Vaikkei varaa olisikaan, niin sanoisin että käy ainakin katsomassa autoa. Se on voinut muutamassa vuodessa mennä jo sen verran huonoon happeen, että laittoa olisi jo "liikaa". Silloin ei varmaan ottaisi ainakaan enää niin paljon päähän...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Kyllähän valveutunut ha-kuski kunnon nastarenkailla pärjäisi mainiosti ilman suolaustakin, raskasliikenne ei niinkään. Mieluummin tuolla loskapaskasuolakuravellissä kuluttaa vähän enemmän Lasolia ja pyyhkijöitä kuin väistelee heittelehtimään lähtenyttä paperirullalastissa olevaa rekan perävaunua.
Comment
-
Aiheuttiko kommenttini sulle gedu jotain butthurtia kun piti alkaa viisastelemaan? Sitä en tuossa hakenut.
Onhan tuo pahimpien paikkojen suolaus raskaan liikenteen sujuvuuden turvaamiseksi lähestulkoon ainoa keino. Liikaa sitä suolaa tuonne teille silti kylvetään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viestiYleensä se kotimaisilla orjakilvillä olevan veturin kuski pärjää paremmin kelissä kuin kelissä kuin se nepparikuski joka jää sutimaan sillä quatrollaan ylämäkeen ;)
Minä pärjään kyllä quattrolla tai vajaavetoisella kelissä kuin kelissä, osaan oman ajoni vallitsevaan keliin sopeuttaa.
Comment
-
Risteysalueiden ja pitkien/jyrkkien mäkien suolauksen minäkin käsitän mutta en sitä että joku 50km suora tieosuus jossain Pohjanmaan lakeuksilla pitää suolata aivan märäksi. Perustellaan kai sillä ettei tule sitten suurta eroa tien kunnossa kun suolattu osuus päättyy.
Comment
-
Suorilla tieosuuksilla on semmoinen kiva efekti kuin puuskitainen tuuli. Mut joo, noilla helpoilla osuuksilla sitä suolausta onkin vähennetty.
Ja muutes aukee silmät noiden teiden suolauksesta, kun pistetään isomman yhdistelmän rattiin. Varsinkin tyhjän semmosen. Meinaan ei sitten mitään pitoja missään. Lisäpaino hieman helpottaa, mutta se tuo mukanaan muita ongelmia (nimimerkillä iso-ee ajossa, ja vasta 20h ajoa takana, joista raskain 40+t yhdistelmä)
Comment
-
Nyt ottaa päähän!!!
Ei liity varsinaisesti tähän, mutta muistuu mieleen se pohjoisnorjalaisista aurakuskeista kertova tv-sarja. Ihmettelivät siellä lumipyryssä mäkeen juuttunutta, siniristilippukilvellä varustettua täysperää, jossa oli alla (lainvastaisesti) kesärenkaat ja jonka kuski luki kabiinissa Aku Ankkaa ilman, että olisi laittanut tikkua ristiin auton saamiseksi liikkeelle.
Comment
-
Miten ihmeessä se tavara sitten liikkuu mm. tänne Ilomantsiin? Tiet on jäässä ja nollakeli. Suolaa ei näy yhtään. Ja on mäkeä ja mutkaa. Entäs jos on 15°C pakkasta? Ei se suola silloin toimi.
En tiedä olenko mikään rekkakuski sanomaan, mutta reilu neljä vuotta tuli ajettua maakuntiin elintarviketta yhistelmällä. Toki osasin arvostaa suolaa pahoissa paikoissa johon se kuului.
Comment
-
Kesällä hommattu B6q vihdoin tikissä useiden pikkukorjausten jälkeen ja ajattelin ottaa päivittäiseen käyttöön. Johan se toisena aamuna rattia kääntäessä vinkui ja tehostimen säiliö vaahdossa. Olisko hammastangon tiivisteet porsinu ja aika vasta myin sen varaosatangon mikä mulla oli hyllyssä :( Rovaniemelle tähtäin saada kuntoon...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiICD Code F51.0
Oikeastaan tää on kyllä iloinen asia, koska nyt löytyi apua ja lääkäri joka ei päätä mun puolesta, että kaikki on hyvin ja tuuppaa kouraan reseptiä unilääkkeisiin.
Comment
-
Niin et aiemmin nollattiin vaan koodit ja toivotettiin et kovaa ajoa vai??
edit. No toivotaan et alkaa selvenee asiat kuitenkin.Viimeksi muokannut quattro20v; 7.1.2019, 15:22.
Comment
-
Joo kesällä kävin Mehiläisessä kahden vuorokauden valvomisen jälkeen ja sain taputuksen selkään saatesanoilla, että kyllä se siitä.
Kaikkiaan koko viime vuosi oli yhtä paskaa stressiä ja valvomista, jotka herkästi ruokkivat toisiaan ja oravanpyörä on valmis. Jospa tää olis sitten vähän parempi.
Comment
-
Oikeastaan tää on kyllä iloinen asia, koska nyt löytyi apua ja lääkäri joka ei päätä mun puolesta, että kaikki on hyvin ja tuuppaa kouraan reseptiä unilääkkeisiin.
Comment
-
Tää vikakoodi päivitettiin tänään F32.1:ksi.
Oikeastaan tää on kyllä iloinen asia, koska nyt löytyi apua ja lääkäri joka ei päätä mun puolesta, että kaikki on hyvin ja tuuppaa kouraan reseptiä unilääkkeisiin.
F32 koodeilla on tullut oltua erinäisiä kuukausia sairaslomalla elämän aikana.
F33 koodillakin on tullut oltua saikulla... kun uusi muutamaan kertaan...Viimeksi muokannut gedu; 7.1.2019, 21:27.
Comment
-
Viriturbon asennus jäi tekemättä sittenkin, korjaamolla kävin ja sovin että vaihellaan jakopään rempan aikaan mut laakereissa kuulemma sen verran väljää ettei pitkää ikää luvannut ammattilainen. Pitänee lähettää finturbolle laakeroitavaksi vai onko kokkolan suunnalla turbofiksaamoo?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viestiToivottavasti ei unilääkkeet vaihdu Escitalopramii... meinaa tulee sitten mielenkiintoiset liskot ja monella munkin tuntemalla meni sitten elämänhalut lopullisesti (onneksi ite huomasin oireet ennen mitään vakavampaa)
Comment
-
Samat lääkkeet minullakin, plus alkuvaiheessa opamoxia tarpeen vaatiessa.
Ensimmäinen työterveyspsykologi on vielä käymättä, mutta työterveyslääkärin kanssa on viikottain tapaaminen. Toistaiseksi nuppi on vielä pysynyt kasassa, mutta onhan lääkekuuri vielä muutenkin alkuvaiheessa. Ehkä suurin apu on ollut jokaöisistä 6-10h unista. Osa-aikatyötä minullekin ehdotettiin jos sairaslomasta tulee pitkä. Työpaikka on kyllä niin hyvä ja työt mukavia, että nopeampi töihinpaluu on todennäköistä.
Paineita töihinpaluusta ei kuitenkaan ole, sillä työnantajalta tuli täysi tuki kuntoutua rauhassa.
Comment
-
Jakopääremppahan meni putkeen, rulla ja vesipumppuki vääränlaiset. 160e lisäkulut osista.
edit: ja toki tuplatyöt kun pumppu ja ajoitus kävi kerran jo kohillaan....
Seuraavan kerran taidan viedä taas hovikorjaajalle enkä arvo lähimmän pajan kanssa.
edit #2 Löydetty pulttipatentti poistettiin. Sen jälkeen öljypumpun tiiviste ei pitänyt. Uudestaan!Viimeksi muokannut VWarre-00; 16.1.2019, 18:37.
Comment
Comment