Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Jos lisään vaikka tähän, että kierrätin kakkosvaihtella uusia öljyjä. Kyseessä oli metsässä sijaitseva täysin tyhjä, suora ja kuiva tie. Täällä ei ole koskaan ollut poliiseja... ei koskaan. Jokin kohtalo kai.
Comment
-
Noo, yrittämisen puutteesta ei ainakaan voi moittia.Yleensä silloin liikennevalvonta sattuu paikalle, kun sitä vähiten osaa odottaa. Siitä on ihan omakohtaista kokemusta huimasta nuoruudesta. Ja hyvä niin, koska sitä alkaa vähän enemmän ajatella mitä tienpäällä oikein tekee.
Comment
-
Saiko siitä ylinopeudesta paljousalennusta?
Ei se kortti kauaa ehtinyt taskussa vanheta... https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...20#post1853020
Rikoksenuusijoiden tuomioita yhdistellään niin, ettei 1+2 olekaan 3. Miksei tämä sama päde liikenteessä?
Ja siis minua hatuttaa yhä tuo reilu kuukausi sitten kameratolpalta tullut pikavoitto, joka oli ensimmäinen 29 vuoteen. Mennessä oli 80 km/h rajoitus, mutta toiseen suuntaan paluumatkalla olikin 60 km/h. Kyseessä ei ollut muuttuva rajoitus.
Comment
-
Hitto, oli tarkoitus sanoa, että mittarissa oli 120km/h 50 alueella. Pyöri tuolloin varmaan miljoona ajatusta samaan aikaan, niin en kirjoittanut näköjään selvästi.
Comment
-
"Todettu nopeus on saatu aikaan vähentämällä mitatusta nopeudesta tekninen varmuusvähennys 3km/h (alle 100km/h nopeudet) tai 3% (vähintään 100km/h nopeudet)."
Noin se lukee niissä kotiin lähetetyissä kameratolpasta saaduissa huomautuksissakin. Sitä minä en tiedä onko oikean poliisin oikealla tutkalla mitatussa nopeudessa käytetty erilaista teknistä varmuusvähennystä kuin noissa induktioon perustuvissa automaattisisen valvonnan kameratolpissa.
Comment
-
Hieman ottanut päähän kun starttivika korjaantu itsestään seuraavana päivänä. Vaikka mitä teki ei kertaakaan enää vikaa ilmennyt. Useita startteja, moottori lämpimäksi käyttöä, startin sahausta ruiskutus poiatettuna. Vika päällä diagnosointi olis ollut helppoa katsoa oliko se lokasuojan akkukaapelin liitos miksi startti vaan naksahti pyörähtämättä vai itse startti. Nyt saa liitokset tehdä uusiksi ja startin vaihtaa. Tunnin parin työ koko päivän jumpaksi kun apurungon ja moottorituen irroituksen jälkeen vasta starttiin pääsee käsiksi. Uusi startti ei juuri maksanut mitään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti"Todettu nopeus on saatu aikaan vähentämällä mitatusta nopeudesta tekninen varmuusvähennys 3km/h (alle 100km/h nopeudet) tai 3% (vähintään 100km/h nopeudet)."
Noin se lukee niissä kotiin lähetetyissä kameratolpasta saaduissa huomautuksissakin. Sitä minä en tiedä onko oikean poliisin oikealla tutkalla mitatussa nopeudessa käytetty erilaista teknistä varmuusvähennystä kuin noissa induktioon perustuvissa automaattisisen valvonnan kameratolpissa.Viimeksi muokannut ToniH; 18.8.2019, 11:48.
Comment
-
Kyllä mulla on joka kerta yli satkun nopeuksissakin lihaa ja verta olevan poliisin toimesta vähennetty vaan se 3km/h. Ehkä se 3% vähennys on oikealle koppalakille liian vaikea laskea toisin kun tuo 3 km/h vähennys. Siellä saunan vuokraajan elektronisen sodankäyn... eiku liikennevalvonnan hermokeskuksessa on varmaankin sitten jo sen verran laskentatehoa, että onnistuu tuollaiset vähän vaikeammatkin laskutoimitukset...Viimeksi muokannut Eemeli82; 18.8.2019, 14:35.
Comment
-
Jos varas haluaa jonkun fillarin viedä, niin lukon tyypillä tai vahvuudella ei varsinaisesti ole merkitystä. Youtubessa on paljon videoita, joissa murtoturvallisina pidetyt (tai ainakin sellaisina markkinoidut) lukot leikataan, murretaan tai tiirikoidaan auki todella lyhyessä ajassa.
Pyörä tuleekin valita ja/tai lukita niin, että varas ei halua viedä sitä: joko lukot ovat niin järeitä ja/tai niitä on niin paljon, että varkaan ei tee mieli koskea niihin TAI niin, että pyörä itsessään on sellainen, että varkaalla ei ole sitä halua viedä TAI niin, että naapurin (vastaavanlainen) pyörä on helpompi viedä. Niin tai sitten kaikki nämä.
On toki näin jälkikäteen helppo jeesustella, mutta itse en säilyttäisi yhteisissä tiloissa kuin korkeintaan jotain sellaista fillaria, jolla voi rullailla iltakaljalle tai juna-asemalle ja joka ei perus-nistissä tosiaan herätä sen kummempia haluja. Kymmenisen vuotta tällaisessa käytössä on ollut vanha inttipyörä kaikkine teräsosineen - epäilen, että maailmanlopun jälkeen täällä on enää torakoita ja tuo mun "asemapyörä".
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiSataan kilometriin asti 3km/h. Yli satkun nopeuksissa 3%.
Comment
-
Täsaä on nyt puljailtu paljun kanssa joka on siis täysin ite tehty lasikuidusta. Ekalla täytöllä topcoat pinnassa oli pieni reikä ja sieltä vuoti vähän. Nyt tuo reikä on paikattu onnistuneesti hiomalla vanhaa pintaa auki je vedetty uusi kerros topcoatia päälle. Samalla avasin noin 10 "epäilyttävää" kohtaa jotka eivät kuitenkaan vuotaneet aiemmin ja vetelin varmuuden vuoksi näihin lisää tavaraa päälle. Nyt niistä avatuista aiemmin ehjistä kohdista joku vuotaa ja reilusti? ois pitäny vaa antaa niitten olla, kun niissä aiemmin mitään vikaa ollutkaan niin olis ehjä allas.
Comment
-
Oli tänään debyytti hääkuvauksiin, oli uus runkokin ostettuna varta vasten jne. Ja sitten kesken viimeisten kirkkojuttujen yhtäkkiä linssi sanoo ittensä irti ja siinä meni sitten muutamakin kallisarvoinen hetki mitkä jäi tallentamatta tämän vian vuoksi. Ja tietenkin 2.rungossa oli telelinssi kiinni sillä sekunnilla. Ai v*ttu että sapettaa. Voipi olla että tänään kalia maistuu hyvältä kun kotiin pääsee..
Comment
-
Venetraileri päätti jättää yhden renkaan valtatien varteen, löytyi toki seuraavana aamuna. Telitraileri eli saatiin kolmella pyörällä omaan pihaan. Akselinpää täysin sökönä, uus akseli 440 euroa plus työt. Kärryn päällä 1400 kiloinen vene, pistin uuden traikun tilaukseen, Vanha mennee myyntiin muutaman viikon päästä
Comment
Comment