelläni hieman alle kahdeksaakymppiä, ohitin ja jatkoin matkaani n. 100km/h vakkarissa ja kuinka ollakaan seuraavalla suoralla samainen Audi painoi ohitseni reilulla vauhdilla. Ei pojan luonto antanut periksi, kun farmarilla ohitettiin hänen "urheiluautonsa" :) ohi. Reikäpää!
(En ollut minä.)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiMä voin käydä ottaa kuvan tosta vehkeestä, asuu tässä meikän neibörhuudilla. Aivan karmee viritys ja kuski todellakin sopii kuvaukseen.
Comment
-
Auts. :)
Kyllä sellasissa kaupunkinopeuksissa tuo spoileri onkin jo tarpeen. Ilmankos mulla on kortti vielä tallella kun ei tolla omalla ilman siipeä kykene suoriutumaan sellasista nopeuksista.
Poliisi olis voinu kirjottaa kaverille 25 päiväsakkoa törkeästä ympäristörikoksesta ja kanssakulkijoille korvauksia kivusta, särystä ja unien menetyksestä. :)
Comment
-
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo
Olitko se sinä? Eilen kustavintiellä mustalla S3:lla?? Ajoit edelläni hieman alle kahdeksaakymppiä, ohitin ja jatkoin matkaani n. 100km/h vakkarissa ja kuinka ollakaan seuraavalla suoralla samainen Audi painoi ohitseni reilulla vauhdilla. Ei pojan luonto antanut periksi, kun farmarilla ohitettiin hänen "urheiluautonsa" :) ohi. Reikäpää!
Kylhän bemarin ohi pitää aina mennä jos ajavat lujaa ohi. ;)
(En ollut minä.)
Comment
-
Kuka sammutti tumman(-vihreän?) RS2:nsa liikennevaloihin Hertsikan Shellin kohdalla perjantaina ennen klo 16? Olin viereisellä kaistalla ja ehdin jo avata ikkunankin pienen ääninäytteen toivossa...
Comment
-
Eilen yhden kieppeillä päivällä bongattu tietääkseni valkoinen ur-quattro delta-auton risteyksessä Joensuussa. Hieno oli, kenties clubilaisia?
Comment
-
Laakkosen myyjällä on ainakin valkea UR-Q, jossa on ratti väärällä puolella. Liekkö ollut se? Täällä päin liikkuu myös yksi valkea T85 Coupe.
Comment
-
-
Pitipä mennä ulkomaille asti bongaamaan klubilaisia. Satuimme eilen 666RPM:n + vaimonsa kanssa samaan tullijonoon Niiiralassa. Oli mukava turista. Ja samalla rahalla tuli ässä-kuumeelle (taas) vähän lisälöylyä. 07.03.2010 22:13
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jtaOnkos nykyään muka Kustavin tiellä 100 rajoitus
Comment
-
Tänään rantakylän siwan pihassa Audi 90 clubi tarra ikkunassa. Ite olin viemässä postiin pakettia.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja A3Tq Näytä viestiTeroPee & pikkukakkonen ehkä bongattu Kehä I:sen ja Pohjois-Tapiolan risteyksessä 18.45 aikaan. Rekkari HLI?
Comment
Comment