Ihan sama mitä on myymässä, tiukan hinnan kyselijät ottaa pattiin joka kerta yhtä kovaa. Alimman hinnan kalastelijoita, joista ei sen koommin kuulu mitään... Jos ei sitten ole valmis myymään tavaraa -80% hintaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
-
Eukon rapea ranskalainen oli molemmilta kynnyskoteloiltaan rapea katsastuksessa. Mutta eipä se vielä vituttanut kun löysin 48€/kpl uudet kynnyskotelot.
Vitutus alko kun olin tilannut noi ja saanut tilausvahvistuksen kuitteineen. Ja jonkin aikaa tuosta tulee viesti tuosta firmasta että onkin erikoiskäsiteltävä et maksa 20€ lisää tai nouda heidän liikkeestä. Eivät lähetä ennen lisämaksua.
Vastineeksi lähetin kuitin jossa lukee nouto omasta postista ja ettei ole perusteita vaatia lisämaksua kun ei mainintaa veloituksesta toteutuneiden postikulujen mukaan vaan veloitettu kiinteä postikulu.
Saas nähdä millaiseksi taisteluksi vielä menee. Ei koskaan pitäisi lähteä näihin firmoihin joille maksetaan tilille rahat vaikka kuinka olisi jo useampia vuosia toiminut ja kotimainen. Aina sille näyttää olevan syy miksei luottokortit yms. kelpaa.Viimeksi muokannut MKaup; 14.5.2019, 07:52.
Comment
-
Just vitun joo. Olin pari tuntia pihahommissa ja sisälle kun pääsin ni netti ei toimi millään laitteella. Minä sitten routeria boottaamaan ni kohta selviää että kissat kaatanu jonkun kukkavaasin, reititin ja kuitumuunnin kastunu.
Meillä on kolme kissaa ja yli 70 viherkasvia ympäri pirttiä. Tuntuu että olis nyt varaa vähän vähentää jompaakumpaa kantaa.
Comment
-
-
-
Lähdin eilen illalla mökille vähän lataamaan akkuja.
Päivä alkoi mollivoittoisesti: https://www.is.fi/formula1/art-2000006107187.html
Tuli ihan puskista. Jäi se suuniteltu reissu tallille tekemättä :( Paljon hyviä muistoja jäi. Niitä tässä olen kerrannut valkoviinilasi kaverinani.
Comment
-
Mä olin jo lähellä ostaa kyseisen herran sinisen allroadin tossa alkuvuodesta.
Edit: vähän huono ulosanti. Olin siis kiinnostunut eräästä allroadista ja myyjä kertoili, että jos oot lukenu kimi räikkösen kirjan (ja olenhan minä) niin sieltä löytyy maininta k jokisesta ja tämä on hänen autonsa. Kauppoihin ei päästy kuitenkaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Toni_ Näytä viestiMistä tietää että alkaa olla tervehtynyt?
Koska nyt vituttaa kun huomenna pitää mennä töihin.
Muutama päivä sitten odotin vielä töihin pääsyä, kun kotona hengailu alkoi käydä hermoille... Johan tässä onkin sängyssä makoiltu.
Tänään polvi taittui ekaa kertaa sitten maanantain jälkeen sen verran että pääsin itse autolla lekuriin näytille. Matkalla sitten kaupungilla punaisissa joku seitenkymppinen pappa päätti peruuttaa pois parkkiruudusta ja suoraan cabrion kylkeen.
Saa nähdä, mitä tuostakin sitten tulee. Ainakin se lupasi tehdä vahinkoilmoituksen vakuutusyhtiölleen.
Comment
-
Voi ny vittu taas. Auto oli niin paljon keltaisen siitepölyn peitossa että aattelin vähän vesiletkulla viruttaa. Kuuma auringonpaisteessa seissyt auto ja kylmä vesi ei vissiin miksaa. Tuulilasi napsahti A-pilarin juuresta heti halki. Ei kannattaisi ikinä tehdä yhtään mitään ni ei olisi niin suuri todennäköisyys epäonnistua.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viestiei hopeinen ulkoa, eikä sininen sisäältä
Katalooki on kuitenkin täynnä muitakin vaihtoehtoja, ihan varmasti.
Comment
-
Gti golfin mk3 kipinättömyyttä selvittelin äsken. Konepellin alta löytyy alfatechin 200bb häly ja johdotukset sulakerasian ympäristössä mallia heitetty vain teippiä sielä täälä. Osassa johdoista näkyy kuparit. Pitäisi jostain kaivaa kytkentä ohjeet tuolle hälylle.
Tämän kun raahasin omalle tontille se käynnistyi 2 kertaa ilman ongelmia sen jälkee kadotti kipinän.Viimeksi muokannut To87; 22.5.2019, 20:56.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Rusty Näytä viestiIhan vähän ärsyttää b6:sen ylätukivarsien pultit, laahava etujarru sekä jumiva käsijarru. Ja vuotava vesipumppu. Ja ruostuneet etulokarit. Ja kuumalla säällä jumiva takaluukun solenoidi. Ja etuovien johtosarjat.
Edit: lisään listaan vielä raidetangonpään pinch boltin. Ei helvetti ole todellista ettei nuo liikahdakaan...Viimeksi muokannut Rusty; 26.5.2019, 16:38.
Comment
-
Piti lisätä toinen riistakamera pihaan. Joku ( on kyllä vahva näkemys kuka) oli käynyt yön tunteina pistämässä pojan veneeseen startin herätteen ja koneen rungon väliin hyppylangan. Meni asiakaskeikka pieleen kun poltti sulakkeen aina kun yritti startata. Tulonmenetys ja kulut yhteensä noin tonnin. Reilu meininki
Comment
-
Rupeaa kyllä tuo 4F A6 jo niin ottaan päähän että josko pistäis kohta taipaleelle koko vehkeen. Rattilukko toimi pitkän aikaa, nyt taas ei lukitse rattia. Kojelauta pärisee vänkärin nurkasta eikä paikkaa löydy vaikka paikat auottu moneen kertaan. Ja muutama muukin vähemmän ärsyttävä vika/ominaisuus. Mutta ei uskalla kyllä Q-sarjalaiseenkaan siirtyä, ei ne viat ainakaan siitä vähene :D
Comment
-
Itsellä rupeaa jo hermo menemään Caldinan kalinoiden kanssa kun edessä joku tärisee nimismiehen kiharoissa sisälle asti ja takana joku rehellisesti kolahtelee. Takaata oon jo käyttäny koko apurungon ja perän irti (perän vuotoa yms tukkiessa) ja alusta on vaihtunut kokonaan ja puslia ynnä muuta paskaa mutta ei vaan saa paikallistettua mistä nuo äänet lähtee. Leimallekkin kelpasi tuollaisena. En tiiä vituttaako enemmän oma kädettömyys kun ei vaan löydä vai nuo äänet itsessään..
Comment
-
Offtopic:
Edestä kuuluva ääni vois kyllä ollakkin, tosin ei korjaantunut kun käytin jarrut atomeina jumittelun vuoksi enkä silloin huomannut niistä äänen aiheuttajaa (en tosin etsinytkään). Täytyy vielä katsoa ennenkuin alan purkamaan kaikkea atomeiksi, alustasta tuo räpinä ei kyllä tule.
Tuo takapään ääni taas on perinteisemmän kuuloinen alustan klonks mutta kun ei vaan löydä mistä se tulisi. Se siis kolisi jo valmiiksi ja sieltä olikin yksi iskari entinen, koiranluu entinen, vakaajan puslat entiset sekä yksi tukivarsi valmis. Vaihtui sitten tilalle br-racingin alusta sekä nuo muut kohteet. Samalla auto oli ajamatta reilun kuukauden osia odotellessa ja perän vuotoa korjaillessa (on muuten ollu jaappaniankin ingenjör viisas tai joku rane sen jälkeen tyhmä kun perä on kiinni niin ettei sitä saa pois kuin rälläköimällä pultit, pudottamalla koko apurungon tai irroittamalla bensatankin, jos kaksi pulttia olisi toisin päin irtoaisi ihan ne ottamalla pois ja mitään syytä niiden noin päin oloon en keksinyt) joten ei oikein ole tarkkoja muistikuvia onko ääni muuttunut tossa rempassa. Alan nimittäin kohta olla vakuuttunut että tuo uuden alustan yksi iskari on jo valmiiksi kolisevaa mallia. No, sehän toki selviäisi kun vaihtaisi noiden puolta hetkeksi.
Ja enemmän takaisin vielä aiheeseen:
Tätäkin lattialla selällään maatessa ja remontoidessa on alkanut kasvavassa määrin jyrsimään ettei tuohon muuten täysin asialliseen talliin korkeuden puolesta oikein mitenkään järkevästi sovita nosturia.
Lisäksi eräs kanssaharrastaja (en ole tavannut mutta osakauppaa jne käyty vuosien varrella) rupesi kysymättä ja pyytämättä tyrkyttämään käytännössä ilmaisella yhtä jo vähän harvinaiseksikkin käyvää autoa mulle ja vaimokin näytteli ensimmäistä kertaa viimeiseen kymmeneen vuoteen vihreää valoa, vielä kun saisi itselleen puhuttua että mitä sillä tekisi ja mihin sen laittaisi. Ei oikein kykene itselleen perustelemaan miksi sen ottaisi pihan nurkkaan seisomaan.
Comment
-
Oletteko huomanneet kuinka p***** saksalaisten valmistajien sivut ovat nykyisin. Sivustot ovat täynnä tyyllikkäitä kuvia ja ympäripyöreitä selostuksia ympäristöystävällisyydestä ja edistyksellisistä varusteista, mutta tärkeimmät tiedot, kuten eri moottorimallien kulutuslukemat ja suorituskyky ovat piilotettu monen mutkan taakse. Pahimmillaan tietoja saa oikeasti metsästämällä metsästää. Mersu taitaa tällä hetkellä olla tässä kaikkein pahin.
Comment
-
Noniin. Tänään taas vahvahkoa suorittamista. Caldinan kalinat sain kuriin (paitsi etupäätä en mutta ihan sama) ja siinä samalla ilokseni huomasin että sehän vuotaa konttiin vettä. Ei siinä mitään, sisustaa pihalle, kannulla vettä päälle ja lopulta jotain tallin hyllystä löytynyttä tiivistemassaa levitellen ja talliin kuivumaan.
Toisella autolla nokka kylää kohti ja kappas, poliisithan ne pysäyttelemään. Tulivat hyvässä hengessä kertomaan että olisi suotavaa se auto katsastaakkin kerran vuoteen. Vannoin siinä käsi rekisteriotteella että täysi vahinko (kuten olikin, mulla on noita muistettavana melko kasa kun noita iäkkäiden sukulaistenkin autoja tulee leimailtua ja huollettua niin toki tämä oma luottokäyttis unohtunut) joten eivät vieneet kilpiä tahi sakkoja antaneet. Tämä kirjataan kuitenkin plussarakkeeseen koska olisi muuten varmasti unohtunut jonnekkin kuukausien päähän jolloin armoa tuskin olisi herunut. Tosin tämä tietää taas sitä että "vapaapäivistä" on lähiaikoina turha haaveilla kun tuossa vuotaa putki melko ikävästi eikä mun moraalilla sitä lähdetä selkeän vian kanssa edes yrittämään konttuurille.
No, takaisin kotipihaan ja toteamaan että eihän ne massat mitään kuivaneet ole tahi ehdi kuivaa ennen kuin pitäisi töihin lähteä. Eli eikun etsimään kiireellä "parasta" akkua tallista ja kaivelemaan Ladaan kesärenkaita varaston peränurkasta. Akku kiinni, lada käyntiin ja rengasta alle. Pikainen vilkaisu että kaikki valot ja jarrut toimii, nestehiä on ja oikeissa paikoissa. Tyytyväisenä ratin taakse ja jaahas, kuskin turvavyö totaalisen jumissa. Ei lähtenyt irti vaikka revin sen ladan sisustaa säälimättä esille vitutuksissani. Ajetaan sitten sinne töihin ilman vyötä kun ei taksikaan oikein houkutellut. Ja poliisit toki vastaan matkalla. Eivät suureksi ihmeekseni reagoineet vyön puuttumiseen.
Äsken katsoin ulos ikkunasta täällä töissä ja totesin että ladassahan on valot päällä. Taitaa mennä kuitenkin taksihommiksi aamusella.
Comment
-
Vittu kun vituttaa, auto mällätty eikä mitään ajoneuvoa alla, pitkä parisuhde kaatu ja moottoripyöräkin hajosi. Rahatkin meni ja töihin pitäis kulkea keinolla taikka toisella. Kaikesta paskasta vituttaa eniten se, että tajusin nyt vasta menettäneeni elämäni tärkeimmän asian eikä se oli näistä vaihtoehdoista moottoriajoneuvo. Ei auta ku laittaa nokka kohti uusia haasteita elämässä ja miettiä positiivisesti
Comment
Comment