Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hovihankkijaltani Biltemasta löytyi suuttimien säätöön toimiva työkalu. Ei onnistunut säädöt millään ompelutarvikkeella.

    Comment


      8V:ssä on pissapojan täyttöaukko oivallisella paikalla, mutta täyttäminen samoin kusisinta paskaa. Pitää pikkuhiljaa liruttamalla täyttää, muuten kusee yli. Menee hermo huonoon kuntoon.

      Comment


        Yleensä pussimallin pesunesteellä saa kohtuu siististi täytettyä B8:n säiliön, kun pussin voi kuristaa kasaan korkin alta ja säännöstellä kaatoa. Eilinen Nesteeltä ostettu tuote oli kuitenkin siten muotoiltu ja kovempaa muovia, ettei sitä pussia saanut puristettua kunnolla kasaan korkin alta kaatamista varten. Kyllä oli ihan joka paikka pesunesteessä ja allekirjoittaneella aika ohut hermo, voin kertoo.

        Comment


        • Mun autossa on se verkko rikki, liekkö jollakin mennyt hermo ja pistänyt nesteet ratin kanssa sisään

          Comment


          • Olisikohan tästä apua pissapojan ongelmiinne. 3D-tulostettu suppilo..

            https://www.thingiverse.com/thing:2140853

            Comment


            • Niin tai sitten vaan ostaa jonkun pidemmällä nokalla varustetun 5 litran mittakannun ja pesunesteensä tiivisteenä. Saa helposti haluamansa vahvuuden, eikä kaataminen B8:iin ole ongelma.

              Comment


              • Helvetin kätevää kulettaa semmosta kannua mukanaan kun neste loppuu tuonne maakuntiin

                Comment


                  Jos niin paljon ottaa päähän, aja talvet B6:lla, housujen lahkeetkin pysyvät paremmin puhtaina :D !

                  Comment


                    TtuPrklStna!
                    Ei pitäisi luottaa peruutustutkiin. - Heikintorin parkkiruutujen takaseinä on niille näkymätön.
                    Kauppareissun jälkeen tarkastamme vahingot...

                    Minkälainen homma olisi asentaa peruutuskamera ilman tv-viritintä olevaan MMI:hin?
                    Attached Files

                    Comment


                    • Näissäkään tilanteissa tutka ei piippaa.

                      Comment


                        Ja kamerakaan ei auta.

                        Comment


                          Olen Heikintorilla ajanut kertaalleen ihan samaan miinaan, sittemmin olen valinnut ne parkkiruudut, joissa suora seinä takana.

                          Comment


                            Minäkin uskon oppineeni kerrasta. - Onneksi tällä kertaa pahimman kolauksen koki itsetunto, eikä likaisessa autossa ainakaan näkynyt vahinkoja: Takaluukun kansi istui nätisti paikoillaan, pellit olivat muodossaan eikä maalipinnasta puuttunut paloja tai pistänyt silmään naarmuja.

                            Mieli olisi kyllä tehnyt syyttää arkkitehtiä, pysäköintilaitoksen omistajaa ja huoltoliikettä, mutta kai se varsinainen syyllinen istui ratin takana. Parkkihalli kyllä raikasi, kun päästelin suustani edustavan valikoiman suomenkielen ikivihreitä kirosanoja.

                            Edit: Osumakohta löytyi. - Kuten T.Hell tuossa alla epäilikin, löytyi vetokoukun alapinnasta tuore raapaisujälki merkkinä kosketuksesta betoniin. - Tällä kertaa kävi onni onnettomuudessa ja auto selvisi vaurioitta.
                            Viimeksi muokannut kvande; 29.1.2018, 10:12. Perustelu: Osumakohta selvisi.

                            Comment


                            • Olisiko Karilla ottanut tuo koukku osumaa ensin? Kuvan perusteella näyttäs että koukun alapinta osuisi ekana tuohon reunaan. Ei olisi eka kerta kun koukku pelastaisi isommilta vaurioilta...

                              Comment


                                Kerran vanhassa työpaikassa meni jonkun kauppakeskuksen uuden parkkihallin rakentajan piikkiin pakun katon maalaus. Auto 10 senttiä alle sallitun ja kolahti ilmastointikojeeseen keskellä käytävää. Oli vissiin halvin kohta se maalaus :D vielä oli opastettu ajamaan sinne kauppakeskuksen toimesta, kun jotain juhlallisuuksia sinne oli jätkät menossa kasaamaan.

                                Comment


                                  Ensimmäiset ja viimeisiksi jäävät Run flat-renkaat autossa alla. Kai se ajatus noissakin ihan hyvä on ollut...

                                  Comment


                                    Kertoisitko vähän enemmän?

                                    Comment


                                      Varmasti ihan ok vaihtoehto pehmeä-alustaiselle autolle ja hyvälle tielle. Ovat siis erittäin jäykkärunkoiset ja seokseltaan kovat; nuo ei pahemmin anna periksi vaan ennemminkin löytävät kaikki epätasaisuudet ja urat. Onhan noilla toki jo kilometrejä takana, mutta ei lähellekään elinkaarensa loppua.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja vV8m5 Näytä viesti
                                        Ensimmäiset ja viimeisiksi jäävät Run flat-renkaat autossa alla. Kai se ajatus noissakin ihan hyvä on ollut...
                                        Eikä se ajatus ole turvallisuudessa ettei lähde rengas "alta" kun baanalla 250 mittarissa.

                                        Comment


                                        • Edellisellä naapurilla oli 135i ja haukkui nuo run flatit lyttyyn. Reippaassa kiihdytyksessä vetää estot heti päälle. Normaaleilla kumeilla toimi kuulemma normaalisti joten vaihtoi sellaisiin. Suomessa 250 ei ole sallittu. Toki helppo vetää.

                                          Comment


                                            Niin se ajatus on että pääsee autobahnilta ajamalla pois jos kumi puhkeaa 250 vauhdissa eikä tarvi jäädä sinne penkalle tunkkaamaan autoa ylös ja aiheuttamaan vaaraa itselleen ja muille.

                                            Comment


                                            • Itse heitin ilmeisesti vajaan vuoden ajetut runflätit v***uun avo-bemarin alta aikanaan ja vaihdoin Michelinin tavalliset tilalle. Kulutus putosi, melu väheni, jousitus toimii niinkuin Horsti on sen speksannut ja kabiinissa mukavampaa kun ei tärise koko ajan.

                                              Olikohan reilu neljä kiloa painavampi runflat / kappale verrattuna PS2:een.

                                              Comment


                                                Autobahnilla ei ruveta tunkkaamaan muun muassa yhtään mitään, joten siellä nuo runflatit säästää hinausautolla poiskuljetuksen kustannuksen.

                                                Comment


                                                  No sama asia. Pääsee omin avuin pois.

                                                  Kamaliahan ne on ajaa. Ja ostaa.

                                                  Comment


                                                    Ei tule minulle kyllä toisia Nankangejakaan. Yhden syksyn toimivat hyvin, viime kesänä täristi niin että meinasi paikat irrota hampaista. Olivat halvat ostaa, mutta nyt ihan kamalat ajaa. Sääli sinänsä koska pintaa olisi vielä yhden kesän päästellä.

                                                    Comment


                                                    • Ei pidä pienen tärinän antaa haitata ajamista

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja ommiK Näytä viesti
                                                        Itse heitin ilmeisesti vajaan vuoden ajetut runflätit v***uun avo-bemarin alta aikanaan ja vaihdoin Michelinin tavalliset tilalle. Kulutus putosi, melu väheni, jousitus toimii niinkuin Horsti on sen speksannut ja kabiinissa mukavampaa kun ei tärise koko ajan.

                                                        Olikohan reilu neljä kiloa painavampi runflat / kappale verrattuna PS2:een.
                                                        Mulla e61:n alla 17" good yearin nastat, täristää ja kolistaa ihan olemattomissakin montuissa ja päällystetyllä tiellä poikittaissaumat lyö erittäin ilkeästi. Nuokin painaa enemmän kuin 19" kesäpyörät ja kulutus nousi melkein litralla kitkoihin nähden. Loppuun nuo silti ajetaan vaikka välilevy pullistuu ja hampaat tippuu...

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viesti
                                                          Ei pidä pienen tärinän antaa haitata ajamista
                                                          Kyllä ei ollut ihan pieni tärinä ja vapina. Ajoin minä niillä reilut 6000km ympäri Saksaa viime kesänä, tärinä loppui kun vauhti nousi sinne 200 km/h pintaan. Kyllä se tietty vähän hirvitti ajaa tuollaista vauhtia kun silloin ei vielä ollut käsitystä mistä se tärinnä ja vapina tuli.

                                                          Comment


                                                          • Minulla on myös pirellin runflat nastat alla. Kyllä nämä pitää eikä jäykkä runkokaan noissa 17 kumeissa haittaa kun korkeutta on kohtuudella. Vaan jumaliste millaista vollotusta ne pitää. Olivat edukkaat, mutta pitävät kyllä niin jäätävää meteliä jos ei ihan lumella mennä että ei kyllä toisia runflatteja tule. Pirelliä voisi kyllä muuten talvitenkaana käyttää.

                                                            Jollain merkillähän oli rengas, missä on sisäpuolella joku massa joka tukkii reiän. Varmaan paljon miellyttävämmät mitä runflatit.

                                                            Comment


                                                            • A4 b6 pelkääjän ovi ei aukea enää ulkoa eikä sisältä. Hitto kun olisi tajunnut aiemmin edes koodata sen Safe toiminnon pois päältä. Olisihan tässä ollut muutakin tekemistä, vaikka huoltaa ja korjata Mondeota. Olisi edes vaikka huhtikuun loppuun saakka edes toiminut ilman isompia, kun kesällä olisi taas ollut aikaa harrastaa tätä autoa.
                                                              Viimeksi muokannut Rusty; 3.2.2018, 20:59.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X