Rykäisin läppärin käyttiksen uusiks, tarvii taas asennella kaikki ohjelmat sun muut. Ja menee oma tovi että kone on sellainen kun se "kuuluu" olla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Reilut viikko sitten saapuneissa Wharfedalen Diamond 10.7:jen toisen kaiuttimen basso-elementti rupesi pitämään sisäänsoittelun aikana epäilyttävää rohinaa, jotainhan siellä sökönä siis on! Ei ainankaan liiasta tehosta pysty johtumaan kun soiteltu tosiaan vasta 1:4 teholla eli maltillista sisäänajoa...innolla odotan tappelua myyjäliikkeen kanssa!!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja rissaspena Näytä viestiTuli perjantaina melkein nyrkinkokonen kivi vastaantulevan kuormurin kyydistä tuulilasiin. Aikalailla suoraan silmien kohdalle, meinas säikäyttää aika pahasti. Onneks oli vahva lasi. Nyt joutuu huomenna käymään arvioittamassa onnistuuko se korjata.
Comment
-
Paljonko on lasivakuutuksen omavastuu ja vuosimaksu? Itse vaihdatin keväällä lasin A6:n ja taisi jäädä alle kolmen sadan euron.
Itseasiassa ensimmäinen lasi yli kymmenvuotisen autoiluhistorian aikana, jonka on omaan piikkiin joutunut vaihtamaan, ilmeisesti ollut harvinaisen hyvä mäihä :)
Comment
-
If, omavastuu 180 euroa/lasi. Paikkaukset ilmaiset. Vuosimaksu taisi olla 50:n luokkaa. Risaan lasi maksoi vaihtoineen jotain 400 euroa. Mulla on joku huono tuuri noiden lasien kanssa sillä niitä tuntuu menevän yhtenään. Tosin mulla on hyvin pienet kriteerit lasin vaihdon suhteen. Jos on vähänkään naarmuja saati koloja niin tahtoo mennä uusiksi. Tosin ei noita aina saa vakuutuksiin =)
Comment
-
3. työpaikka, jossa tulee hetken päästä YT:eet perään. Nyt vitu... niin paljon et vedän kunnon kalsarikännit Ardbegin avulla ja auon koko illan päätäni W.O.T.:in parissa.
Comment
-
Eikös jossain lasivakuutuksissa ole että 1 per vuosi?
Itsellä on lasivakuutus, mutta en muista oliko siinä tuo pykälä. Aikaisempi italialainen omistaja oli tuohon minun ässään vaihtanut lasin ja kuitti oli muistaakseni päälle 700 euroa. Taas vanhaan kulkueeseen A6 C5 lasi + työt 300 ku kyselin reilu vuosi sitte.
Comment
-
Ihan ajamalla. 50-60tkm vuosisuoritteella (90% maantiellä) sattuu noita kiviäkin aina silloin tällöin kohdalle. Toki jos ajaisi vain sunnuntaisin aamukirkkoon kaupungin läpi, niin lasitkin pysyisi ehjänä.
Comment
-
Vaihtokynnyskin on toisilla matalampi kuten Jari tuolla aiemmin mainitsi. Omassa autossa olen katellut sitä naarmuista ja pikkuiskemää täynnä olevaa melkein 280tkm ajettua lasia että josko malttais jo vaihtaa mutta nuukuus on vielä vienyt voiton vaikka tiedän sen tunteen miten hienoa on ajaa uudella tuulilasilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pertti K Näytä viesti22 autoiluvuoden ja n. puolen miljoonan km aikana ei ole vielä tuulilasia tarvinut vaihtaa muuten kuin naarmuuntumisen takia, joten en itse ole kovin tarpeelliseksi nähnyt tuota tuulilasivakuutusta(kaan). Kopkop. Miten te saatte niitä menemään tuota tahtia?
Comment
-
Vaihtokynnyskin on toisilla matalampi kuten Jari tuolla aiemmin mainitsi. Omassa autossa olen katellut sitä naarmuista ja pikkuiskemää täynnä olevaa melkein 280tkm ajettua lasia että josko malttais jo vaihtaa mutta nuukuus on vielä vienyt voiton vaikka tiedän sen tunteen miten hienoa on ajaa uudella tuulilasilla.
Muita huoltojuttuja olen yleensä itse maksellut ja järkkäillyt, mutta ton lasin kanssa en ainakaan ihan vielä ole maksumieheksi ryhtymässä.
Comment
Comment