Lähinnä ainut mersu minkä itse voisin ottaa. Typ44 kuume nousi aika korkeelle tuota katsellessa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Viikonloppu topic (vapaata pölinää -ja sen vierestä)
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viestiJoko se HiTec simahti? Tämän tahdissa jatketaan: http://www.youtube.com/watch?v=kUYoefkaw30 , seuraava kirkas korkattu. Selvästi hyvä vuosi, hyvästi selvä vuosi.
Comment
-
Elämäni ensimmäinen ihka oikea kesäloma, jännää. No, viime kesänä oli kaksi viikkoa vapaata, mutta kun puolivälissä menee naimisiin niin ei oikein lomaksi voinut sanoa. Ensimmäinen viikko valmistelua ja toinen viikko miettimistä, että mitä tuli tehtyä. ;) Josko sitä yhden huurteisen.
Comment
-
Viikon erossa olon jälkeen taas perheen parissa maalla. Vaimo ja lapset lomailevat ja minä joudun raatamaan arjet kaupungissa töissä. Mukavaa on myös, että vanhemman pojan kummit pysähtyivät yökylään kotimatkallaan kohti Kalajokea. Sille pienet Meukowit ja good night!
Comment
-
Tarkoitus olisi päivittä perheen jaappanin diisseli uudempaan vag-tuotteeseen. Taidan kaivaa taas verta nenästä urakalla, kun koeajossa ollut -08 2.0tdi Occu meni heti vikatilaan, kun annoin motarin rampilla reilummin happea. Yhteensä 3 kertaa meni vikatilaan ja viimeinen jätti moottorin vikavalon palamaan. 130tkm:ä ajettu ja voiko jo EGR olla paska? Käyn nyt vielä 3C Passatin ja Mk2 Leonin testaamassa eli pirkalla jatketaan. CC Passatti olisi kyllä kelvannut, mutta motti, vaihteisto ja hinta olivat väärät.
Comment
-
Tuo EGR oli automyyjän arvaus. Sain asian tiimoilta vinkkiä toisaalta, että turbon siipi jumissa. Muuten oli kottero ihan ok, joten katsotaan tuleeko kaupat. Jos hinnasta päästään sopimukseen, niin ostan tuollaisenaan. On sitä sopiva paikka vaihtaa ahdin ja ottaa 100hv lisää :) Ehtii emäntä töihin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiHarjoittelen viskin juomista ja kohta paistetaan lettuja
Comment
-
Minä oon töissä. Sunnuntaisin tuntuu olevan vähän vaikeaa saada kaveria keikalle, mutta mikäs tässä odotellessa kun kohtalainen palkka juoksee. Delegoin työnjohdolle toisen asentajan hankkimisen ja olen tunnin verran jo odotellut.
Saa nähdä saako tässä istua maanantaihin asti :D
Comment
-
B-Kategorian ystäville suosittelen sellaista pätkää kuin Zombeavers. Nimi kertoo enemmän kuin mihin itse pystyisin. Vuosipäivän ratoksi mamman kanssa tuo pikku tumuissa lauantaina katottiin ja hauskaa oli, ei sitä varmaan selvään päähän olisi kestänytkään :)
Comment
-
Emännän kanssa olisi tarkoitus karata jouluna pois perheidemme luota. Kesälomalla käytiin Virossa viikko ajellen ja missä-nyt-sattuu majoittuen - oli todella hauskaa. Jouluna näyttäisi olevan melko kalliita nuo laivasiirtymiset auton kanssa Viroon... Muita ideoita joulun viettoon? Joku mökkikin kelpaisi, ei tarvitsisi olla mitään palveluita ympärillä (lasketteluja, baareja, kauppoja yms) Eikä oikein väliä missäpäin Suomea, kunhan olisi pois kaupungin vilskeestä. Googlettelemalla tulee juuri noita Tahkon ja Levin yms. mökkejä, jotka ovat liian kalliita ja hienoja, ei sellaiset kyllä kiinnosta. Mitenkäs...
Comment
Comment