Alkuperäinen kirjoittaja hopsis
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt ottaa päähän!!!
Collapse
X
-
Maanantaina katsastin B8 Allroadin. Katsarin mielestä suuntaus valoilla hyvä, mainitsikin asiasta mikä on epätavallista.
Eilen ekaa kertaa oikeasti pimeässä ajoa, ja eikös ne ajovalot näytä noin 10 metriä auton eteen. Lähtiessä kotoa näyttivät kuusen latvoihin.
Mikä noihin nyt tuli, pitää laittaa piuha kiinni ja katsoa arvoja. Ei tuo mitään vikaa herjaa.
Ei jaksaisi tätä ropata, kun fillarin joustohaarukkakin menee jäykäksi välillä
Comment
-
Kyllä, tulikin kooveegeeättyä tämä ketju valmiiksi esille http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ght=8k0941309f
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiPortaissa harha-askel ja pysäytin hyvää vauhtia kiihtyvän 94kg massan toisen jalan ulkosyrjää vasten. Eipä oo ainakaan nivelsiteet enää häiritsevän tiukalla.
Niin ja tähän liittyen. Se on varmaa ettei kukaan pane mun jalkaan, eikä muuallekaan liimasidettä mm. enää ikinä. RIP jalkakarvat.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MKaup Näytä viestiVähän nyppii edelleen vaikka katsastus mennyt läpi eilen..
Pistivät vaihtaan etuakselilta alempien takimmaisten tukivarsien kumipuslat väljyyden takia molemmilta puolilta. Kuulemma vetäytyy nostaessa niin kuluneet väljäksi pultin puolelta. Tutkies osa irti kumit oli tiukasti kiinni hokissaan pultin puolella ja muutenkin moitteettomat.
Kun paperit saatua annoin hieman palautetta että kumit oli täysin ehjät. Ei kuulemma olis silloin saanut edes vaihtaa vaan pitänyt tutkia. Juu alappa siinä tutkia katsastajan kanssa sen jälkeen kun auto omalla nosturilla ja vanha osa kädessä uusien osien odottaen lattialla. Tai todetes uuden nivelen paikallaan olles et kun renkaat roikkuu vapaana tukivarsi vääntää ihan yhtälailla kumia. Olisko silloin pitänyt vanhat nivelet laittaa paikalleen ja ajaa takaisin katsastusasemalle vai. Toinen seikka voiko tuossakaan ikinä voittaa vaikka kuinka oikeassa olisi..
Toki nivelet voi olla salakavalia ettei niistä tiedä onko ehjiä vai ei irtonaisena. Mutta kuminen pusla joka täysin ehjä joka tavalla ei voi kovinkaan väljäksi olla kulunut näkymättä päällepäin. Jos jotain tekevät ulospäin näkymättä niin vaan kovettuvat. Onneks ei nyt niin hirveän kalliit varret kun moni muukin audi kuten myös skodan superb käyttää samaa osaa. En jaksanut alkaa puristamalla vaihtaan kumipuslaa niin otin koko varret ulkonivelineen. Ja työkin meni muutamas tunnis omalla autonosturilla nostelles.
Comment
-
Meitsillä tavan työterveys tarkastuksessa todettiin sydämen sivuääni ja kardiologin käynnin jälkeen hiippaläppä vuotaa kohtalaisesti. Parin viikon päästä olis oysissa käynti letkua nielemässä jotta selviää enemmän. Ei siis ole vaikuttanut arkeen mitenkään eikä mitää huomannu terveydessä niin pikkusen yllärinä tuli moinen itselle.
Comment
-
Posti. Tilasin osia ebaysta ja lähetystiedot näkyy siellä sekä DHL:n seurannassa. Postipa on keksinyt uuden palvelun: sähköpostiini tulee ilmoitus saapuvasta lähetyksestä.
Posti asiakaspalvelu kirjoitti 8.11.2018 11:27:
> Osoitteeseen [katuosoite] [postinumero ja -toimipaikka] on tulossa lähetys
> [lähetystunnus] seuraavien päivien aikana. Jos et ole paikalla, se viedään
> noudettavaksi postista.
>
> Toimitusvaihtoehtoihin pääset tästä: https://isms.fi/a/[editoitu] (vastaus
> klo 13:00 mennessä).
Mikäs se tässä nyt ottaa päähän? No hieman harmitti kun en ehtinyt kesken työpäivän 93 minuutin aikana ohjata sitä lähetystä haluamaani paikkaan. Ajatus oikein hyvä Postilta, mutta toteutus hieman ontuu: keskellä päivää on 93 minuuttia aikaa tehdä asialle jotakin. Sen jälkeen linkin takaa löytyy "Vastausaika on päättynyt. Terveisin Posti."
Ei tästä nyt vielä mitään suurta mielensä pahoitusta tullut. Toimin itse asiakasrajapinnassa ja vieläpä opastan muita asiakaspalvelutoiminnoissa (jos ei osaa niin pitää opettaa, eikös?). Ajattelin sitten olla ammattilainen ja kertoa Postille tästä kokemuksestani.
Miten annat palautetta Postille? Vastaat tietysti suoraan siihen sähköpostiin, minkä olet vastaanottanut. Ehei. Viestissä ei ollut tietenkään mitään "no reply to this address" -infoa mutta lähettämäni sähköposti ei vaan kelvannut sähköemail-järjestelmien administraatiosta huolehtivalle domain-name-serverille. Liekö tuo edes hänen oikea nimensä, kuulostaa tekaistulta.
Ahaa! Postin verkkosivuille. No nyt rullaa varmaankin. Missä täällä on asiakaspalaute-osio? Ei. No asiakaspalvelun yhteystiedot. Soita, chattaa tai verkkolomakkeella. Yksityisasiakkaiden verkkolomakkeissa on vain tilattavissa palveluja tai vastaavaa. Mulla nyt olisi valmiiksi jo kerran kirjoitettuna oma näkemykseni tilanteesta niin mihin sen lähetän? Mennäänpä sitten chattiin. Pakollinen aihealueen valinta ei nyt oikein kohtaa tilannetta. Mennään sitten tuonne "Tuote ja palveluneuvonta".
Nyt on siirryttävä ihan käyttämään omaa mantraani asiakaspalvelutilanteiden hoitamisessa: Näytä, älä väitä.
Liitteenä lyhyt chattailyni Saran kanssa. Myönnän, että hieman menetin otteeni tuossa ja tuli annettua epäasiallista palautetta kun lomakkelle sitten löytyi sijainti, jota en osannut itse ensin arvata. Puolustuksekseni totean kuitenkin, että olin kirjautunut chattiin Postin yksityisasiakkaiden sivustolta ja antamissani yhteystiedoissani (chattiin kirjaudutaan nimellä ja sähköpostiosoitteelle ennen aloittamista) ei ollut mitään liike-elämään viittaavaa.
Edes hopsiksen aiemmin viestissä 24788 jakamat kokemukset eivät toimineet ennaltaehkäisevänä vaan antauduin siis kanssakäymiseen Postin organisaation kanssa. Pitää kai jatkossa vaan antaa heidän tehdä asiat juuri sillä tavalla, minkä he kokevat tarkoituksenmukaiseksi ja olla nöyränä ja kiitollisena siitä, että eivät sentään hukkaa lähetyksiä joiden kuljettamisesta heille maksetaan. Vai tapahtuuko sitäkin?
Pointti on tässä jokseenkin ontuva asiakaspalautteen vastaanottaminen ja asiakaslähtöisyys palvelutilanteessa. Lopussa Sara kyllä korjasi hienosti antamalla linkin sinne yritysasiakkaiden puolelta löytyvään lomakkeeseen mutta kyllä minä mieleni pahoitin.
Wer annimt, ist selber Schuld, sanoo sakemanni. Eli jos oletat saavasi hyvää palvelua, olet itse syypää pahaan mieleesi, kun et sellaista saa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MrMicke Näytä viestiPosti. Tilasin osia ebaysta ja lähetystiedot näkyy siellä sekä DHL:n seurannassa. Postipa on keksinyt uuden palvelun: sähköpostiini tulee ilmoitus saapuvasta lähetyksestä.
Comment
-
Tilasin osia Autodocilta ja tilaus kesti toista viikkoa. No se ei vielä olis ongelma, mutta kun tilauksesta jäi uupumaan tilatut Boschin etujarrulevyt ja 2 sarjaa paloja. Saas nähä millaisen rumban takana on saada tavarat omalle tontille. Lähetysluettelostakin ne artikkelit löytyvät, mut ei paketista.
Comment
-
Ihmettelen myös mikä kiire Postilla on...
DHL: Mo, 12.11.2018 10:23 Hamburg, Germany
Posti: 12.11.2018 klo 12:45 Vastaanottajaa yritetty tavoittaa tekstiviestillä ja sähköpostilla toimitustavan sopimiseksi
Paketti tulee varmaan vasta ensi viikolla kotiin. Siihen nähden tuo annettu aikaikkuna on varsin lyhyt.
Comment
-
Aika olematon juttu, mutta anyways. Töiden jälkeen kävin viidessä eri kivijalkakaupassa etsimässä Adidaksen sukkia. Samanlaisia täysin normaaleja, bulkeinta bulkkia adidaksen sukkia olen käyttänyt 20v. Ei saatana löytynyt mistään, ainakaan oikeaa kokoa.
Kyrpä otsassa fillaroin himaan ja nettiselain auki, www.adidas.fi - hakusanaksi "socks" ja heti löytyy. 13€/3 paria juuri samanlaisia, mitä oon aina käyttänyt. Kokojakin löytyy yhdeksää erilaista, välillä 19-54. Ei tarvinnut luoda edes mitään tunnuksia paypal checkoutilla, syöttää osoitetietoja, maksutietoja tms. Ehkä helpoin nettiostos ikinä.
Mutta toi kivijalkaliikkeissä ravaaminen. Täysin turhaa touhua nykypäivänä, tosskain kikkaillessa meni tunti helposti. Saipa sentään liikuntaa.
Comment
-
Täysin samaa mieltä kivijalkaliikkeiden suhteen. Huippuimuri lakkasi toimimasta ja totesin että moottori rikki, nettiä tutkiessä löyty että Ilurii15 ja Vilpe e120/190 olisivat samaa mallia. No paikallisesta K-raudasta sitä löytyisi, ainakin netin mukaan, no soitto sinne ja tylyhkö myyjä vastaa ja sanoo että ei jaksa etsiä hyllystä, että netistä varmaan löydät helpommin. Ei tarvinnut montaa kertaa miettiä tilaanko muualta eli netistä.
Comment
-
Passatti ei koskaan jätä tielle ja taas se jätti. Aamulla aivan normaalisti käyntiin, päiväkodin pihassa sammutus ja sieltä lähtiessä virrat meni päälle, vaan heti kun startti aikoi pyörähtää, kyykkäsi kaikki sähköt välittömästi. Palautui vasta hetken päästä. Aivan pimeäksi meni koko laite. Akku näköjään vainaa.
Tulipa liikuntaa kun käveli päiväkodille 4km hakemaan toista autoa.
Comment
-
Nikke: Hyvä tietää. Samasta jutusta lie kyse ja niin minulle vastattiin Autodocilta kun asiaa hätäpäissäni kyselin.
Vähän outo tapa toimia, lähetyksen lapussakin luki että tuo paketti oli (1/1) eli siinäkään ei kerrottu mitenkään että toinenkin paketti olisi tulossa.
LauriTJ: kerro ihan mielenkiinnosta minkämerkkinen akku ? Eikai sznajder ?
Comment
-
Itsellekin tuli euroopasta paketti jossa piti olla yksi kolli. Mutta olikin kaksi. Kumpaakaan pakettia ei posti onnistunut toimittamaan pyydettyyn toimipisteeseen, vaan molemmat kulkivat eripuolille kaupunkia, ensimmäinen päivän myöhässä ja toinen pari päivää myöhemmin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pta Näytä viestiIhmettelen myös mikä kiire Postilla on...
DHL: Mo, 12.11.2018 10:23 Hamburg, Germany
Posti: 12.11.2018 klo 12:45 Vastaanottajaa yritetty tavoittaa tekstiviestillä ja sähköpostilla toimitustavan sopimiseksi
Paketti tulee varmaan vasta ensi viikolla kotiin. Siihen nähden tuo annettu aikaikkuna on varsin lyhyt.
Posti vastasi:
Kiitos yhteydenotostasi koskien Saksan paketteja.
Ikävä kuulla että et ole ollut tyytyväinen palveluun. Kyseinen toimitustapa kysely on aivan uusi juttu kyseisille paketeille!
Normaali toimintatapa oli että pakettia yritettiin kerran toimittaa ovelle ilman mitään ennakkoilmoitusta ja jos vastaanottajaa ei tavoiteta niin paketti toimitetaan postiin lähettäjän ja postin välisen sopimuksen mukaan. Saimme kuitenkin mahdollisuuden antaa vastaanottajan valita.
Laitan toki palautteen asiasta että jos mahdollista niin vastausaikaa voisi pidentää.
Siinä palautteessani postille totesin, että asiakaspalveluidea on hyvä, mutta toteutus ontuu tuon alimitoitetun aikaikkunan myötä, mistä seuraa suurempi mielipaha kuin aiemmasta käytännöstä, jossa ei ollut mahdollisuuttakaan tehdä asialle mitään.
En pidätä hengitystäni aikaikkunan pidentämiseen saakka...
pykiz: sulla on mielestäni kieroutunut huumorintaju jopa savolaiseksi, kun teet tuollaisia hakuja.Tulee muuten mielenkiintoista luettavaa tästä palstasta, kun laitat hakuun "posti".
Comment
Comment