Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Niin siis vuoden pari vanhan auton ovet ei toimi pakkasilla? Onpas nyt aikamoista, ikävää. Luulin että tuo on vaan 20v+ vanhojen romujen ongelma :F
-
A1:n luukkujen yhteensopimattomuus talven kanssa. Pelkääjän ovea on rouva saanut paiskoa (ja jännittää) pariinkin otteeseen, samoin tankin luukku on vaatinut fööniä ja öljyä. Taitaa nämä nykyvehkeet olla ansarikukkasia, eivät viihdy taivasalla. Tankin luukun salpamekanismi on muutenkin aika rimpulan näköinen, mutta aika näyttää miten kestää.
Edit: Vielä viime talvena palvelleessa 8P A3:ssa ei ollut kertaakaan lukko-ongelmia niinä viitenä talvena, mitä se meillä vietti samoissa oloissa kuin nykyinen.Viimeksi muokannut taski; 18.3.2021, 14:32.
Leave a comment:
-
Staypron:n Hellberg bluetooth kypäräkuulosuojainreklamaatio edelleen kesken. Asiakaspalvelusta kysytty parin viikon välein missä viipyvat. Selitelty valmistajan takuuhuolto ym. huttua. Ei todellakaan kannata tilata sieltä mitään ratakistkoa teknisempää. Reklamaatio tehty 30.12 ja lähetetty tuote huoltoon 11.1. VMP.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemies Näytä viestiTuossa on siis ihan vapari 4.2 V8 ilmeisesti? Mites se niin pääsi käymään :I Paska juttu.
Ja kyllä nyt on ajatuksena siirtyä vähän uudempaan seuraavaksi.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viestiPari hyvää ehdokasta kerennyt jo menemään nenän edestä, kun ajatuksena vaihtaa kolmonen johonkin verottaja ystävällisempään.
Leave a comment:
-
Guest repliedAlkuperäinen kirjoittaja Janis Petke Näytä viestiMeillä on emännällä niin kova kuume ostaa C7 RS6 että vaikea pitää pois liikkeestä. Saa nähdä kun sinne asti ehditään, millaista palvelua rouva saa.
Leave a comment:
-
Pari hyvää ehdokasta kerennyt jo menemään nenän edestä, kun ajatuksena vaihtaa kolmonen johonkin verottaja ystävällisempään.
Leave a comment:
-
Meillä on emännällä niin kova kuume ostaa C7 RS6 että vaikea pitää pois liikkeestä. Saa nähdä kun sinne asti ehditään, millaista palvelua rouva saa.
Leave a comment:
-
Guest repliedIkä ja sukupuolirasismi on edelleen ihan normaalia. Ja se että etenkin nuoret myyjät on kyllä sellaisia pa#$kan puhujia että jo sen takia liikkeessä käyminen on tuskaa.
Leave a comment:
-
Bemarin kun kävin Sakalta hakemassa, niin ei päässyt koeajolle ennen kun oli tarjous katsottu.. Aikaisemmin kyllä oon tottunut siihen, että ensin otetaan tyypit ja sitten puhutaan rahasta. Ehkä se on se kun oon vasta puolivälissä kolmatta kymppiä ja näytän vielä ikäistäni nuoremmalta.
Leave a comment:
-
Suomalainen asiakaspalvelu autoliikkeissä valitettavasti on vielä nykyäänkin täysi vitsi aivan liian usein. Ja tilanne vain pahenee jos ostajana on nainen. Muutamillakin eri autokaupoilla olen ollut taustatukena kun on naiselle oltu autoa ostamassa ja harvoin niin alentuvaa suhtautumista ostajaan olen huomannut. Ensin yritetään myydä minulle autoa ja kun olen sanonut, että en minä ole autoa ostamassa, vaan tämä ystäväni tässä, niin homma tyrehtyy siihen. Vaimo oli uutta autoa ostamassa jokunen vuosi sitten, niin aika monessa autoliikkessä ei myyjät olleet vähääkään kiinnostuneita vaimon ostoaikeista. Näitä liikkeitä oli niin Etelä-Pohjanmaalla kuin täällä Tampereen seudullakin. MB kovasti kiinnosti ja useammankin kerran yritettiin paikallisen MB jälleenmyyjän kanssa autosta kauppaa tehdä, mutta ei vain myyjä ollut halukas kauppaa tekemään. Paikallisella Audi Centeristä löytyi sellainen automyyjä, joka halusi kaupan tehdä ja sen se sitten saikin tehdä.
Leave a comment:
-
Siis tuollaista lähdin koeajamaan ja louskutan mitä louskutan...
https://www.autotalli.com/vaihtoauto/37993980
Leave a comment:
-
Huono myyjä. Jos olisi ollut hyvä myyjä, kaupat olisivat syntyneet, tai ainakin se olisi ollut vain autosta riippuvainen asia.
Leave a comment:
-
Mikä auto, missä myynnissä ja paljostako se nyt jäi kiinni? Nämä kun ilmoitat, niin arvellaan, louskutatko turhaan vai oliko se nyt huono myyjä.
Leave a comment:
-
Haluamme tehdä asiat eri tavalla ja uudistaa suomalaista autokauppaa intohimolla, asiantuntemuksella ja nöyrällä palveluasenteella.
'Eri tavalla' tuo homma ainakin hoidettiin, nöyryyttä on turha odottaa nuorelta itseääntäynnä olevalta myyjältä.
Leave a comment:
-
Olipa mielenkiintoinen autokauppakokemus tänään. Mielessä kytenyt mahdollinen seuraava vähän ässämpi bensakäyttis, ja lähialueelle oli tullut yksi sovelias yksilö myyntiin.
Noh reippaana aamupäivällä koronaparranajot, parempaa siistiä vaatetta päälle ja autokauppaan.
Keli lievästi odotuksia antava lumisade :)
Perillä autossa kesäkumit. Pettymys kasvoi myyjän tullessa paikalle. Siitä pappalle hyvä auto, hän on sen ajanut, näitä ostetaan fiilikseen ja ajamaan pääsee kun on ostopäätöksen tehnyt.
Joo, ymmärrän, auto on haasteellinen ajettava ja aivan paskainen kun sitä loskakelissä ulkona käyttää.
Noh, jatkettiin vääntöä mahdollisesta kaupasta, mutta vittuiluksihan se meni puolin ja toisin.
Kiitos Saka, tämä tuli tarpeeseen.
Leave a comment:
-
Guest repliedAlkuperäinen kirjoittaja +RISU Näytä viestiEi muutakuin sovittamaan AGB:ta sinne BBK:n tilalle ;)
Leave a comment:
-
Tällä hetkellä on tavallaan pakko ostaa auto ja ei saa millään päätettyä millaisen hankkisi. Joku mielenhäiriö tuli ja kävin katsomassa kahta ensimmäisen sukupolven audi tt:tä. Pakko myöntää, että on kyllä todella mukava ajettava ja mulle riittäisi tila mainiosti. Mietityttää vain kuinka paljon tuollaisesta kehtaisi maksaa.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiÄssä oli sitä mieltä että nyt loppu. Toisinsanoen mäntä kävi morjestamassa venttiileitä ja tulppaa. Tämä siis tapahtui sunnuntaina ja tässä pikkuhiljaa rupee pahin ketutus väistymään syrjään.
Leave a comment:
Leave a comment: