Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Viikonloppu topic (vapaata pölinää -ja sen vierestä)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kato ettei mene pullotolkulla...

Comment

Poikamiesillan eväitä, lonkeroa on onneksi enemmän kuin tuo yksi. Ja juomiin sopivaksi elokuvaksi ajattelin katsoa juoppohullun päiväkirjan kun on jostain syystä jäänyt katsomatta.
      Attached Files

Comment

• Suosittelen vaihtamaan elokuvan. Ainakin jos kirjan olet lukenut.

Comment

Tuo Juoppohullun päiväkirja elokuva on kyllä aivan totaalista tuubaa jos kirjaan vertaa.

Comment

Joo kyllä se leffa oli ihan paska, onneks juomat sentään maistui. Pitää pitäytyä niissä kirjoissa mielummin.

Comment

• Pari kertaa kalenterivuodessa joutuu tekemään töitä, tänään oli niistä toinen kerta. Muuten kyllä muttakun ei kerkee syömään oikeen mitään koko päivänä.

Comment

• Kuppis joutu mennä nukkumaan. Onhan se sentään 04 aamusta asti ollukki hereillä. Minä jäin nasun kans seurustelemaan kun nasulla on mulle veilä tarjota juomaaa...

Comment

• Kahtokaa miten nasulla on vielä mebo päällä
                  Attached Files

Comment

Taitaapi Anssillakin olla nukkumaan meno ajankohtainen :)

Comment

• Eläpä vielä. Kävin äskön Kuppikselta kysymässä jotta lähetäänkö huomenna hakemaan mulle Ylivieskasta A4 nii toivotti ilioisesti notta menppä Anssi sinäkin nukkumaan. Ei auttanu vaikka sanoin että se oli kylä ihan hyvä yksilö :D

Comment

• Minä juon ensin loppuun tuon kossun mikä on tuossa pöydällä ja pakkasesta otan uuden

Comment

Kuulepas HiTec, nyt on aika mennä nukkumaan jos parin minsan välein laittelet tänne viestiä.
                          Hyvää uutta vuotta sinne Inkooseen :) !

Comment

• HiTec taitaa olla mun kans samoilla linjoilla, juodaan juomat pois ja mennään sitten nukkumaan.

Comment

• Muuten kyllä, mutta mulla on täällä vissiin vähän enemmän sitä juotavaa :D Minä en yksin selviydy tuosta korillisesta kossua :D Mutta jos on kerta leikkiin ryhdytty niin katotaan leikki loppuun :D

Comment

• Mulla taitaa loppua tää leikki ihan kohta kun juomat loppuu ja väsymys painaa päälle :D hyvää uutta vuotta vaa sinnekkii! Pitääkii laittaa viel yks viesti tonne iloiset asiat topiccii :) ja sit vois mennä nukkumaa

Comment

• Joo hyvää uutta vuotta, kuka nyt hereillä onkin! Tulin juuri himaan ja hirveä ylläri, mitä v... kello on jo yli seitsemän. Että tämmöistä tällä kertaa!

Comment

• Joko se HiTec simahti? Tämän tahdissa jatketaan: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=kUYoefkaw30[/ame] , seuraava kirkas korkattu. Selvästi hyvä vuosi, hyvästi selvä vuosi.

Comment

• Mikä tipaton tammikuu

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viesti
                                        Mikä tipaton tammikuu
                                        Lienee ihan yhtä järkevää kuin paastota pääsiäisenä.

Comment

Sauna on kohta lämmin. Eli ei muuta kun lauteille :) Tällä kertaa saunotaan Hitecin kanssa meillä.

Comment

Tänään on pajamajapäivä.

Comment

Onkos jusabergillä sit huomen pyjamamajapäivä?

Comment

Ei. Nythän on taas tulossa se kuuluisa perjantain ja sunnuntain välinen yö.

Comment

• Juodaan juodaan, vastaus vastaukseen 1.1.14 ;)
                                                  Terveisin Kuppis ja Hitec

Comment

• Korotetaan meininkiä Nygårdin biisillä Selvä päivä, viikonloppuja vaan taas sinnekin ;)
                                                    Viimeksi muokannut hattis; 12.1.2014, 04:55.

Comment

• Tack so bra, vai miten se meni? :) -Kuppis

Comment

• Hitec sano, että viinat loppuu.
                                                        No minä siihen, että tästä talosta ei viinat loput juomalla, ainakaan näin kahteen tyttöön. Korissa siis noin 15 pulloa 013 tuotetta ;)
                                                        Ja tämä siis Hitecin kämpillä, ei suinkaan minun kämpillä :)

-Kuppis

Comment

• Minä yritän kokoajan sanoa että meillä loppuu viinat. Mutta ne on nuitten muitten viinat, ei minun

Comment

• Ainut mikä loppuu, on lantrinki.. Perskeles... -Kuppis

Comment

• Paremmin ne viinakset kuluu kun juo semmosenaan, limpparit voi säästää sitten tulevaisuuteen sille päivälle, jolle on potentiaalisen krapulan merkannut kalenteriin ;)

Comment

Working...
                                                              X