Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nyt ottaa päähän!!!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Ai saamari, raskaita juttuja tuollaiset. Joskus olen seurannut aika läheltä riitaisaa eroa, jossa lapsen edun huomioiminen siltä kantilta, että sillä on kaksi turvallista aikuista elämässä ei ollut lähtökohta.

Comment

Meillä ei onneksi mitään kovin repiviä riitoja ainakaan vielä ole ollut, kummasti auttoi jo se kun vaihdoin omaan asuntoon. Tavoite ei ole alkaa riitelemään riidan vuoksi mutta kyllä tässä tarvii pitää puolensa että saa pidettyä suhteen tyttäreen kunnossa ja kehitettyä. Olisin kyllä ilman tätä kokemusta voinut elää mutta näillä mennään.

Comment

Se etten kerennyt tekemään öljynvaihtoa vielä ollessani vanhassa työpaikassa, kun oli pääsy nosturille. Moottoriöljy + suodatin ja haldexöljy + suodatin vaihdosta 4-450€ kuulostaa melko kovalta hinnalta.

Comment

TomVi mene Muuralan Nestelle, siellä kaksi TSI-hallia ja 15euroa min.maksu (30min). Ammattitason painepesuri löytyy molemmista hallista. Jäteöljyn tyhjennyyssäiliökin löytyy.

https://www.nestemuurala.fi/hallit/

Comment

Heii kiitokset tästä! Pitää jostain metsästää se suodattimen avain.
            Viimeksi muokannut TomVi; 1.11.2024, 19:00.

Comment

Mulla on se meisseli, sopivasti muokattuna ettei tarvi pohjamuoviakaan irrottaa sutin vaihdon takia. Jos on jotain muuttohommia tms tännepäin niin joutaa lainaan.

Comment

28 vuotta ja yksi viikko samassa firmassa töissä- sitten tarjottiin joko irtisanomista tai irtisanoutumista paketilla. Otin jälkimmäisen.....

Comment

Mä olin reilut parikymmentä vuotta ja en saanut edes lämmintä kättä, ainut selitys oli et tää nyt vaan menee näin.

Comment

Working...
                  X