Hirvonen prkl....
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Miten mulla on sellanen muistikuva, että vastapuolelle pitäisi kertoa, että puhelu nauhotetaan? Eli salaa ei voi tallentaa.
Eri asia on sitten jossain riitatilanteissa, mikä arvo sillä on, mutta mielestäni autenttisella, muokkaamattomalla äänitteellä on. Tiedä sitten.
Toinen asia lienee, jos itse soitan, enkä kerro nauhoittavani, vai???
Comment
-
http://www.tietosuoja.fi/29001.htm
Alkuperäinen kirjoittaja tietosuoja.fiSellaiset puhelut, joihin itse osallistuu joko soittajana tai vastaajana, saa nauhoittaa. Oman viestinnän taltioiminen on mahdollista Suomen perustuslain mukaan, eikä sitä ole kriminalisoitu myöskään viestinnän suojaa koskevissa rikoslain säännöksissä.
Alkuperäinen kirjoittaja korkein oikeus.fiSuomen oikeudessa ei tunneta yleistä sääntöä, joka kieltäisi laittomasti hankitun todisteen käyttämisen oikeudenkäynnissä. Voimassa olevien oikeudenkäyntiperiaatteiden lähtökohtia ovat vapaa todistelu ja pyrkimys aineelliseen totuuteen. Selvää kuitenkin on, että tässäkin suunnassa raja tulee vastaan. Oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä ei voida perustaa todisteille, jotka on hankittu perusoikeuksia tahallisesti ja törkeästi loukaten.
Lähde
Comment
-
Miten vaikeaa on saada renkaat tasapainoon? Mun tapauksessa mahdotonta.
Kolmas kerta kun tota 235/40/18 satsia tasapainotetaan täryytyksen takia. Tällä kertaa toisessa liikkeessä.
Ei oli kuin reilu kuukausi kun kaikki pistettii painoon ja nyt jokasessa oli 10-15g korjaamista. Toisessa takarenkaassa 55g ja ei yhtään painoa ollut irronnut..
Mulla tuli mieleen, että kun noita jarruja on tossa testaillut ja reilusta vauhdista "lukko"jarrutuksia tehnyt niin voisiko noi renkaat liikahtaa vanteella? Ehkä kaistapäinen ajatus, mutta ihmetyttää vain tuo painotustarve.
Comment
-
Made in China sanoisin. Ei noita halparenkaita minun rengasmyyjä/asentaja aikoina edes tarjottu näihin parempiin autoihin.
Uusilla rasvoilla saattaa jollain tehokkaalla autolla pyörähtää rengas vanteella jos kytkimellä ampuu liikkeelle heti asennuksen jälkeen mutta ei jarrutuksella niin helposti eikä ainakaan jos asennuksesta on jo tovi kulunut.
Comment
-
Renkaan saan pyörähtämään vanteella vaikka parkkipaikkanopeuksissa, jos yksi pyöristä on lukossa. Ei johda välttämättä uudelleenpainotukseen vaan paikkausainepullon akuuttiin tarpeeseen.
Joten komppaan edellisiä, renkaissa vika, eikä ole mistään käyttövirheestä kyse.
Comment
-
Meillä oli audissa ostaessa alla jotkin kiinalaiset renkaat (infinity tms?). Täristi niin perkeleesti eikä painotus auttanu juuri ollenkaa. Tasapainotuskoneessa kun rengasta pyöritti niin näki kyllä selvästi että jokaikinen rengas oli selkävikanen.. Todennäkösesti auto on ajettu johonkin pahaan routamonttuun ja rengas ei sitä ole kestänyt mutta vahva epäilys viasta oli kyllä myös renkaan laadussa..
Comment
-
Kuatron hajoaminen rallireissuilla. Viime vuonna matkalla SM-ralliin laturin hihna poikki, kaks viikkoa sitten Viron Otepäässä putkisto tippus, ja viimeisimpänä eilen Laukaalla lämmityslaitteen kenno sanos poks(autossa oli tarpeeks lämmintä jo ennestään, mut siitä tuli hetkessä sauna ku suulakkeista alko pukata vesihöyryä ja varpaille tippus kuumaa vettä).
Ei auta muu ku lähteä jatkossa fiestalla, mikäli kisat on kaukana...
Comment
-
Comment
-
Tänään olisi pitänyt ehtiä maalata vaikka kuinka monta seinää, mutta pääsin krapulan vuoksi vasta nyt ylös sängystä. Perkele kun ei koskaan opi ottamaan kohtuudella.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kenda Näytä viestiLomat lusittu, huomisaamuna seiskaks töihin ja motivaatio tapissa... :(
Ja motivaatiota nostaa myös se, että viimeisen viikon aikana on tullut läträttyä viinan kanssa viitenä päivänä.. etelänreissu poikien kanssa katsokaas :)
Comment
-
Ei ollut muuten emolevyvika, tai sitten mulla on kaksi risaa emoa. Prossun tuuletin pyörähtää, edelleen, ja siihen hyytyy. Ettei ois kuitenkin powerissa tuo syy tällä kertaa..
Tavallaan se olisi parempi niin, koska silloin ei tarvisi asentaa käyttistä (taas) uudestaan. Uusi näytönohjain tuli kuitenkin ostettua, ilmeisen turhaan.
Comment
-
Älä ikinä totea:
1. "Vedänpä tuolla momenttiavaimella, jonka asteikko alkaa 20Nm crossin kytkimen pultit momenttiin. Karvan alle asteikon alun kun säätää niin siinähän se on vaadittu 12Nm tai about 15Nm... Ei se niin nuukaa ole."
2. "Hei, toi katkennut pultti on helpompi porata irti, jos irrottaa kytkimen keskiön pöydälle. Yhdellä pultilla vaan kiinni."
3. "Ei mitään pulttipyssyä jaksa viritellä, kun väännä sä räikällä, niin mä pidän vääntövarrella näitten kahden pultin välistä vähän vastaan."
Jos kuitenkin näin haluat välttämättä tehdä, tilaa etukäteen uusi kytkimen keskiö hintaan x euroa, kerran aiot katkaista ensin sinne sen pultin ja sitten "paikata" menetyksen katkaisemalla kokonaan yhden pultin korvakkeen siitä keskiöstä.
Ostolistalle:
- tarvittavat työkalut ennen vaurioittamista patenttiratkaisuilla
- aivot
Comment
Comment