Seiskalta pirteenä vetämässä kaapelia. -.-'
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiSe siitä renkaanvaihdosta.. Yks soviterengas hävinny. Onks noi ees tarpeelliset laittaa? Mitä haittaa siitä on jos ton muovikiekon jättää laittamatta.. ? Saako mistään enään tänään 73.1->57.1 sovitteita? :(
Mulla saattaa olla tollanen renkula. Jos tarttet niin pm niin mä meen tonkimaan.
Mäkin kokeilin renkaanvaihtoa.
Tunnin väänneltyäni soitin rengaspussissa olevaan Vianor palvelunumeroon. Kysyin "Onko 1600Nm ok kiristysmomentti talvirenkaille" - Ei ymmärtänyt mistä puhuin. Ohessa kuva ristikkoavaimesta jatkovarren ja pikkupojan käsittelyn jäljiltä. Huomenna tykillä irti.
ONNEKSI tätä ei joutunut tehdä tienpäällä. Ois ollu hinausautokeikka...
Comment
-
Jos itekkin vaikka tilais säädettävän alustan. Palkkapäivänä, kattois muualle ja ihan nopeesti vaan painais entteriä
Comment
-
M7 mutterien hankaluus. Tavallisia ois saanut paikallisesta ruuvikeskuksesta hyllystä mutta näitä missä on ikään kuin aluslevy kiinni, miksikä niitä nyt kutsutaan, ei ole hyllyssä eikä voi tilata koska ei valmisteta.
Löyty kuitenkin eräästä nettikaupasta millä oli erinomaista palvelua. Laittoivat heti tulemaan postissa ja sai vielä alennusta postikuluihinkin kun tilasin vain läjän muttereita. Mutta oli tää nyt eka kerta kun jumalauta jotain muttereita joutuu netistä asti tilaamaan.
Comment
-
M7 ja yleensäkin autoissa käytetyt kiinnitystarvikkeet ei ole mitään vakiokamaa, joten niitä harvemmin saa ruuvikeskuksesta, tms.
Comment
-
Ja Peura vaan pahentaa tilannetta... Jos itekkin vaikka tilais säädettävän alustan. Palkkapäivänä, kattois muualle ja ihan nopeesti vaan painais entteriä..:DD
Comment
-
-
-
-
Tuosta kuvasta tuli mieleen ja ärsyttämään autoliiton turva-mainos, jossa autoliiton mies soittaa aamulla jo ennen akkuongelmaisen yhteydenottoa että ollaan tulossa ja ei hätää. Ittellä loppu syksyllä gaso turun motarilla klo 7 aamulla ja keskusneiti sanoi että ei ne miehet päivisin ole vapaina kun ovat töissä, joten mulle tilattiin lava-auto, että saan sitten bensiksellä tankata? Kesti huomattavasti kauemmin kuin että joku ois tuonu 5 litraa polttoainetta.
Comment
Comment