Selitäppä tuo työnantajalle. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Viikonloppu topic (vapaata pölinää -ja sen vierestä)
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viestiTulukaa nuotuolle. On pekoniin käärittyä herkkusientä ja makkaraa
Muuten tulisin, mutta liikaa matkaa. Taidan tyytyä saunomaan kotona ja ottamaan vähän sihijuomaa!
Comment
-
Reippaasti on mennyt 2 päivää kakkosta hinkatessa. Täytyy sanoa, että ekaa kertaa colliniten vahaa käytin ja oli kyllä miellyttävä tuote työstää.
Comment
-
Hyvähän se on vahatakin, tulee lipakat pinnat ;) Tosin olen kyllä kuullut sen vahauksen suoritettavan yleensä siihen lähitienoolle, en itse kohteeseen...
Comment
-
Lapset lähti aamusta yökylään. Itse vaimon kanssa suunnistettiin Fantin Hölkkä -tapahtumaan. Juostiin 5km lenkki. Itelle melkoinen saavutus, siis tuo juosten koko matka. Viimeksi olen yli 2km putkeen juossut aikalailla 20 vuotta sitten armeijassa cooperin testissä=)
Nyt on saunottu ja - ja sitten pitsalle ja illanviettoon Raahen kuumaan ja kosteaan yöhön. (toim.huom. ulkona +13).
Comment
-
2vkon lomareissusta selvitty kunnialla kotiin. Vaivaiset 3727km tuli istuttua autossa :)
Jos reittiä haluaa ihmetellä niin se olisi tässä: http://goo.gl/dOY8O Ainut ero on että mentiin lautalla Helsingistä Tukholmaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vV8m5 Näytä viestiJust sopiva keli istua löhölinnassa ja näin saunan jälkeen ottaa muutama neuvoa-antava. Ja mikä parasta: katsoa Ritari Ässää ihan alusta asti. Ei aika aina kultaa muistoja, kyllä nää on aina yhtä hyviä :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viestiTuleeko kukaan ensi viikolla nuotiolle?
Comment
Comment