Ensimmäinen itikanpurema tänä vuonna.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Kirjaimellisesti kyllä. Puri ohimoon.
Luultavasti ns. Viemärihyttynen, koska auto oli päivän eräässä parkkiluolassa ja itse vielä syvemmällä Hgin alla.
Jos en saanut läpsästyä hengiltä,niin eiköhän se Väänälän ainakin kylmene yön aikana.
Comment
-
Se että tuli tuo auto pestyä ekan kerran lokakuun jälkeen. Kyljet ja konepelti kuin perunasäkki! Eihän tuo uusi auto ole, mutta vituttaa kun yhtäkään kolhua en ole muuten siistiin autoon itse hankkinut ainoatakaan.
Samalla takaluukun paneelin ympäristö alkaa olemaan maalauskuntoinen. Samalla vois uusia takapuskurinkin kun sekin on ruhjottu molemmin puolin. Rahaa siihen saisi palamaan. No, vastahan tuo mulla on 10 vuotta ajossa ollutkin.:)
Comment
-
Ei ehkä niinkään ota päähän mutta ihmetyttää ja naurattaa.
Tahkon mainos; "mitä eroa on Lapilla ja Tahkolla? 400km" =D
Ei kai kukaan voi oikeasti olla tuota mieltä? Olen käynyt kyllä Tahkolla ja asun Lapissa joten väitän että myös muuta eroa paikoilla on.
Mutta onhan kuulemma Oulussakin poroja...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hifisti Näytä viestiEi ehkä niinkään ota päähän mutta ihmetyttää ja naurattaa.
Tahkon mainos; "mitä eroa on Lapilla ja Tahkolla? 400km" =D
Ei kai kukaan voi oikeasti olla tuota mieltä? Olen käynyt kyllä Tahkolla ja asun Lapissa joten väitän että myös muuta eroa paikoilla on.
Comment
-
Heh, helpostikin saisi hyvän väännön aikaan Lapin alkamisesta. Itse olen aiemmin pitänyt Rukaa Lapissa sijaitsevana tunturina mutta wikipedian mukaan olin kummassakin väärässä:
Kuusamo
Sijainti: 65°58?00?N, 29°11?00?E
Maakunta: Pohjois-Pohjanmaan maakunta
Seutukunta: Koillismaan seutukunta
Ruka on Kuusamon talvimatkailun keskus, joka sijaitsee Kuusamosta noin 25 km pohjoiseen. Rukatunturin korkeus merenpinnasta on noin 490 metriä. Ruka ei kuitenkaan ole tunturi vaan vaara, sillä sen huipulla on kasvanut puita, jotka on hakattu pois.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hifisti Näytä viesti...
Comment
-
Yli-Ii ja taisi myös Ylikiiminki olla poronhoitoaluetta, joka tuli jo edellisessä kaupassa.
Tarkennetaan kuitenkin hiukan, kyseessä oli siis yhdistyminen kun muodostettiin kokonaan uusi Oulu viidestä vanhasta kunnasta 1.1.2013, ei kuntaliitos kuten Ylikiimingin kanssa tapahtui 1.1.2009.
Comment
-
Erään suomalaisen hifi liikkeen asiakaspalvelu. Mitään vastausta tule s.postiin. Toiseen osoitteesiin pistin n.kuukausi sitten ja toiseen eilen. Valmistajalle pistin Hollantiin s.postia niin vastaus tuli heti seuraavana päivänä. Ei tarvitsisi kuin pienen osan...
Vinkkejä otetaan vastaan, jos joku tietää mistä tuollaisen uuden voisi saada. Kyseessä siis radion äänensäätö potikka, jossa on myös painamistoiminto.
Comment
-
Lämpimän käyttöveden pumppu sai litransa täyteen, kiva kiva, varsinkin kuin noi uudet "eko"-pumput on ihan ryöstöhintasia :/
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viestiVinkkejä otetaan vastaan, jos joku tietää mistä tuollaisen uuden voisi saada. Kyseessä siis radion äänensäätö potikka, jossa on myös painamistoiminto.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Artsi Näytä viestiTällaista tällä kertaa
Comment
-
Mistähän helvetin unabotaniumnista toi käyttövesi-pumput on tehty, tuo oli kokonaisedulliset 305e, ja mitä eroa noissa on lämmityksen pumppuihin? rattaat pakelliittia?
Comment
Comment