Malta nyt vielä niiden hakemusten kanssa. Ei tämä lomalta töihin palaaminenkaan mistään kotoisin ole.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Ei ole ässä vieläkään siinä kunnossa, että huolisin takaisin.
Maalipinnasta löytyy edelleen roskia yms. Oli käynyt maalarilla uudestaan, joka oli ilmeisesti koneella vetässyt roskat mäkeen sieltä, aurinko toi sitten sen toisen puolen asiasta, eli jäätävät laikan jäljet koko pinnassa. Ja jotkut vaha jäämät muoviosissa ja kattoluukun tiivisteissä. Ja ei, sitä ei ollut vahattu millään myllytyksen, tai millä nyt olikaan vedetty, jälkeen.
Ja maalipinta on sellaista appelsiini pinnan näköistä, eli aaltoilee. Sitä ei kuulemma saa sileäksi?!
Sanoin sille kuka sen kasasi, että en ota takaisin, ennen kun on oikeasti roskaton ja jäljetön se pinta. Ei voi olla virheitä uudelleen maalatussa autossa. Eihän? Saatan olla vittumainen asiakas, mutta odotan kyllä virheetöntä pintaa jos auto on juuri maalattu uudestaan.
Menee kuulemma ihan fiksarille jos maalari ei saa hoidettua sitä kuntoon.
Kyllä minä nyt mieleni niin pahoitin.
Comment
-
Elä mieltä pahota. Ja oot oikeassa, uus maalipinta on uus maalipinta. Jos ammattimiehelle vie on jäljen oltava ammattitasoa(ikävä kyllä sitä on montaa tasoa).
Jos annat auton tulla huonolla pinnalla takasi, harmittaa se niinkauan kun auto sulla on. Sit ku on hyvä haet auton pois. :)
Comment
-
Kyllä noi vw autonkin maalaukset on niin ja näin. Roskia/kuoppia oli joista yhden halusin fiksattavan. Luovuttaja vielä kommentoi että aina jää roskia ja jälkiä? Seuraavana kesänä lähti painepesurilla läiskä takapuskurista jonka sitten takuuseen korjasivat. Oli kyllä tosi ohut maali ja lakka. Edellinen maalaus itähelsingissä pari vuotta sitten kukkii jo lokarin reunasta!
Comment
-
Aurauskulmat säädetty ja viimeiset sanat oli ollut, kun emäntä auton siellä käytti että syö todennäköisesti sisäreunat renkaista kun ei cambereita saa säädettyä. Noh.. Vaihdetaan sit jokakesä renkaat alle. Alla tehtaan sporttialusta ässässä. Luulin että maltillisesti madalletun sais vielä arvojen sisään, mutta ei kai sitä sit saa. Toivottavasti nyt kumit kuluis tasaisesti kuitenkin.
Comment
-
Mut onko ne ammattilaisia siellä vw autolla? Moni harrastemaalari on parempi kun kyseisien puljujen maalarit, koska tekevät autoja näyttelyihin ym.
Kytkinpaketti tuli, mutta paketti kolhittu ja reikä pahvissa, yksi kuusiokolo pultti puuttuu. Pakkaamisessakin voi käyttä järkeä.
Comment
-
Ahhah, ei voi ku kehua vw centeriä. Ei siinä mitään, sateessa jälki näyttää ihan hyvältä mutta ei ne näköjään viittiny edes maalata koko takapuskuria vaikka työmääräyksessä näin sanottiin. Noh maalasivat sitten kaaret ja vähän takapuskuria ja olivat saaneet tällekkin 5cm x 15 cm alueelle tommosen 15 cm pitkän naarmun!!! : D Ei voi muuta ku nauraa ja myllyttää auto sitten 2 kk päästä. Apurungon sentään saivat suoraan jos sanaan uskoo ja camberit näyttäs -1,5 :)
Comment
-
Mun pienessä sielussa tökkii oikee reilusti tämmöne:
http://www.kopterit.net/index.php/to...html#msg190490
Comment
-
aluksihan ne ei suostunu sitä laittamaan kuntoon koska sielä oli spacerit joten otin ne pois sit tällä kertaa. Eiköhän ne ole joko ymmärtäny väärin siis huoltopuolella mikä on pielessä tai sitten unohtui tehdä. Pöydän takana oleva kaveri kun ainakin tuntui ymmärtävän mikä oli pielessä.
Comment
-
Tänään yritti autokorjaamo totaalista huijausta.Audini oli laturin hihnapyörän ja hihnojen(ilmastoinnin kompuran ja laturin) vaihdossa.Vein auton tuonne eilen ja hain tänään töiden jälkeen.Yrittivät oikein huolella vedättää hinnassa kun väittivät asentajan tehneen tuota hommaa melkein 6 tuntia ja työn hinta oli 6400nok eli 820 euroa.
Vain hihnat tulivat kys. korjaamon kautta(400nok,n.50 euroa),hihnapyörä(vapaakytkin) oli itse hankkimani. Kysyinkin,että mitä tunareita heillä oikein on asentajina,kun itse tekisin tuon homman pariin kolmeen tuntiin jos olisi Audin erikoistyökalut käytössä(lukitustyökalu viskolle ja avain hihnapyörän irroittamiseen/kiinnittämiseen) vaikken mikään automekaanikko olekaan. Siinä vaiheessa tiskin takana hieman nieleskeltiin ja nikoteltiin ja työn hinnasta lähti puolet pois,eli loppusummaksi jäi 3600nok(460 euroa) jota sitäkin pidän ryöstöhintana kyseisestä työstä.Oli tasan tarkkaan viimeinen kerta kun käytän kyseisen korjaamon palveluita.Luultavasti vedättävät kaikkia asiakkaita samalla tavalla.Norjalaiset eivät yleisesti ymmärrä autoista käytännössä mitään,ainakaan täällä Bergenissä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viestialuksihan ne ei suostunu sitä laittamaan kuntoon koska sielä oli spacerit joten otin ne pois sit tällä kertaa. Eiköhän ne ole joko ymmärtäny väärin siis huoltopuolella mikä on pielessä tai sitten unohtui tehdä. Pöydän takana oleva kaveri kun ainakin tuntui ymmärtävän mikä oli pielessä.
Comment
-
Jos näin on niin ei vieläkään oma moga koska vaadin nimenomaan apurungon keskittämistä, en nelipyöräsuuntausta mutta tiskin takana se myytiin mulle sellaisena : D siihen paperiin kirjoitettiin vielä selostukseen että apurunko 4mm toiseltapuolelta ulompana kaaresta.
Pitääpi mennä tänään vw:lle sanomaan asiasta. Harmillista kun siellä missä autoa pitäisi takuiden takia huoltaa, ei löydy ilmeisesti kovinmontaa osaavaa tekijää.
Comment
Comment