Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Myin urSsin viime viikolla ja ostaja oli napannut kotimatkalla kameratolpasta kuvan. Tänään tuli lappu kotiin, jossa pyydetään selvittämään kuka ajoi. On minulla luovari mutta ei siinä sentään kellonaikaa ole. Saa nähdä joutuuko maksumieheksi
Audi pesty + vahattu eilen ja nyt tuolta taivaalta on tullu koko päivän tota vettä... Että se siitä puhtaasta autosta sitten.. :) olihan se puhas about 12 tuntia
Myin urSsin viime viikolla ja ostaja oli napannut kotimatkalla kameratolpasta kuvan. Tänään tuli lappu kotiin, jossa pyydetään selvittämään kuka ajoi. On minulla luovari mutta ei siinä sentään kellonaikaa ole. Saa nähdä joutuuko maksumieheksi
Viime kädessä oma naama säästää maksulta. Eikä sieltä välttämättä mitään tulekaan. Kaksi viikkoa sitten kerhokahvitutuksesta kotiutuessa välähti kamera minullekin. Navikoira näytti 82km/h 80 alueella ja vieläpä cruisea vasten ettei ollut edes kiihdytys- tai jarrutustilanteessa.
Jollekin siitäkin maksetaan että senkin kuvan perkaa.
Eiköhän siitä kuvasta näy, kuka on puikoissa. Itse en tuommoista sakkoa maksaisi, vaikka mikä olisi. Myyjän ja ostajan kotiosoitteiden välille kun vetää viivan, niin ilmeisesti tolppa on sillä välillä?
Itella osaa kyllä kusta kaikki suunnitelmat täydellisesti. Tiistaina Helsingistä lähetetty paketti ei ole vieläkään saapunut Lohjalle. Onhan tässä kaikki 50km matkaa...
Kävin laitattamassa a4:sen kulmat kohdalleen kun vaihdoin raidetangonpäät. Lopputulos edestä molemmat etummaisen alatukivarren kumit repeytynny ja täys vettä. Takana iskarin alapäänpusla sekä kaikki alatukivarren puslat loppu.
Ja eihän sinne muuta laiteta kun lemförderiä niin n.600€ saa sinne uppoomaan.
Mulla pitää aina olla kauppalappu mukana, että muistaa kaiken tarvittavan tuoda. Ja auta armias jos vaimo viime hetkellä huikkaa, että tuo sitäkin ja se jää kirjoittamatta niin ei varmaan ole kassissa kun pääsee kotiin.
Ilmakeräintä rakentanut. Kyselin kennolevystä tarjousta aiemmin ja sainkin. Neliöhinta ja hukkapaloista saavat sahattu sopivan palan. Nyt kun alkoi olemaan laatikko koossa ja tehty kennolevyn mitat huomioiden, niin soittelin uudestaan kennolevystä. Siihen hinnan päälle tuleekin vielä alvi ja pienin saatava koko on puolikas levy, vaikka viimeksi sanottiin muuta. Pompsahti ihan huolella ilmakeräimen hinta sitten. Pakkohan se on tässä vaiheessa hommata, kun on ihan jonkun verran rahaa mennyt sen laatikon tekemiseenkin. Filmivaneria, Finnfoamia, aurinkokenno ja jne. Ilmakeräimen hinnalla pitäisi ylläpitolämpöä muutaman vuoden suoralla sähkölläkin. :/
Passatista vaihtelin suodattimia ja katselin samalla, että olisi syytä ostaa vesikaukalon suojamuovi. Siihen malliin kertyy lehtiä ja neulasia niiden koteloiden taakse. Imurilla putsailin sen mitä lähti (lähinnä kuivat lehdet ja neulaset) ja se märkä mössö täytyy putsailla veden kanssa toisella kertaa. Voisi melkein akunkin vaihtaa, niin saisi samalla napsia ne kumitutitkin ennaltaehkäisynä pois, jos niitä ei vielä ole napsittu.
Vanhan radionkin nappasin irti ja nyt ottaa päähän se, kun hyllystä kaivetussa radiossa on erilaiset liittimet. Tuli vanha huonosti toimiva vekotin otettua sen verran innolla irti, että sitä ei kehtaa enää takaisin asentaa. Jospa google auttaisi kytkentäongelmaan?
Vanhan radionkin nappasin irti ja nyt ottaa päähän se, kun hyllystä kaivetussa radiossa on erilaiset liittimet. Tuli vanha huonosti toimiva vekotin otettua sen verran innolla irti, että sitä ei kehtaa enää takaisin asentaa. Jospa google auttaisi kytkentäongelmaan?
"Lexan Thermoclear, PC kennolevy, kirkas," lukee näytepalassa. Sekä LT2UV16/3TS2.7.
16 mm siis paksuus. 27e ja jotain senttejä päälle oli neliöhinta + alv. En ole vielä hakenut, enkä edes tilannut levyä.
Mik4---: Blaupunktissa on ISO-liittimet, jotka siis löytyy tällä hetkellä autosta kiinni ja Kenwoodissa on merkin oma liitin. Motonetista nettisivujen mukaan näytti löytyvän sopiva adapteri niin ei tarvitse alkaa tekemään omia kytkentöjä. Eipä tuota osannut ajatella, kun ei ole noita autoradioita tullut vaihdettua kymmeneen vuoteen.
Mik4---: Blaupunktissa on ISO-liittimet, jotka siis löytyy tällä hetkellä autosta kiinni ja Kenwoodissa on merkin oma liitin. Motonetista nettisivujen mukaan näytti löytyvän sopiva adapteri niin ei tarvitse alkaa tekemään omia kytkentöjä. Eipä tuota osannut ajatella, kun ei ole noita autoradioita tullut vaihdettua kymmeneen vuoteen.
Hemmetin monta yksinäistä tuntia audin nokan edessä jakopäätä uusimassa ja ehtiessä ongelmaan selvyytä miksi lämmöt nousee punarajanpintaan. Auto lähes kasassa ja edelleen "keittää" Harmituksellisuus jos meni nekin rahat harakoille. Omatpahan on harrastees sano emäntä ja puolisukua :)
Passatista vaihtelin suodattimia ja katselin samalla, että olisi syytä ostaa vesikaukalon suojamuovi. Siihen malliin kertyy lehtiä ja neulasia niiden koteloiden taakse.
Oon täs miettiny et onko siitä loppuviimeks mitää "hyötyä" jos tutit on poistettu. Loppupään B6:ssa muovia ei oo tehtaalla lähtieskää. Kyllä ne paskat aika pitkälti huuhtoutuu pois sateen mukana jos tutteja ei oo. Akun päälle ei toki pääse lumi niin helposti jos kaukalon muovi on.
"Lexan Thermoclear, PC kennolevy, kirkas," lukee näytepalassa. Sekä LT2UV16/3TS2.7.
16 mm siis paksuus. 27e ja jotain senttejä päälle oli neliöhinta + alv. En ole vielä hakenut, enkä edes tilannut levyä.
Kysäiseppäs jostain teippi / mainos firmasta, jos sattuis paloja olemaan.
Yleensä niitä tuppaa aina jäämään nurkkiin pyörimään.
horch: kyllä siellä sen verran on koloa ja rakoa johon lehdet ja neulaset jäävät vaikka tutit olisikin revitty pois. Vesi kyllä näytti tulleen pois kaukalosta, mutta nuo muut roskat jäävät. Lähinnä niitä ehkäistäkseni ajattelin suojamuovia.
Kyllä se talvirenkaiden vaihto muijan autoon ottaa päähän ihan yhtä paljon joka vuosi. Sitten ilmanpaineiden tarkastaminen - voi saatana. Launeen neste tarjoaa palveluita aina 2bar saakka. Ei vaan paineilmaverkko lataa sitä mustaa pömpeliä enempää. Liipolan St1 taas tarjoaa vaan renkaan tyhjennyspalveluita. Siitä sitten Hennalan Shellille josta sai painetta.
Jep, ei pidä suosia muutakun Shellejä renkaantäytössä. Kariston Nestekkin näytti vaatimattomat 0,4bar liikaa verrattuna omaan Michelinin mittariin joka sattumoisin näyttää samaa kun Shellin Michelin approved täyttölaitteet.
Naapuriruudun Opel-kuski ei osaa parkkeerata rotteloaan omaan ruutuunsa:
Toistuvasti kyseinen Astra on mielenkiintoisesti enemmän tai vähemmän känässä parkkiruudussaan, mutta tänään kotiintullessa se oli vedetty vajaan puoli metriä minun ruutuuni. - Sain kuitenkin sovitettua A8:n niukin-naukin oman ruudun sisään sillä seurauksella, että Opel-kuski ahtautuu seuraavan kerran rotteloonsa apukuskin ovesta.
Istuin nahka-Recaroon ruuvimeisseli takataskussa. Näin saatiin ensimmäinen kunnon skraidu penkkiin, menihän siihen melkein 350tkm/11v, mutta korpeaa se silti.
"Lexan Thermoclear, PC kennolevy, kirkas," lukee näytepalassa. Sekä LT2UV16/3TS2.7.
16 mm siis paksuus. 27e ja jotain senttejä päälle oli neliöhinta + alv. En ole vielä hakenut, enkä edes tilannut levyä.
Kysäiseppäs jostain teippi / mainos firmasta, jos sattuis paloja olemaan.
Yleensä niitä tuppaa aina jäämään nurkkiin pyörimään.
Eipä taida löytyä kirkasta levyä firmoista, valomainoksissa käytetään aina opaalia (valkoista) levyä...
Comment