Alkuperäinen kirjoittaja pta
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja pta Näytä viestiVoi rähmä... Ylöjärvellä Elovainiossa on Kurun suuntaan 80 km/h ja takaisin tultaessa 60 km/h samassa kohdassa!!! Kauhavalle mennessä merkkasin tolpan navigaattoriinkin. Olin lauantaina paluumatkalla keskittynyt liiaksi seuraamaan nopeusmittaria, ettei kameran kohdalla varmasti räpsähdä ja tuo 60 km/h rajoitusmerkki on mennyt täysin ohi silmien. Ei tullut mieleenkään, että eri suuntiin on eri rajoitus. Tuli ensimmäinen pikavoitto 29 vuoteen! Onneksi ei mennyt päiväsakoille, vaan 200 € riittää oppitunnin hinnaksi
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viestiGolffin moottori saaga vaan jatkuu... Edelleen uhataan oikeudella, tai sitten voin maksaa 100% korjauskuluista... Huoh... Edelleenkään en ole saanut yhtäkään puolueetonta ja kirjallista todistusta, että autossa olisi edes mitään vikaa.
Comment
-
Laitat sille että antaa palaa, en ole ollut tietoinen mistään vioista kaupantekohetkellä ja asia on sinun puoleltasi taputeltu ennenkuin tulee jostain virallisempaa ukaasia.
Comment
-
Eiköhän se oo parempi tossa kohtaa kattoo vaan loppuun asti. Vastapelurilla loppuu kantti kesken mä luulen jos ns. ammattihuijari kyseessä. Ja parempi kun ei vastaile ite enää yhtään mitään, kyllä sieltä sitten viranomaiskanavia pitkin otetaan yhteyttä jos aihetta on. Tuskin on koska yksityisten välinen kauppa ja 10 vuotta vanhaa käytettyä tavaraa.
Comment
-
Kuulostaa siltä, että yrittää nyt viime keinoilla kiristää edes jotain kerta vaatimukset on muuttunut 100% korjauskustannuksista 2k€. Ei muutakun päätyyn asti, jos ikinä edes tuomioistuimeen asti muka päätyy.
Aiheeseen liittyen: kesäloma alkoi ja samalla iski keuhkokuume. Ei sitten tehdäkään niitä lomaprojekteja..
Comment
-
Yksityisten välisessä autokaupassa autossa oleva piilevä vika ei vapauta myyjää täysin vastuusta, tästä on jokunen käräjäoikeuden päätöskin olemassa. Se kyllä edellyttää, että vika on todettu, eikä siihen taida riittää pelkästään se, että ostaja sanoo auton oleva rikki ja vaatii rahaa. Jos ostaja ei pysty toimittamaan autokorjaamon dokumettia vian laadusta, en olisi huolissani käräjillä uhkailusta. Myyjällä on joka tapauksessa oikeus myös itse todeta mahdollinen vika, jos tähänkään ei anneta mahdollisuutta, niin sitä vähemmän olisin huolissani.
Comment
-
Tässä nyt ilmeisesti kuitenkin puhutaan sen tyyppisestä viasta että mahdollisella koeajolla olisi kyllä tullut ilmi jos vika olisi ollut päällä? Jos siinä yhteydessä ei ole huomattu mitään ja muuten kaupanteon yhteydessä on sanottu rehellisesti kaikki tiedossa olevat viat, niin kohtuu huoletta voi yönsä nukkua...
Comment
-
-
Kuusi vuotta kestänyt parisuhde on nyt sit taputeltu. Aika jumissa ollut pää, kun vielä pahimpaan kiire ja tressi aikaan piti asumishommat järjestää ja alkaa yhtäkkiä asumaan yksin. Kissat tietysti jäi exälle jne.. Eipä ole golfi saati käyttöauto paljon huomiota saanut.. katotaan ny jos syksyllä pääsis sit penkkiin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiS2 myyty.
Comment
-
Eikö Oulun poliisilla ole mitään mielenkiintoa tutkia/ tehdä mitään näille Oulunsaloa terrorisoiville mopopojille/ nuorille?? Kävin ojentamassa yhtä porukkaa eilen illalla kun nakkelivat roskia ja sylkivät autojen päälle siltä Oulunsalon keskustassa olevalta sillalta.
Tänään sitten kun olin juuri hetki sitten kävelyttämässä koiraa, tulee kolme mopoa tietä pitkin. Olen jo melkein päässyt tien yli kun yksi mopoista koukkaa kohti ja ajaa melkein koirani yli... Sitten huomaan että nämähän ovat samoja kavereita joita eilen ojensin. Jäivät pihani eteen tielle haistattelemaan ja huutelemaan. Soitin poliisillekkin, mutta eivät taida tulla eikä kuulemma ollut kuin vasta kolmas ilmoitus häiriökayttäytymisestä Oulunsalosta tälle illalle.
Taitaa olla edessä riistakameran osto autokatokseen ja pihalle, koska pelkään että sinne saatetaan tehdä ilkivaltaa. Ei siellä ole kuin kolme autoa ja työpaku...
Comment
-
120km/h ylinopeutta, kortti pois vuodeksi ja auto myyntiin. Rakennan Bafangin osista sähköpyörän, pääsee noin 100 kilonen 50km/h. :-)
Comment
-
Jos lisään vaikka tähän, että kierrätin kakkosvaihtella uusia öljyjä. Kyseessä oli metsässä sijaitseva täysin tyhjä, suora ja kuiva tie. Täällä ei ole koskaan ollut poliiseja... ei koskaan. Jokin kohtalo kai.
Comment
Comment