Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viesti
    Tuolle en itse jaksaisi tehdä yhtään mitään, koska ei minnekään näy. Jos oikein korjaukseen viety, niin ilmeisesti siinä on jotain isompaakin...
    Kyllä se melkein oli korjauseen vietävä kun ei ilman pysyny renkaassa. Tuosta kohtaa tuli fairy-vedellä kupla. Itse rengas ei vuotanut.

    Comment


    • Joku oli kolhassu ilmeisesti eilen illalla työpaikan hallissa mun etupuskuria. Mitään lappua tai muuta yhteydenottoa ei tietenkään ollut. Vahinkoja toki sattuu, mutta ottaa kyllä päähän tälläset, että ei uskalleta myöntää virhettä.

      Comment


        Juhalla enää alle 24 tuntia kuitata mulle voitto kaffet.

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja Fenrir Näytä viesti
          Voi jestas, kun on vaikeaa löytää joku firma josta vanteille soodapuhallus ja pulverimaalaus. Mieluusti tietysti sellainen mikä tekisi nuo molemmat ettei niitä romuja tarvi ympäri kylää kulettaa. Löyty yks, lähetin tarjouspyyntöä niin sanoi ettei tee koottavia vanteita, koska huonoja kokemuksia niiden maalaamisesta. Just.
          Oletko kysynyt Karjalan Soodapuhallukselta? Eivät itse maalaa vanteita, mutta käsittääkseni heillä on hyvät kontaktit maalaamoon/maalaamoihin.

          Comment


          • Mersusta hävis sisävalot. Sulakkeelle asti tulee virta ja sulake on ehjä.

            Comment


            • Eläs nyt. Just sain auton pajalta ja maanantaina taas takas. Tulppien vaihdon unohdin kokonaan ja by-pass mikälie ei toimi vielläkään. Koht alkaa järki lähtee.:D

              Comment


              • vielä ei ota mut päivällä ottaa varmasti, serkkutytön valmistujais juhliin pitäis töiden jälkeen mennä. Luultavasti sylikumminikin sinne tulossa, viime kerralla tapaaminen ei onnistunut aivan putkeen. Haukkui minut paskaksi ihmiseksi ja miten pröystäilevä olen kun omistan kaksi autoa ja toinen sattuu olemaan vielä audi eikä tämä omakotikaan hänen mielestä mikään hieno juttu ollut.

                Sillä varmaa jotain hampaankolossa, yritin viimeksi nätisti selittää että kaksi autoa on melko pakollinen juttu kun minulla ja avopuolisolla kumminkin on töihin matkaa +30km että ei sitä viitti bussillakaan ajella. Talostakin sarkastisesti huomautteli minulle että nytpä tiedät minkä takia siellä töissä pitää käydä ainakin 20 vuotta että eikö se vuokra-asunto olisi ollut parempi vaihtoehto ja jtn muutaki ivallista sanoi. No kukin tavallaan, kyllähä siellä töissä pitää käydä vaikka ei oliskaan velkaa pankille, en oikein ymmärtänyt hänen pointtejaan.

                Sua nähä mitä hää keksii tännään, vai eikö ole keksinyt uusia juttuja vaan jatkaa samoilla vanhoilla.

                Comment


                • Mää ainaki haistattaisin jaskat koko porukalle.

                  Comment


                  • Mm. em. syistä en ole pahemmin sukulointeja harrastanut vuosiin. Mikäli tilaisuuteen x on odotettavissa epämiellyttäviä ihmisiä, ilmoitan yksinkertaisesti, että ei kiinnosta saapua paikalle syystä koska ja piste. Siellä sitten ihmettelevät omaa vittumaisuuttaan keskenään.

                    Comment


                      Lotalla meni pään suntti tukkoon ja oireet tuli. Tänään jännän äärellä, että leikataanko jo tänään. Olis nyt kestänyt vielä niin olis tulehdusriski pienempi. Prkl. Alkaa taas olemaan kohtuu korkea ressi. Lähden siis purkamaan sitä kahden auton pesuun. Se on ainut millä saan itseni rauhalliseksi. Se on sitä mun terapiaa kun saan pestä autoja.

                      Comment


                        Olet siis vaan rikas ja ylpeä kun ei seura kelpaa ;=).

                        Comment


                          Kessuterroristit.

                          Comment


                            Mikä niissä kersantin arvosissa terroristeissa erityisesti ottaa päähän?

                            Comment


                              Olin pesujonossa viemässä autoparkaa pesuun. Niin perässä ollut nuoripari nousi autosta aloittivat savustuksen. Olisi kiva ollut nauttia kivasta aurinkoisesta ilmasta ikkunat auki.

                              Comment


                              • Sehän meissä kessuttelijoilla monella on vikana, että ei oteta tämän orjuuden alla muita huomioon.
                                Itse kyllä olen yrittänyt niin poltella, jotta en pahennusta kellekkään aiheuttaisi.

                                Ja onhan noita turhannarisijoitakin, mutta silti.

                                Comment


                                • Itse juuri tänään käväisin Jumbossa, ja oven vieressä (tupakointikieltomerkin alla!) oli kuusi n. 50-60 vuotiasta tupruttelijaa. Neljä näistä ymmärsi virheensä, kun selän takaa kävellessä hieman yskin kieltomerkkiä katselleen. Kaksi kuitenkin jäi oviaukon viereen sauhuttelemaan täysin muista piittaamatta.

                                  Minua ei haittaa jos joku haluaa myrkyttää itseään, mutta muille pitäisi antaa mahdollisuus hengittää savutonta ilmaa. Ja miten niihin voi syntyä niin kova kiintymys, että maitokauppareissulla viimeiset henkoset pitää vetää juuri ennen ovesta sisään astumista. Ulostullessa sitten syöpäkääre on suussa jo tuulikaapissa ja sytyin raapaistaan heti kun nenä kohtaa ulkoilman. Kiire kyllä loppuu siihen, kun tupakkaa pitää jäädä polttelemaan n. 1m säteelle ulko-ovesta. Eikö sitä voisi kävellä hieman sivummalle kulkuväylästä (pois tupakointikieltoalueelta), jottei muiden tarvitse kulkea kauppaan savupilven läpi?

                                  Todettakoon vielä loppuun, että ei kaikki kessuttelijat suinkaan ole näin piittaamattomia. Monet kyllä kohteliaasti siirtyvät sivummalle sauhuttelemaan, ja vieläpä hoitavat tumpitkin pois.

                                  Comment


                                    No jotenkin vain V-tti kunnolla kun autoon tuli savu.

                                    Tuossa pari vuotta sitten menin allergiasairaalaan niin melkein tuulikaapissa joku ei suomalainen poltteli tupakkaa, kun erehdyin näyttämään kieltomerkkiä niin näytti kurkku poikki merkkiä.

                                    Comment


                                    • Jonot jokaisessa lähialueen autonpesupaikassa.
                                      Olkoot sitten likainen, en mä ala tuntia odottelemaan autopesua...

                                      Comment


                                      • Tässä nyt parin viikon ajan pähkäillyt tuon projektin kanssa. Saattaa olla ettei rahat riitä sen loppuun kasaamiseen, tässä kun pitäisi kesän aikana muuttaa omilleen ja syksyllä aloittaa opiskelut. Jos tuosta nyt joudun luopumaan niin todella raskain mielin sen teen. Kuitenkin jos sen myy niin todella pahasti tulee takkiin, ei noista koskaan saa lähellekään omiaan takaisin. Ja tuota AEB:tä en taida edes kehdata myydä kun ei ole antaa mitään takuita onko se edes kasattu oikein.

                                        Comment


                                          Päivä haukoteltu ammattipätevyys-kurssilla, ja nyt sit kun pitäis yrittää nukkua ennen yövuoroa niin ei saa unta...

                                          Comment


                                          • Jarruletku halkesi palojen vaihdon jälkeisessä testausjarrutuksessa. Ei auta muu kuin mennä marmorille ja maksaa se 50€.

                                            Comment


                                            • Saa niitä letkuja tarvikkeenakin. Nelikko C4:n letkut makso yhteensä 50e vrt yksi kappale marmorilla tuon 50e + että sai ns heti, verrattuna marmorin tilaukseen.

                                              Comment


                                              • Riippuu vähän jarruista :) En ainakaan itse löytänyt UFOihin letkuja, muuta kuin Virosta sellaisella ~1kk toimitusajalla. Ei ole tullut tutkittua tarkemmin että mitä erikoista noissa letkuissa on, että käviskö jotkut muutkin letkut.

                                                Comment


                                                • Tuli ostettua väliaikaiseksi käyttöpeliksi -01 Focus...

                                                  Comment


                                                    Taas yksi näitä aamuja... Ensimmäinen vitutus kun pääsee pihalle. Loskapaskaa joka paikassa, tottakai heti sen perään kun kuivien kelien innostamana pesin auton käsin oikein huolella viikonloppuna. Sitten marketista hakemaan töihin jotain evästä, kaupan kassalla joku muija ostaa tuhannen euron ostokset eikä se kassan takana oleva saamarin puuttuva linkki ihmisen ja apinan väliltä osaa painaa sitä nappulaa jolla kuulutetaan lisää henkilökuntaa kassoille.

                                                    Sitten kun siinä on kelloa vilkuillen aikansa toljotettu niin ostoksiaan tekevä nainen kuittaa: "Kai huomasit että niitä leikkelepaketteja oli sitten kahta eri lajia?" No eihän tämä aasi niitä ole tajunnut vaan piipannut koko nipun kerralla ja taas viivästyy kun ostoksia siirrellään vastavirtaan ja piipataan uudestaan. Murhaavista katseista huolimatta vieläkään ei sormi käy napilla.

                                                    Sitten kun se vihdoin saa ne tavarat siitä pois, tulee minun vuoroni niin tämä kääntää sen pakkausosaston puoleisen liikenteenjakajan toiseen asentoon ja maksan sanaakaan sanomatta pienet ostokseni pois. Minun edelläni ollut rouva pakkaa vielä omia ostoksiaan koska niitä on oikeasti PALJON. Kassatyöntekijä kuitenkin näkee siinä vaiheessa, kun on jonossa kolmannen asiakkaan vuoro, parhaaksi kääntää taas sen puomin eri asentoon mutta jättää viimeisimmän asiakkaan ostokset siihen hihnan alkupäähän koska ensimmäinen mamma edelleen keräilee kamojaan kasseihinsa. No minä olen saanut omat ostokseni sieltä vapaalta puolelta kerättyä, minun perässäni oleva on juuri maksanut omansa jossa vaiheessa kassa kääntää taas puomin jonossa neljäntenä olevaa asiakasta varten ja alkaa vetämään ostoksia liukuhihnan läpi. No siinä vaiheessa jonon kolmannen asiakkaan ostokset lähtevät hihnan alkupäästä ja sekoittuvat nätisti sinne jonon ensimmäisen asiakkaan ostoksiin. Kassapässillä menee käsi päähän, kuluu hetki ja kaiuttimista kuuluu. "Kassalle tarvitaan lisää henkilökuntaa."

                                                    Taidan pistää taas palautetta. Aina sanotaan että jos ei mitään osaa tai ole koulutusta niin aina sitä johonkin kaupan kassalle pääsee töihin. Jep.

                                                    Comment


                                                    • mersu.

                                                      Comment


                                                        Hopsis: se kassapässikin on vaan ihminen. Miten itse olisit pärjännyt vastaavassa tilanteessa? Jos vaikka olikin käsky, että yhdellä kassalla on pärjättävä ja sillä siisti. Varmaan sillä kassapässilläkin oli ihan vastaava maanantai-vitutus päällä ja pyrki mahdollisimman jouhevasti pyörittämään sitä touhua. Ja kaikille ei välttämättä löydy opiskelupaikkaa tai sitä oman alan työtä niin joutuu hakeutumaan kaupan kassalle. Jonkunhan sitäkin työtä on tehtävä, tai ainakin yritettävä :)
                                                        Itse en ole ikinä myyjänä työskennellyt, mutta kyllä työ kuin työ pistää välillä vituttamaan. Nytkin pitäisi puolikuntoisena lähteä neuvomaan työmaalle...

                                                        Comment


                                                          Niin on ihminen. Voisi sitä työnsä silti tehdä kunnolla. Toki jos toinen parhaansa yrittää eikä silti osaa niin ei kai siitäkään oikein saisi torua.

                                                          Sitä vaan kun ite koittaa omat duuninsa tehdä niin ettei tule mitään sanomista niin kai sitä sitten odottaa samaa kun on itse jossain asiakkaana.

                                                          Comment


                                                            Toki jos toinen parhaansa yrittää eikä silti osaa niin ei kai siitäkään oikein saisi torua.
                                                            Siinä kohtaa sen pomon pitäisi nähdä että tuosta ei tuu lasta eikä sitä kuuluisaa ja laittaa ko. henkilö toisiin hommiin.

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja Goldust Näytä viesti
                                                              Oletko kysynyt Karjalan Soodapuhallukselta? Eivät itse maalaa vanteita, mutta käsittääkseni heillä on hyvät kontaktit maalaamoon/maalaamoihin.
                                                              Vein vanteet tänään tuonne. Hintaa operaatiolle, vähän tulee koska tuollaiset BBS hunajakennovanteet kuulemma vittumaisia ja aikaavieviä puhaltaa. Varmaan siksi muualla ollaan suhtauduttu näihin varauksella. Täytyy vielä joku maalari löytää noille. Mutta onnistuuhan kaikki kun tarpeeksi rahaa lyödään tiskiin :D

                                                              Olivat kyllä ihan mukavia kavereita, suosittelen kysymään sieltä jos jotain soodapuhallusta tarvitsee.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X