Mulla taas nuo pellinpalakikat ei oikein oo toiminu. Jos et perinteistä hitsauskikkaa halua käyttää niin uhraa yks 19mm hylsy ja kokeile mirkelöidä/rälläköidä se semmoseen muotoon että saat lyötyä paikalleen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Juurikin näin. Työkaverilta löytyi 18mm avain ja eihän se sopinut kantaan. Voi vittu, millähän tuon nyt sitten saa auki?
Comment
-
Prkl saksalaiset insinöörit. Ajattelinpa että äkkiä tuossa pihalla vaihdan 4F:n rikkinäiset kaiutinritilät pariin oveen. Eipä onnistunu, jo ennestään rikkinäinen ritilä paskottu entistä huonommaksi vain todetakseni että nämähän on ruuveilla tms. kiinni oviverhoilun sisäpuolelta. Ja jos eivät ole niin kertokoon joku miten nuo lähtee irti :D No, tallin vapautumista odotellessa.
Comment
-
-
Tänää aamupäivällä kävein autolle niin huomasin kuskin takakulman olvan aikalailla tontissa, mistähän nää 4F:n ilmajouset yleensä hajoaa? Viellä on onneks myyjäliikkeen lisäturva voimassa, tuleekohan tästä minkälainen kädenvääntö.
e: Myöhemmin päivällä, kun lähdin ajamaa autolla, takakulma nuos normikorkeuteen muutamassa sekunnissa kun auton käynnisti, eikä vikakoodejakaan löytynyt.Viimeksi muokannut Hege; 27.11.2017, 17:04.
Comment
-
Periaatteessa tämän voisi laittaa myös "Iloiset asiat"-ketjuun, mutta kyllä tämä tänne parhaiten taitaa kuulua, on sen verran kaksijakoinen fiilis.
10V Audiputki (C3, C4, C5, B3, B4) katkesi ja olen nyt Auditon mies. Onneksi löytyi hyvä arvostava koti toistaiseksi viimeiselle Audilleni.
Comment
-
Vähä sama kun Jarilla yläpuolella.
Viikonloppuna musta tulee Auditon. Perjantaina saan työsuhdeauton työnkuvan muututtua ja se ei ole Audi. Toisaalta positiivista on että ei tarvitse autosta enää kuluja maksaa kun saa vapaan autoedun. Ehkä jossain vaiheessa joku halpa nelikko talvi rientoihin mihin vois piikit laittaa huoletta alle.
Comment
-
Vieras
Meillä ratkaisi huolettomuus käyttöedun hyväksi. Taloudessa on yksi ajoneuvo ( myös se tärkein eli vaimon), josta minun ei tarvitse huolehtia. Jos tulee vikaa, senkun ajaa marmorille ja ottaa sijarin alle.
Eikä käytännössä kaikki työmatkat sähköllä ajaen ja työpaikalla aina ladaten yhtään tunnu pahalle lompakossakaan.
Comment
-
Passatti ei lähe käyntiin eikä sitä jaksa työntää talliin tuon sohjon takia. Mönkkärissä ei toimi neliveto. Saunan uutta kiuasta ei saa paikalleen kun viimesten osien toimitukset kusee. Mönkkäriin liittyen lumiauran toimitus kusee ja maassa on lunta. Onneksi on kolme autoa ja ymmärtävä ja lohduttava vaimo. Muuten saattasi kiukuttaa aika isosti.
Comment
-
Piti aikasemmin aloittamani A8 D2 1994 puskurin yläosa ja 1998 puskurin alaosa naittaminen suorittaa ens kysänä loppuun. Toisin kävi kun sitten 22 korttivuoden jälkeen ensimmäisen kerran unohdin lämmitysjohdon kiinni. Rusahduksen myötä muistin ja lopputuloksena puskuri halki, lämmitysjohto rikki ja ajastin säpäleinä.
Eilen pesin puskurin ja tänään lätrännyt lasikuitumaton ja hartsin kanssa. Oli näköjään joku muukin tehnyt saman aiemmin kun pakkelilla koitettu paikata sama kohta. Samalla teen sen pysyvän ylä ja alaosan naittamisen. Oli tilapäinen viritys kun 1994 puskuri on yhtenäinen ja uudempi erilisellä elä ja alaosalla.
Samalla siirrän tuon pistokkeen jonnekin eteen. Tuo matkustajan puolella oleva pistoke on kömpelö. Hyvin harvoin osuu just sille puolen tolppa ja normaali johdolla ei ylety. Keulalla oleva kun ylensä ylettää. Lisäksi jos unohtaa sivulla olevan on aina lopputulos et jotain hajoaa.
Josko huomenna sit etupuolen viimeistelis.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiJa jos automaatti, niin pyöritä pitkällä avaimella napapultista. Menee aika kevyesti.
Comment
-
Voimia Kilulle. Vaikka ikään kuin "kuuluu" harrastamiseen, niin taatusti voi motivaatio hieman laskea.
Itse päässyt V8:sta luopumisen harmituksesta jokseenkin yli. Persaukisuus on kyllä persiistä, mutta ehkä vähän on valoa tunnelin päässä näkyvissä. Pitää vaan jonkin aikaa harrastella noiden käyttisten parissa, ja hakea vauhtia uusiin kuvioihin.
Tällä hetkellä ottaa päähän ajan puute ja molempien autojen (seat ja mitsu) takajarrut. Molemmissa kuuluu kunnon rohinat, mutta oikeen kumpaakaan pääse perehtymään. Vaimon autossa tänään viimeinen päivä käydä näyttämässä korjatut viat, ja jos pomppaa, niin joutuu ottamaan tuon seatin taas ajoon, joten jarrujen laitto taas siirtyy.
Comment
-
Näin 3-vuorotyöläisenä ajanpuute korjaukseen ja huonot unet pistää vituttamaan. Toki turboihin ja tulevaan projektiin palavat säästöt tässä sitten menee. Se vituttaa eniten. Kivahan tuota romua on rassata hyvässä tallissa ja siihen motivaatiota löytyy, sekä oppii koko ajan lisää. Työt vaan rajoittaa harrastamista, mutta jotenkin sekin on rahoitettava.
Comment
Comment