Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Sininen b6 S4 ERZ- klubikilvenalusilla jklän bilteman parkissa puolenpäivän aikoihin, moromoro! Hienokuntoinen ässä.
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pönni Näytä viestiTaisi qke- olla Kuusamon rampilla tänään, Oulun motarilla.
Leave a comment:
-
Tänään aamu kymmenen aikoihin paikallisen Rustan pihalla musta pitkäkatto b8, klubilätkät edessä ja takana.
Leave a comment:
-
Tont5a tais ajella isolla Volvolla tänään mun perässä, jatkoin Tokmannin ympyrästä gilanin suuntaan. Olit harmittavan kaukana vaan. Kello oli about 15.45.
Leave a comment:
-
Onnistuu ku kärry on ensin sisäänajettu. Nyt joutuu ajaa niin sukkasillaan vielä.
Leave a comment:
-
Koitin apparin paikalta myös morottaa, kun jatkettiin suoraan.1 Kuva
Leave a comment:
-
No kyllähän sillä voi kahville tulla. Käydäänhän siellä bemarillakin ;)
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiEilen aamusella Järvenpäässä hopeinen farkku golf alusilla. Käännyit poliisilaitoksen suuntaan ja mä keskustan suuntaan. Ihan en kerinnyt rinnalle että olisi voinut kättä nostaa.
Leave a comment:
-
Olipa äänekäs coupe (s2?) vuosaaren tunnelissa puol ysin aikoihin. ;)
Leave a comment:
-
Eilen aamusella Järvenpäässä hopeinen farkku golf alusilla. Käännyit poliisilaitoksen suuntaan ja mä keskustan suuntaan. Ihan en kerinnyt rinnalle että olisi voinut kättä nostaa.
Ja pirkanhoviin ajeli hopea mk1 TT, olin näkevinäni aluset edessä. Kello oli 14 kantteja. Ja jotenkin oli tutun näköinen auto.
Leave a comment:
-
Eilen illalla A1 quattro Suurmetsäntien ja Heikinlaakson liikenneympyröiden välillä. Ensin toiseen suuntaan ja hetken päästä takaisin.
Leave a comment:
-
No hemmetti... Nyt on kyllä jostain syystä tullut oltua aivan ajatuksissa ja mennyt ihan ohi... ;D
Leave a comment:
-
Tero tuli vastaan R32:sella ensin puol kasin aikaan motonetin risteyksessä ja tuntia myöhemmin Maikkulassa. Kovasti koitin lapaa nostaa morjestaakseni :D
Leave a comment:
-
Akaan FläktGroupin parkkiksella Imolagelb b5 S4. Mahtaakohan olla foorumilaisia?
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
Mäkin lyön itseni puolesta vetoa. :) Millä Risto liikenteessä, kun ei osunut B6 Ässää silmään? Toki laput mulla silmillä jne.
Leave a comment:
-
Japen vanha "Talousharmaa" 4G hiosti emäntää tänään kolmen neljän maissa iltapäivällä Tampereella Viinikasta moottoritielle mennessä. Ei kuulemma RS Skodassa kyyti riittänyt Audille. :)
Leave a comment:
-
Eilen kuopio - leppävirta välin edellä ajo punanen B7 sedan kilvenalusella, Moro vaan hopeesta B7 sedanista :'D
Leave a comment:
-
Tänään bongattua:
Kehä 1 länteen, Lahden moottoritien kohdilla, n. klo 8:40 Imola B5 S4. Ajelin itse vastaan kohti itää.
Tie E18 itään, ennen ABC Majakkaa n. 10:40 valkoinen B9 pitkäkatto. Luulen nähneeni jopa moikkauksen peilistäni.
Leave a comment:
-
Moi vaan Killeri. Katoin, että kivan värinen A8 menee edellä, mutta ei ainakaan osunu jengitunnukset silmään.
Me ajeltiin Malmilta vielä Kauppatorille katselemaan, mutta se onkin mennyt aika huonoksi. Siellä on toriteltat pystyssä, niin eipä sinne kauheasti kalustoa mahdu. Kauppahallin toisella puolella, rannassa oli hyvin parkkitilaa.
Leave a comment:
Leave a comment: