Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Postin Smartpost. Voi helvetti että voi taas olla koko systeemi jumissa, paketti eilisestä asti "noudettavissa" mutta tietoliikenneongelmat estää koodien lähettämisen.

    Comment


      RiSa laukesi... Öljyt tielle ja kone jumissa, saas nähä mitä löytyy... Ei muuta kun leuka rintaan ja strokeria tekemään :)

      Comment


        No voihan.. menikö ihan normi ajossa vai kiihdytyksessä tms jos saa udella?

        Comment


          Risteyksestä lähtö ykkösellä normaalisti, sitten kakkonen ja kaasu pohjaan. PAMAUS, ja meno seis... Lohkon tai öljypohjan palanen löytyi tieltä, ja paaaaaaljon öljyä. Pellin kun aukaisin niin pelkääjän puolelta nousi käyhää. Startilla ei pyöritä konetta enää ollenkaan, veikkaan että veivi poikki (ei ole tutkittu eikä tutkita ennen kun kelit lämpenee). Tämähän oli Hybridi RS6/4 turboilla ja muuta pientä ulkoista muutosta, RE85, vakio alakerta.

          Comment


            Tuohon kellojen siirtelyyn liittyen. Aivan turhaa touhua omasta mielestä. Toisaalta ei sillä kyllä itelleni mitään vaikutusta ole. Menen nukkumaan kun nukuttaa, en kellon mukaan. Herään kun kello soi, väsyttää oli kesä tai talviaika.

            Comment


              Tämä hähhähhää päivä

              Comment


                Miten vittu jotkut ihmiset voi olla niin saatanan idiootteja itsekeskeisiä ylpeilijöitä?!

                Comment


                • Mikä se nyt Anssia juilii, valaise hiukan, niin päästään fiilikseen;).
                  Toisaalta mitä tuommoista nyt kantsii edes miettiä, näitähän riittää, mutta hällä väliä;).

                  Comment


                    Kun puheenaiheet rupeaa oleen "minä itte" ja "minäminäminä" niin silloin mulla kyllä alkaa keittää. Jokainen osaa varmaan sukupuolen päätellä..

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viesti
                      Kun puheenaiheet rupeaa oleen "minä itte" ja "minäminäminä" niin silloin mulla kyllä alkaa keittää. Jokainen osaa varmaan sukupuolen päätellä..
                      No pitääkö sitä ehdoin tahdoin kuunnella? Ainahan sitä voi lähteä eri suuntaan.

                      Comment


                      • Ei sekään varmaan se helpoin vaihtoehto ole.

                        Comment


                          Ei ole ei, mutta jos on paha olla, niin kannattaako sitäkään sietää?

                          Comment


                            Ärrin mörrin, led lenserin p7.2:sen kytkin alkoi temppuilemaan (yksi pattereista korkkas).

                            Comment


                            • En tiedä olenko se vain minä, mutta tuohon perheen toiseen kulkineeseen tulee se 40-45tkm vuoteen ja ottaa niin vietävästi päähän, kun se auton maalipinta ei vaan pysy kunnossa noilla teillä ja motareilla. Lentää kiveä ja nastaa, on reikää tuulilasissa ja konepellissä sekä muutama jopa kyljissä.. Niin ja pidän sitä turvaväliäkin, mutta samanlainen pommitus joka talvi...

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja jannekk Näytä viesti
                                Ei ole ei, mutta jos on paha olla, niin kannattaako sitäkään sietää?
                                "Can't live with them, can't live without them", right?

                                Comment


                                • Alle vuoden vanha Rockshox 30 Gold (polkupyörän haarukka) jumittaa. Pääsee ilmeisesti öljyä väärään paikkaan. Ilmankos siinä tuli tiivistesarja mukana..

                                  Comment


                                    Eikös nuo haarukat nyt muutenkin oo hyvä huoltaa kerta vuoteen? Itellä ainakin on tapana.

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Munkkiniemen Kreivi Näytä viesti
                                      En tiedä olenko se vain minä, mutta tuohon perheen toiseen kulkineeseen tulee se 40-45tkm vuoteen ja ottaa niin vietävästi päähän, kun se auton maalipinta ei vaan pysy kunnossa noilla teillä ja motareilla. Lentää kiveä ja nastaa, on reikää tuulilasissa ja konepellissä sekä muutama jopa kyljissä.. Niin ja pidän sitä turvaväliäkin, mutta samanlainen pommitus joka talvi...
                                      Toiset tuolla murehtivat mikronaarmuista tuulilasissa, jotka tulevat pesusienistä huoltsikalla :)

                                      Comment


                                        Mä oon kyllä meinannu maalipintojen naarmuja, jos on tuolla toisaalla jääny epäselväks :)

                                        Comment


                                        • Ja minä tarkoitin lainaamaani tekstiä, jota ymmärrän täysin. Toiset ajaa maantiellä oikeasti ja toiset sitten jossakin muualla...

                                          Comment


                                          • Kyllä mä mielestäni ajan ihan oikeasti maanteilla, kehillä, motareilla jne. mutta omalla vain noin 10tkm vuodessa, toiseen tulee reilu 10tkm vuoteen(kaksi kuskia) ja omaan on tainnut tulla yksi kivenisku peltiin ja pari pientä lasiin. Toisessa kipossa(ostettu ihan uutena) ei jälkiä ole juurikaan, yhdellä kädellä voi laskea kiveniskut. Itse, omalla ajotavalla voi estää pirusti kiveniskuja. Sit joskus joku vit** kusipää kiilaa ohituksen jälkeen heti eteen tms. ja siitä lentää kivi autoon. Sitä onkin jo vaikeampi estää ja näitä aivottomia tuolla tuntuu olevan päivä päivältä enemmän.

                                            Comment


                                            • Viimeeksi pari päivää sitten lumentulon aikoihin Helsingissä sain muutaman iskemään taas lisää, kun ajoin Hämeenlinnanväylän vasenta kaistaa. Vastaantulevan kaistan rampilta laskeutui täyspitkä yhdistelmä ja työnsi pientareelta kaiken minun päälle. Ja sanonpa vaan, että paskakaari ei jäänyt millään muotoa kakkoseksi aura-autolle. Noitakin on erittäin vaikea itse välttää.

                                              EDIT: Helsingin pääväylät ovat nykyään täynnä noita Pekan mainitsemia kusipäitä. Päivästä toiseen saa todistaa jos jonkinnäköstä törttöilyä. Ja toki yksi syy nastaongelmaan on ihmisten välinpitämättömyys niiden sisäänajoa kohtaan.

                                              Comment


                                                Itsekin olin sitä mieltä, että pääkaupunkiseudulla liikenteessä tapahtuu koko ajan kaikenlaista kiilausta ja vastaavaa päätöntä ajelua.
                                                Niinpä hankin kojelautakameran vain todetakseni, ettei liikenteessä ole viimeisen neljän kuukauden aikana tapahtunut oikein mitään sellaista, että jaksaisin purkaa kameran muistikortin tietokoneelle.
                                                Koska en oikein jaksa uskoa pelkän kameran olemassaolon muuttavan muiden kuljettajien liikennekäyttäytymistä, olettaisin ennemminkin joko oman asenteeni, tai liikenteensietorajani kohonneen...

                                                Comment


                                                  Eilen Kehä1:ltä Tuusulanväylälle oli taksilla ja 335i bemarilla jotain keskinäistä kiistaa missä järjestyksessä liittyvät motarille. Kummatkin veti oikeata kaistaa renkaat ulvoen minusta ohi, bemari heti etukulmaa viistäen minun eteen, hana pohjaan ja edessä olevani auton takapuskuiriin roikkumaan, sulkuviivojen yli vasempaan kaistaan sieltä kaikkien kaistojen yli oikeanpuolimmaiseen kaistaan josta pienen spurtin jälkeen takaisin vasemmalle roikkumaan. Lensi ihan kivat määrät kiveä ja pölyä noilla suorituksilla....

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja jta Näytä viesti
                                                    Ärrin mörrin, led lenserin p7.2:sen kytkin alkoi temppuilemaan (yksi pattereista korkkas).
                                                    Noi Led Lenserit on loppuviimein aika kehnoja valaisimia. Meillä on duunissa paljon käytössä ja niitä saa olla kokoajan vaihtamassa. Tosin kytkinosa ei ihan hirveitä maksa varaosana.
                                                    Mutta en tiedä onko lamppu myös jotenkin rankempi paristoille, koska en muista koska viimeksi olisi paristot vuotaneet laitteen sisään, mutta näissä Led lensereissä tuntuu olevan jatkuvasti paristot levinneet

                                                    Comment


                                                      Volkkarin korikiinnikkeet, ne muoviset kuusiokolo ruuvit mitä ei saa ehjänä irti. Ainut tapa millä sain ne irti oli lyödä torx siihen kuusiokolon tilalle ja varovasti ruuvaa auki. Melkein kaikki lähti näin ja vain pari piti porata. Eihän noita ole tarkoitettu että niitä laitettais samoja takas. Eihän. :)

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Peke78 Näytä viesti
                                                        ...omaan on tainnut tulla yksi kivenisku peltiin ja pari pientä lasiin.
                                                        Meidän perheessä ei ole ollut tuuria lasien kanssa. Itse olen joutunut joka vuosi ainakin yhden kiveniskun paikkauttamaan. 5:nen jälkeen en ole enää jaksanut. Hyvin on lasi hiekkapuhallettu ja sen näkee hyvin, kun aurinko paistaa matalammalla. Dieseli ehti olla alle kuukauden, kun piti kiveniskemä korjauttaa. Alkutalvesta läsähti taas ja pikkupakkasella ehti lasi haljeta matkalla, ennen korjausta. Konepellissä näkyy kivisuihkut hyvin. Ajosuoritteet tapahtuu pääasiallisesti valtateillä.

                                                        Comment


                                                          Ei vieläkään pääse Audilla ajamaan. Tuli hylätty katsastuksesta, koska apparin puolen etualapallonivel väljä. Kiva maksaa taas uusi tukivarsi sekä pyörien suuntaus kun muutenkin menny jo rahaa tohon nyt ihan tarpeeks. Kaikenlisäks katsastuksessa huomasin, että kesällä vasta maalatussa etupuskurissa on n. 1cm halkasijalla oleva kohta josta on maalit lähteneet ilmeisesti jonkin suuren kiven osuman takia.
                                                          Viimeksi muokannut 54mmy; 2.4.2015, 18:24.

                                                          Comment


                                                          • koska apparin puolen etualapallonivel väljä
                                                            No silloin kyllä kannattaa vaihtaa, meikälle huomautteli apparinpuolen alapallosta 2 vuotta ja ei välystä ollu, muuten vaan paskana, koska kuravellit tursi kumin välistä.

                                                            Välystä ei löytyny kummiskaan, ja edelliselläkerralla sanoi, että vaihda nyt varalta, kun kallis osakaan ole.

                                                            No pitihän se vaihtaa, ei ilenny enää viijä Rouvaa leimalle ilman vaihtoa;).

                                                            Comment


                                                              Esitäytetty veroilmoitus löytyi postilaatikosta ja ihan päin honkiahan tuo on. Liekkö entisen työnantajan palkanmaksusekoiluista vai verohallinnon paperinpyörittelijöiden virheestä johtuvaa, mutta veroilmoitus sanoo meikäläisen tienanneen edellisenä verotusvuonna yli puolet enemmän kuin palkkatodistukset ja oma tiliote kertoo. Olisihan se mukava jos tuon verran olisikin saanut palkkaa, mutta nyt vituttaa tästä seuraava selvitystyö.
                                                              Minähän en verohallinnolle maksa senttiäkään.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X