185m aitalautaa kahteen kertaa maaliin...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja miksas Näytä viestiHuomenna polven eturistisiteen leikkaus pitäisi olla. Tänään tipuin matalilta porrastikkailta rikkonaiselle polvelle. Saa nyt nähdä leikkaavatko sittenkään vai jatkuuko ensin tutkimukset. Eihän tässä muutenkaan ole kuin koko kesä-heinäkuu tämän takia sairaslomaa, joka ei edes siirrä normaalia kesälomaa myöhemmäksi!
Ja juuri silloin tämä piti sattua, kun jalan kanssa pystyi jo jotain tekemään! Voi prkl! Ei pitäis tehdä remonttia näköjään...
Comment
-
Juhannusreissulla mökin pihaan saapuessa jarrupoljin alkoi painua pohjaan jarrujen katoamisen saattelemana. Pikaisella diagnoosilla löytyi vuotava kuskinpuoleinen jarruletku. Onneksi paikallinen huoltamo uusi vuotavan jarruletkun ja samalla muut jarruletkut. On laatu kyllä heikentynyt osissa, kun kaksi vuotta sitten letkut oli uusittu ja nyt meni jo rikki. Keväällä katsastusmies ei maininnut mitään.
Onni onnettomuudessa, että jarrut hävisivät mökin pihassa kuin tökkivässä juhannusruuhkassa saati äkkitilanteessa esim. hirven tiellä toikkaroidessa.
ps. minä myös kun olin ymmärtänyt, että autoissa olisi kaksipiiriset jarrut ja yhden letkun hajoaminen ei pitäisi viedä koko jarruja.. Vai voiko olla niin tehottomat vajain jarruin?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ugemi Näytä viestiNo osta molemmat?
Jos joku tahtoo vaihtaa hyväkuntoisen 2.2t:n v8 moottorilliseen niin viestiä tulemaan.
Comment
-
Mulla on sama tossa mun B7ssa. Painepesurilla ampuu niin ei mee vettä mutta vesisateella ihan märkä.
Comment
-
No hitto, mää luulin että oon yksin tän ongelman kans. Taitaakin olla siis ominaisuus.. :D Hauskintahan tässä on se, että kastelin letkulla umpion irti autosta tarkotuksena etsiä vuotokohta ja laitoin tunnin päästä takas paikalleen, kun ei vuotanutkaan. Siitä toinen tunti eteenpäin kuivassa ja aurinkoisessa kelissä, oli umpio taas ihan huurussa.. :D
Comment
-
Voi vitun akvAArioNelonen. Kolmatta kertaa pelkääjän puoli kuivatuksessa; akkukaukalo putsattu ja poistettu kumitutit ja muutkin vedenpoistoreiät tarkistettu...mutta löytyipä se vuoto lopulta; sisätilanpistokkeen läpivienti. Kunnon vedenkerääjiä nuo b6:sen ovetkin mokomat, aina saa olla niitäkin kuivattelemassa.
Seuraavan kerran tuikkaan nuotion koko höskän alle :D
Comment
-
Posti, hukkasi lähetyksen ja senkin jälkeen olen saanut 5 ilmoitusta noutoa vailla olevasta lähetyksestä, neljästi kävin sitä ajan kuluksi kysymässä ja aina sama selitys. Raha on palautunut ebay/paypalin kautta jo ajat sitten.
Laitoin palautetta postin johtoryhmälle ja laajennetulle johtoryhmälle :) Tj:n sihteeri soitti ja pahoitteli...
Comment
-
-
Comment
-
-
Jinxasin Espoon kelit kun kävin pesemässä auton. Olarista kerkesin Suomenojalle niin eikös se alkanut työntää vettä...
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja sattanen Näytä viestiMusta väri ahistaa. Kiven iskeymät näkyy keulassa turhan selvästi kun ilmeisesti pohjakäpistely on tehty jollain valkoisella. Mustaa kynsilakkaa...prkl...?
Jep, just pesin auton... Etulokareissa kaarien etureunat melkein harmaat valkoisten pilkkujen takia. Kivet iskeneet pohjamaaliin saakka :/ sama efekti takapyörien edessä (B7 -korinen A4) olevissa helman kulmapaloissa.
Comment
Comment