Itse en ole momenttisauvaan koskaan oppinut luottamaan, laitan aina pyssyllä kevyesti ja momenttiavaimella loput.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mehtala Näytä viestiUudemmissa mersuissa vaan tipahtamaan etupää aivan tonttiin kun jousi menee alapäästä poikki ja jousi sukeltaa alajousilautasen ohi. Sitten on hieno ajella menemään kun 16" vannekin meinaa sukeltaa kaareen ja pyöriä ei saa käännettyä kuin 5cm, muutaman joutunut siirtää korjaamolle ajamalla lyhyen matkan.
Ja aiheeseen, cabriolet kolisee etupäästä rasittavasti, eikä vikaa tunnu löytyvän.
Comment
-
Mulla kävi juuri näin eli katkesi ekalta kierrokselta ja jousi pomppas yli alalautasen ja auto välittömään ajokieltoon. Maavara oli siltäpuolen sen 4cm :D uutta jousta sai sitten hakea kissan ja koiran ja kamelin kanssa. Mutta tilaustavaraksi meni. Nyt on onneks uusi jousi paikallaan ja taas ajoa.
Comment
-
Ei hätää harald. Pesty auto toissa päivänä ja odotettu sadetta. Jos vaikka toi irtoimola väri pysyis poissa auton päältä..
Comment
-
-
Suomalaisilta yrityksiltä on todella vaikea saada mitään vastausta. Lähestyt palautelaatikon, sähköpostin tai Facebookin kanssa, niin 95% et saa kysymykseesi mitään vastausta. Miksi esimerkiksi laittaa palautelaatikon sivulleen, jos ei reagoi yhteydenottoihin mitenkään? Eikö olisi parempi ilman laatikkoa ja yhteystietoja? Missä maailmassa nuo elää? Sitten on se 1% yrittäjistä, jotka vastaavat kymmenessä minuutissa lauantai-iltana klo 22. - Huonot puolet se on siinäkin, mutta se on yrittäjän ja hänen perheensä päänsärky. Kyllä yrityksestä kuin yrityksestä pitäisi arkena saada kahden tunnin sisällä vastaus.
Comment
-
Kertausharjoitukset, ja joku hieno ammattisotilas on päättänyt, että hyvä aika aloittaa on lauantaiaamu. Ihan kuin työssäkäyvällä ei olisi viikonlopuksi muutakin? Viikolla tuo nyt menee työnkorvikkeena, mutta luulin viimeisen ginesviikonlopun olleen jo vuonna 2005!
Comment
-
Kolmatta touhutonttua menee jo auton fiksailuun kuun sisään, ensi kuussa vielä uutta putkea joka sekä ottaa että ei ota päähän :D Olihan tämä varmaan jotenkin odotettavissa, että kaikki hajoaa kerralla kun ei ole moneen vuoteen tullut leimalla mitään sanomista.. Bonuksena meni vielä yksittäista rekkarikilvenvaloa vaihtaessa koko kilpivalokotelo paskaksi, oli meinaan aika rapsakkaa orkkistavaraa.
Comment
-
Vein Autismin etujarrulevyjen ja -palojen vaihtoon. Hinta merkkihuollossa töineen ja osineen [COLOR="Red"]726€ [/COLOR]!
Mistä ihmeen platinasta noi osat on merkkihuollossa tehty?
Päähän ottaa se, että ajattelin sen maksavan noin 500€... Ensi kerralla ajattelen sen maksavan tonnin, niin sitten ei harmita :)
No pesivät ja imuroivat auton kuitenkin, niinkuin aina.
PS:73.000 lasissa..
Comment
-
Ajoin rauhallisesti liikennevaloihin punaisiin, vihreä sytty kaasua auto ei liiku mihinkään katse keppiin joo D joo D päällä ja kaasua ei mihinkään, pääsi valuttuleen parkkiin. Vähän rutisee mut ei eteen eikä taakse mene. Ei varoitellut mitenkään, meniköhän loota paskaks en tiliä kyllä v...aa??????A
Comment
-
Passatin koukun johtosarjan oikean vilkun johto poikki jossain liittimen ja sähkörasian välillä. Ei ois uusi sarja kallis mutta taidan mieluummin ährätä vaan uuden johdon tilalle. Vanhempien 4F koukun ohjainpoksi taas ei näytä ymmärtävän sammua väylän käskystä. Syö sitten kivasti akkua.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7Edelleen passatin konepelti ei aukea perjantaisen tuulilasinvaihdon jälkeen. Jos homma ei selviä, niin täytyy alkaa porailemaan ja en tarkoita itkemistä, vaikka vituttaakin tuelta.
Tuo lopun koukkukikka kuulosti minusta näppärälle, mutta edellisestä 3b Passatistani on kohta 10 vuotta aikaa, joten en muista lukon rakennetta ihan tarkkaan.
Toinen mahdollinen keino voisi olla vaikkapa: https://www.youtube.com/watch?v=bjzD-gbt_Qs - Ehkä viittasitkin tuohon poraushommista puhuessasi.
Kuvauhaulla https://www.google.fi/search?q=passa...PFiZH7yMq-M%3A saattaa löytyä myös lisää apuja.
Comment
-
Suzuki ei tykännyt siitä että tankkasin sen täyteen. Ajoin kotoa lähimmälle bensa-asemalle, tankkasin täyteen ja starttasin. Mittaristossa vilkkuu FI valo eikä edes lupaa. Onneksi ei ollut kuin pari sataa metriä työnnettävää. Mädäntyköön tuossa pihassa vaikka talveen asti, tai vaikka yli. Ei kiinnosta. Viime viikolla pimeni ajovalot. Vika löytyi valokatkaisijasta josta yksi johto oli irronnut tinauksestaan. Sainhan nyt ajettua varmaan 20 kilometriä niin halvaantui mittarikentälle. Jotain 3 kertaa pyörän hintaistahan sieltä on varmaan hajonnut. Huonot kelithän nuo olisikin ajella nyt.
Comment
Comment