Noinhan se menee, hieman teoriaan täytyy jatkojalostaa tosin. Rengaskuvio aukeaa hieman kun siltä pyydetään lisää voimansiirtoa kiihdyttäessä joka hyvinkin tehokkaasti poistaa kaiken roskan sieltä kuviopalojen välistä. Katsokaapa vajaavetoisen auton renkaita ja paljonko niissä on kiviä. Vapaastipyörivät on todnäk ammuttu ihan täyteen kun taas vetävät pyörät ovat lähes puhtaat ellei nyt juuri tarkastele soratien varressa tilannetta. Tämä se on just kun liitytään soratieltä isommalle päällystetylle tielle ja luonnollisesti kiihdytetään nopeutta niin kaikki se renkaisiin juntattu pasha lähtee lentoon. Eikä se jää siihen omalle kaistalle vaan ihan yhtä hyvin sekä pientareelle että vastaantulevien kaistalle, jokainen varmaan tietää millainen ilmavirta ja pyörteily auton takana maantienopeudessa on, ei siellä ole ihan vakioidut laboratorio-olosuhteet vaan kivet lentää mihin sattuu lentämään.
Lopulta kyse on huonosta tuurista. Oddseja voi vähän parantaa pitämällä edellä ajavaan turvaväliä mutta äkkiä käy niin että takaa tullaan sitten (kiihdyttäen) ohi ja eteen jos jättää sen turvavälin ja taas ollaan alkutilanteessa ja vastaantulijoille ei mahda yhtään mitään.
Lopulta kyse on huonosta tuurista. Oddseja voi vähän parantaa pitämällä edellä ajavaan turvaväliä mutta äkkiä käy niin että takaa tullaan sitten (kiihdyttäen) ohi ja eteen jos jättää sen turvavälin ja taas ollaan alkutilanteessa ja vastaantulijoille ei mahda yhtään mitään.
Comment