Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkaa kyrsiin tämä jouten ja rahattomana oleminen ku ei töitä löydy mistään reuman ja huonon selän takia. Ikäähän tosin ei ole ku vasta 21. Jokhan sitä pääsis varhaiseläkkeelle?

    Comment


    • Vein metallikeräykseen romua ja näin läjässä traktorin perään tulevan perunanistutuskoneen. Pienen selvittelyn jälkeen sain puhelimella kiinni keräyksen järjestäjän ja sain luvan ostaa koneen muutamalla kympillä. Sitten kaveria hakemaan, kun ei vaivaisena saa yksin sellaista härveliä lavalle ja samalla tyhjättiin kaverin nurkat metalliromuista, kun oli kärry mukana.
      500 metriä ennen keräyspaikkaa tulee Volkkarin paku vastaan kärry perässä. Peräpeilistä näin, että lavalla sojotti muutama aura. Paikan päällä todettiin, että se istutuskone ajoi äsken meitä vastaan - ei ollut enää istutuskonetta.
      Ihan AAVISTUKSEN ottaa päähän, kun ei kunto kestä nyt kuokallakaan perunamaata tehdä, niin olisi tullut todella tarpeeseen laite. Ja ketutuksen sain viimeisteltyä Googlehaulla, kun huomasin, että samanlainen kone maksoi 600 euroa jossain Agrisivulla.

      Muutenkin ollut pelkkää vastoinkäymistä viime ajat. Arvasinkin kun hetken aikaa meni niin hyvin, että tuuli kääntyy vielä kunnolla vastaan.

      Comment


        Pilkunnussintaa mut "enään" EI oo suomenkielinen sana :) silti sitä näkee joka puolella.

        Comment


        • Alkaa kyrsiin tämä jouten ja rahattomana oleminen ku ei töitä löydy mistään reuman ja huonon selän takia. Ikäähän tosin ei ole ku vasta 21. Jokhan sitä pääsis varhaiseläkkeelle?
          Elähän nyt nuori ihminen vielä masennu, vaihtoehtona hakemaan koulutukseen, mihin kykenee ja samalla ne tuet mitä saat, hitto elämä edessä kuitenkin.

          Comment


            Tuollaista rautakeräysdyykkausta tuli eilen kanssa todistettua. Paikallinen deekuväestö oli etsimässä myytävää koulun romukeräyksestä.

            Comment


            • Joku virolainen siinä kävi kanssa pyörimässä ja keräsi konttiin tavaraa. Viime keräyksessä kävivät vironpojat tyhjäämässä koko pihan kuorma-auton kanssa. Itse olen aina luvan kysynyt ja hinnan, jos siellä on jotain tarpeellista ollut kasassa.

              Comment


              • Elähän nyt nuori ihminen vielä masennu, vaihtoehtona hakemaan koulutukseen, mihin kykenee ja samalla ne tuet mitä saat, hitto elämä edessä kuitenkin.
                Koulutuksiin olen hakenut mutta eivät ota sinnekkään, kuulemma liian suuri riski olen. Tukia ei tule minkäänlaisia ku eivät saa sairaalassa kunnon papereita kirjoitettua että mikä sielä nyt virallisesti vaivaa. Mulle itelle on kerrottu että, alaselästä 3 välilevyä kaput ja käsien ja jalkojen nivelet väliät ja niihin tullu reuma, kiitos 15 vuoden urheiluran.

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja tieros Näytä viesti
                  Koulutuksiin olen hakenut mutta eivät ota sinnekkään, kuulemma liian suuri riski olen. Tukia ei tule minkäänlaisia ku eivät saa sairaalassa kunnon papereita kirjoitettua että mikä sielä nyt virallisesti vaivaa. Mulle itelle on kerrottu että, alaselästä 3 välilevyä kaput ja käsien ja jalkojen nivelet väliät ja niihin tullu reuma, kiitos 15 vuoden urheiluran.
                  Ammatilliseen kuntoutukseen?

                  Comment


                    Ammattikorkea tai yliopisto? Ensimmäinen ei oo paha nakki, ja sieltä saa semmosia tutkintoja, että pahoillakin rajoitteilla voi työskennellä.

                    Comment


                    • Iltapäivä on vissii suhteellinen käsitys. Jos sovitaan että iltapäivällä tulee nii en odottanu et se on klo 09....

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti
                        Iltapäivä on vissii suhteellinen käsitys. Jos sovitaan että iltapäivällä tulee nii en odottanu et se on klo 09....
                        Mä tuun silloin kun parhaalta tuntuu.

                        Comment


                          Mä tuun silloin kun parhaalta tuntuu.
                          Kuka nyt tulematta jää, siinähän sekoaa pää. :)

                          Comment


                          • Hieman piti miettiä tuota viimeistä, ennenkun kolahti;)
                            Niin ja yleensä kun tulee, niin tuntuu parhaalta;))

                            Comment


                            • Audin kulutus... Lastutettu 1.8t (AVJ), sekalaisessa ajossa 10,45l/100km ja olen josain välissä vähän jopa yrittänyt säästellä..

                              Comment


                              • työpäivä venähti pienen myöhästymisen takia eli jää suomen peli näkemättä :(

                                Comment


                                • Se on vaa ku kerran sais nukkuu, alkaa se pitämmän päälle tuntuu tää mammana olo jos ei saa tarpeeks nukkuu. Mut jos jotain sovitaan nii eikös siitä sopimuksesta vois silloin kiinni pitää. No tilanteen pelasti parin tunnin päikkärit, onneks mukula harrastaa noita...vielä...

                                  Comment


                                  • Mika Saukkonen

                                    Comment


                                    • työpäivä venähti pienen myöhästymisen takia eli jää suomen peli näkemättä :(
                                      etpä jää paljosta paitsi.

                                      Comment


                                        Vitun ryssät ja vitun malkin.

                                        Comment


                                        • Eipä sitä paljoa paremmin voisi sanoa..

                                          Comment


                                            [ame="http://www.youtube.com/watch?v=MOIb3r5UyVw"]http://www.youtube.com/watch?v=MOIb3r5UyVw[/ame]

                                            Comment


                                            • 5-1

                                              Comment


                                              • Jees. Pronssipeliin mahdollisesti Slovakiaa vastaan. Slovakit tosin saattavat yllättää Shekit. Kyllähän tuo päättynyt peli nyt vituttaa kumminkin. No, kohti synttäreitä ja kuppia nurin. Huomenna sitten katsellaan uusilla silmillä pronssit.

                                                Comment


                                                • Joku oli ke-to välisenä yönä Jyväskylän keskustassa vissiin aatellu että audissa on ruma maali ja vetäny avaimella kummanki puolen oviin tyylikkäät viivat :):) ei paljoo ottanu päähän kun huomas ne jälet.. 2kk vanha maalipinta, johan ne ovet joutaaki jo maalaamaan uudestaan!

                                                  Comment


                                                    Saukkosta ei kyllä tahtonu jaksaa kuunnella. Mielenkiinto kyllä meni jo ekan erän jälkeen koko peliin..

                                                    Comment


                                                    • Joopa, ei tartte pronssipeliä katella. Ei tarvisi edes järjestää koko ottelua. Kulta tai gtfo. Kiinnostaako tuo peli edes Leijonia...

                                                      Comment


                                                      • Korpeaa koko lätkä ja se, että edes täällä ei saa olla lukematta / kuulematta aiheesta.

                                                        Comment


                                                          Parempi hoki kun euroviisut/bigbrother/idols/whatever pasha.

                                                          Comment


                                                          • Höh, pronssiko huono suoritus tuolla jengillä..? Tosin tsekkiä vastaan sekin voi olla tiukassa. Noh, itse sijoitin leijonat näissä kisoissa neljän porukan ulkopuolelle, eli ehkä mun pitäisi olla tuolla iloiset asiat ketjussa.. :D

                                                            Comment


                                                            • Oon aina ollu sitä mieltä ettei jääkiekko niin kovin kiinnosta, mutta kyllähän siitä aika hyvät kiksit saa kun kattoo esim viime vuoden finaalia. Nyt tosin harmittaa se että pistin suomelle rahat likoon ja useampi tonni kuihtu murto-osaan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X